Raskaaksi 2015

Juu tuli vartti tekemisen jälkeen ja vahvistu vielä vähän ja laitoin ne kuvat 15min ja 25min tekemisen jälkeen..

Kiitos teille tsemppauksista ihanaiset! ❤️

Soffiella oli ainakin selvä plussa! :woot: Hirmuisesti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan! ❤️

Monella on taustalla järkyttäviä kokemuksia, joita kenenkään ei kuuluisi kokea. :sad001 Iso halaus teille! :hug013 Itsellä myös sama kokemus muistaakseni miilian kanssa, kyseessä oli silloinen kihlattuni. Kaikki alkoi kihlauksen jälkeen ja pääsin hänestä viimein 9kk:n jälkeen eroon, kun muutin takaisin kotikaupunkiini. En pystynyt puhumaan asiasta kahteen vuoteen, mutta kun viimein sain suuni auki, edessä oli monen vuoden traumaterapia, hypnoosit ja iso määrä lääkkeitä.

Carnagan ❤️ Niin sanattomaksi vetää... Paljon voimia teille ja kaikkea hyvää! ❤️ :hug013

Beislalle aivan mielettömän mahtavaa reissua! :cat:

Suuret pahoittelut tädin kohdanneille! Olkoon uusi kierto The Kierto!

Kukas olikaan vakipaikan saanut? Anskunen? Suunnattoman paljon onnea!!! ❤️ Olen täällä joka päivä käynyt lukemassa, mutten ole jaksanut kirjoittaa, niin ei millään enää muista kaikkea :oops:

Sarina, ihanaa, että pikkuinen on oikeassa paikassa! ❤️ Ensi kerralla näkyykin jo syke :love017
Mulla näkyi myös ensimmäisessä ultrassa sikiöpussi ja viikon päästä papunen ja sydämen syke. Ekassa ultrassa oli viikkoja 6+1.

Onnea myös Vestalle ihanista ultrakuulumisista! ❤️ Mahtavaa, että pääsette jo ensi viikolla uudestaan katselemaan pikkuista! :love017

Elyssei_, jos nyt oikein osaan selittää, niin munasolu kasvaa pussin sisällä, jota kutsutaan follikkeliksi. Tai ainakin jotain sinne päin. Korjatkaa, jos nyt meni täysin harakoille :grin

Monella oli jännäpäivät menossa. Plussaonnea teille! ❤️

On. Tyhjennys ei mennyt ihan oppikirjojen mukaan, mutta onneksi olin sairaalassa ja lääkäri paikalla. Vuoto on edelleen aivan tolkutonta ja eilen palasi kivut ja ne on paljon voimakkaammat, kuin tiistaina. Olenkin miettinyt, mahtavatko olla tyhjennys-endo-suolisto-sekoitus, kun kipulääkkeet ei auta.
Torstaina palasin töihin, joka oli aivan ihanaa! Ne lapset ovat niin ihania ja aitoja! ❤️ Parasta terapiaa :)
Aphraelillako oli se siivousvimma? Täällä myös huseerattu keskiviikosta lähtien :grin
Alan varmaan pikkuhiljaa jälleen kuumeilemaan teidän kanssa. Ovulaatiotestit ja greippimehut on jo ostettu. :oops: Maanantaina olin kuitenkin vielä sitä mieltä, etten halua enää yrittää...

Ihanaa ja aurinkoista päivää teille ihanuudet! ❤️ Tää alkaa taas huseeraamaan :wink

voi Myy82 :Heartred
Tyhjennys voi kyl olla jotain aivan karmeeta... itse en ollut tajunnut kuin paljon tavaraa sitä sieltä tuli.. Tsemppiä ja halauksia!
Tunteet menee vuoristorataa, meil on km kokeneiden oma salainen ryhmä.. Tuu sinne höpöttämään jos tuntuu sille! Admin Miramaria osaa yksityisviestillä kertoa miten sinne pääsee.. (tämä tiedoksi myös muille joilla km takana)

Myy, tyhjennys on ihan kamalaa ja etenkin jos se ei mene niinkuin pitäisi!

Joku kirjoitti nännikivusta ovulaation jälkeen, mulla tuli nyt juurikin ekaa kertaa. Alkoi heti ovulaation jälkeen ja jatkuu siis vieläkin :) Minäkään en yhdistänyt sitä miksikään oireeksi kun alkoi ovulaatiosta, mutta ehkä se joku merkki kuitenkin sit oli.

4+2

Elyssei, uutta testiä vaan kehiin. Apteekin omaa testiä mäkin suosittelen, ei ainakaan tuu sitten turhia haamuja. Pussatuulia siis sinne! :grin

Myy, ei voi kyllä kuvitellakaan kuinka rankka kokemus toi tyhjennys oli. :Heartpink Hienoa kuitenkin että oot jo paremmalla mielellä yrityksen suhteen. Kyllä se pysyvä plussa teillekin tulee!!

On. Kävin just katsastamassa auton ja läpi meni! :) Kohta lähdetään vanhempien tykö syömään ja leipomaan. Ja voi että ulkona on ihanan kesäinen ilma! :smug:

Kp 15/30?

Mullakin meni heti oviksen jälkeen nännit kipeeks ekaa kertaa. Nyt onneks loppu kun välillä jo luulin että ne on tulehtunut :D

Menin lääkäriltä pyytämään kipulääkettä, ottivat verikokeet ja verenpaineen. Nyt joudunkin lähtee isompaan sairaalaan tutkittavaksi ja hoitoon. Niin mun tuuria :grin

MrsH, oon kattellutkin sitä ryhmään pääsyä ja vaatimus on viisi viestiä julkipuolella, siellä puolla vaan ei ole kauheasti keskustelua :sorry:

Voi ei myy, toivottavasti ei nyt oo mitään vakavaa!! Tsemppiä ja voimia!!

Lissun autolle onnea katsastuksen läpi menosta, sama olis täällä hoidettava ens viikolla ja luulen että vikalistaa pukkaa...

Reissaajille hyvää matkaa ja kaikille muille aurinkoista viikonloppua!! :)

Ei just nyt tää iltahuki oikee maistu, varsinkaan kun oon lainassa toisessa yksikössä tänään, omilla nurkilla ois ollukin semmosta hommaa että ois aika kulunu kivemmin..

Myy toivottavasti ei mitään vakampaa ole, kun isompaan sairaalaan joudut. On sua kyllä nyt koeteltu ihan tarpeeks. Tervetuloa takaisin tännä meijän kanssa kuumeilemaan ja pikaista plussaa! :happy:

Lucky sais kyllä jo testata.. :wink

Olikos täällä ketä muita, joilla olis mahdollisuuksia jo testailla? Musta on niin kiva tiirailla muiden testejä, joten ei testailkaa please! :p:rolleyes:

Lissu hyvä, että auto meni läpi. Munkin tarttis oma pirssi käyttää tän kuun aikana näyttämässä. Niin ja mukavaa kyläilyreissua. :)

ninukki äkkiä se aika kuitenkin menee ja ennenku huomaatkaan oot taas kotona. :happy:

ON: Ihana ilma, monta tuntia tuli oltua jo pihalla ja nyt on auto pesty ja renkaat vaihdettu. Parin tunnin päästä voikin aloittaa saunan lämmityksen, mut sitä ennen ruuanlaittoon. Ovisviiva taitaa olla haalistumaan päin. Ajattelin vielä huomenna varulta testata ja laskee dpo:t ja sitä pääseekin jänskäämään loppukiertoa. :nailbiting:

enu kp16/31

Myylle tsemppiä toivotaan että pääset piakkoin jo kotio ja ei mitään vakavaa.

Hirvee kasa taas juttuja ja juuri töistä päästyään jotenki vaikka luin kaiken kahteen kertaan ni ei jääny mitään päähän :D :S

Plääääh.
On. Kävin töitten jälkeen kotona nopeesti uittamassa ovistikkua kupissa ja ei ainakaan parin minuutin ajalla hirmu huikeita viivoja näkynyt vähän vaan hailakkaa näkyi.. siinä testissä luki kyllä että 10minuuttia kestää vissiin saada tulos. Ja se jäi sit sinne kottiin nyt sitte kaappiin että illalla voin tsiigailla.. tiiä sitten onko enää relevantti noin jälkeen päin..
Elämäni ihkaensimmäinen ovistesti. Jännää. :D

Larissa, kiipeily oli aivan mahtavaa, siis en vieläkään pysty uskomaan kuinka ylös pystyy omilla voimilla kiipeämään! Beisla oli aivan mahtava, ihan niinkuin täällä foorumillakin, todella tsemppaava ja hyvin kärsivällinen pelkäävän alokkaan suhteen :) samoin hänen vaimonsa oli mitä ihastuttavin ihminen! Pienen alkujännityksen jälkeen tuntui, ku oltais jo pidemmän aikaa tunnettu kun jotenkin niin luontevasti pystyi "lähes vieraan" kanssa olemaan ja juttelemaan :)
Ei
täällä pystykään tarpeeks ylistämään, mut uskon ett te ootte oikeesti kaikki vielä mahtavampia livenä, vaikka täälläkin tietysti aivan ihania!❤ :)

Ihanaa keväistä iltaa kaikille! :)

Myö korkattiin tänään grillikausi ja sen kunniaksi korkkasin myös siiderin ;)
Bränd nyyt valssit käytiin hakemassa myös miun autoon, enää puuttuisi kesäkumit päältä! Täällä etelässä kun on pakko ajoissa olla (not me)... :D

Nenna kp15/33(28-35) yk12

Nennaa: Oijoi grillikausi.. kelpais kyllä kunnon täytetyt herkkusienet ja pihvit. Nooh tyydyn anoppilassa sohvalla löhöilyyn kun mies tuossa kokkaa (kerrankin).
Ja oon kyl kans sitä mieltä että tääl on ihania ihmisiä.. itse oon niin uusi että vielä kukaa varmaan tajua ees että kuka tää tyyppi tääl on joka höpöttää :D :P mut ite oon lueskellu ja seurannu vuoden alusta asti tätä ennenkun uskaltauduin oman suuni avaamaan. Ja kaikki on tullut täällä itselle tutuiksi :) ja jokasesta plussasta ihan innoissaan aina ollu. :)

Beneathbeautiful kp 11/29

bb, kyllän sut voi lisätä listaan jos haluat. On siellä muitakin sellasia, joilla vasta alkaa yritys myöhemmin, tai ei tiedä milloin alkaa. Sit kun tiedät ni sano vaan, niin siirretään kohdalleen. :) Ja jatka vaan oviksen tikutusta, kyllä se sieltä tulee. En tiedä muista, mutta ite oon kyllä huomannut että kun plussa tulee, ei tarvitse odottaa sitä koko testiaikaa vaan viiva tummuu tosi nopeesti. Mutta tää on nyt vaan yksi käyttäjäkokemus.

Lucky, hyvä että päänsärky on helpottanut.

enu, haha, on tässä tavallaan paniikki takaraivossa kun tuntuu että lähdetään soittamalla sotaan, mutta toisaalta aina on matkalla asiat järjestyny. Sun ovisoireet sais kyllä siivittää plussaa, hyvältä kuulostaa! :grin Ja kunnon puuhapäivä sulla ollut, varmasti sauna maistuu.

Nyytti, tosi rankkaa sullakin on ollut, onneksi nyt uusi mies. :hug013

Liisu, hienoa että gynellä meni noin hyvin, ja miehen simpatkin on kunnossa. Ja varmasti helpottaa tietää että on jo resepti takataskussa varalta.

mindiS en ole ehkä sanonutkaan mihin mennään. Eka stoppi on pikapyrähdys Singaporessa ja sieltä Sydneyyn. Siellä reissataan sit länsirannikkoa. Meen siis siskoni kanssa. Pidä hauska foorumitauko! :)

Larissa, vaikea sanoa vastasiko toinen kuvaa. Tai siis mä en etukäteen ollut miettinyt ainakaan ulkonäköä. (Myöskään esim. kirjaa lukiessa en oikeastaan mieti miltä hahmot näyttää, niin en täällä foorumillakaan osaa pohtia toisten ulkonäköä.) Mut ainakin sama ystävällisyys tuli livenäkin esiin kuin täällä Nennaan kirjoituksissa, niin sillä tavalla vastasi. Ehdottomasti oli kiva tavata! :grin Harmi tosiaan että sä asut kaukana.

jasmi, harmi kun täti tuli mutta hyvä toisaalta ettei myöhästynyt enempää. Tammivauva tilaukseen sinne!

mrsH, jännittää kovasti sun puolesta! Ääh, nyt tulee matkapaniikki kun en kerkeä nähdä sun(kaan) testiä mutta pitää sit tiirailla matkan jälkeen.

Myy, voimia. :hug013 Kamalaa jo joutua tyhjennykseen, ja sitten vielä jos kaikki ei mennyt heti niinkuin pitääkin. Kiva jos jaksat jatkaa kuumeilua meidän kanssa, vaikka aikaa tuon käsittely vaatiikin. Komppaan DarkMimosaa, että julkista puolta tämäkin on kun eihän tänne vaadita mitään että pääsee lukemaan.

Lissu, jes auton katsastukselle! On se aina hyvä tunne. :)

Ninukki no höh, toivottavasti aika menee kuitenkin nopeasti ja pääset kotiin.

Nenna oon kyllä samaa mieltä että hyvinhän meillä juttu luisti. Sä olit kyllä rohkea aloittelija ja jaksoit tsempata itsesi parista vaikeastakin kohdasta. Ja kiva kun jaksoit vaikka sain paikalle vaan mun englanninkielisen kaverin mua varmistamaan. :)

On. Kiipeily jatkui tänään mulla ulkona. Mikä ihana sää! Juoksin siellä jo paljain varpain. :grin (Sitä teen kyllä puoli kesää muutenkin.)

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 12.4.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Nepa yritystä 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Jepulis80 yritystä 3/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Haiidi93 yritystä 07/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
Lumikello2015 yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Hipsutin yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lumihiutale. yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
mindiS yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
ninukki yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15
Käkis yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Catja85 yritystä 3/15
jasmi93 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Nailedit yritystä 3/15
Aphrael yritystä 3/15
Pepita_ yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Sandy yristystä 6/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
anní tjottaillen
beneathbeautiful yritystä?

(92 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11 LA 1.12.
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Timbe yritystä 9/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Johanna.. tjottaillen 8/14 LA 4.12.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
suvii-i yritystä 9/14 LA 14.12.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sarina1 yritystä 10/14 LA 5.12.
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
Soffie yritystä 11/14 LA?
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
Unicorn81 yritystä 11/14 LA?
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Esma yritystä 1/15 LA 1.12.
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Skippi yritystä 1/15 LA?
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.
Sydänpylly yritystä 2/15 LA?

(49 kpl)

Kaivoin taas listan esiin...

Beisla :) minäpäs ilmoittelen sit ku yritys alkaa mikäli sit alkaa.. ja jos alkaa ni kesäkuulta sitten. Sillon ois tarkotus käydä kontrollista ja kysellä muutenkin gynen mielipidettä raskautumisen yrittämiseen. :) kova hinku ois niiin voi että! Pelottaa vaan että tippuu vielä kovaa ja korkealta. Noh, ei se auta ku odottaa ja ottaa elämä vastaan sellaisena kun sen saa. :S

Myy, <3 voi kumoa teillä tärppäisi pian uudelleen ja saisitte pikkuisen pitää loppuun asti <3

Beisla, oikein ihanaa ja rentouttavaa reissua teille!

On: kp vissiin 14, eikä minkään sortin tuntemuksia, että ovis olisi tulossa. Hirveitä paukamia on kyllä ympäri kroppaa tullut, clomeista johtunee varmaan. Paino vaan nousee vaikka yritän laihduttaa, jotain menee nyt ja lujaa väärin. Tosin haba ainakin on kasvanut. :)

mindiS, Eka vaipaton yö sujui.. No ihan hyvin kai klo 21.30-2.00. Silloin lainehti sänky ja lapsikin halusi jo vaipan takaisin :D Tänä iltana kieltäytyi kokeilemasta vaipattomuutta. Nautihan viikonlopusta ja foorumitaukoilusta. Hirmuisen tekstimäärän kahlaamisenhan se vaan aiheuttaa alkuviikkoon, mutta onpahan ainakin tekemistä ;)

Lucky, Mäkin odottelisin sun testiä. Tosin ehkä yhden negan jälkeen tulisi itsekin odoteltua päivän tai pari oletettujen menkkojen alkamisen yli.. Onneksi et isompaa vahinkoa saanut kuitenkaan aikaan takkaa sytytellessä!

jasmi, Pahoittelut tädin saapumisesta! Toisaalta kyllä hyvä, ettei kierto heittänyt tuon enempää normaalista ja pääsette nyt jatkamaan yritystä ns puhtaalta pöydältä kun ei km enää pitäisi vaikuttaa nyt alkaneeseen kiertoon ainakaan.

Liisu, Kirjoitinkin tuohon mindille kommenttia viime yöstä ja siitä minun unimäärästä.. Aloitin nukkumaan lähempänä puolta yötä, potkin alkuun puolisen tuntia kuorsaavaa miestä hiljaiseksi, sitten kiljui neiti (meillä siis normaalia nuo yöherätykset) joskus puoli yhden aikaan enkä saanut heti nukahdettua. Kahdelta neidin sänky lainehti ja lakanoiden vaihto ja lapsen uudelleen nukahtaminen vei aikaa tunnin verran yhteenä. Ja luonnollisesti 6.30 päätti lapsi herätä kun arkena herätään ennen kuutta.. Eli eipä tullut paljon nukuttua :D

MrsH, Mä juon ehkä joka kolmas kuukausi yhden siiderin. Kaverit joskus nauroikin, että mulla on alkoholiongelma pahinta luokkaa kun en saa alkoholia juotua ;) Ja tällä tahdilla toki ehtii noita mennä vanhaksikin kun joskus tekee mieli ja ostan, mutta sitten ei enää illalla teekään mieli tai lasten kanssa jotain ongelmaa niin etten viitsi/uskalla ottaa sitä yhtäkään tms. Appiukko kysyi yksissä juhlissa vuosia sitten (oltiin miehen kanssa asuttu yhdessä siihen mennessä jo vuosia) yhtäkkiä että olenko raskaana kun en juo alkoholia. En voinut kun nauraa ääneen ja kysyä, että muistaako hän joskus nähneensä mun juomassa alkoholia ja ainakaan silloin kun lapsi on mukana. Ja oltiin autollakin liikenteessä :D

Elyssei, Follikkeli on tosiaan se mikä munasarjassa kasvaa ja ovulaatio tapahtuu kun follikkeli on tarpeeksi iso ja ”puhkeaa” jolloin munasolu pääsee matkaan. Ja testaa nyt ihmeessä jos edellisestä testistä on pidempään aikaa.

Myy, Toivottavasti kaikki on kunnossa kuitenkin! Ja minä se olin johon joku mystinen siivousvimma iski. Onneksi se on helpottanut jo ettei mene koko loma siivoillessa ;) Niin ja tervetuloa takaisin kuumeilemaan.

enu, Sulla on selvästi ollut kunnon puuhailupäivä myös tänään kun autokin pesty. Aivan mahtava ilma ollut kyllä tänään!

bb, Mitäs testi näytti kun palasit kotiin? Ei tulokseen tosin voi luottaa enää varmaan, mutta kai siitä nyt jotain suuntaa saa kuitenkin.

nenna, Grilliruokaa! Nams! Kelpaisi kyllä. Harmi kun lupaavat nyt huonompaa säätä. Olisi voinut ensi viikolla laittaa tuota takapihaa ojennukseen ja samalla puhdistaa grillin kesäkuntoon.. No, kai sen voi räntäsateessakin tehdä ;) Ollaan me muutamana vuonna avattu grillikausi karkauspäivänä (meidän kihlapäivä) eli jos sen voi tehdä yli 10 asteen pakkasessa niin miksei räntäsateessakin ;)

Beisla, Hyvää matkaa!

On. Viime yön jäljiltä olen ollut koko päivän kiukkuista ampiaistakin kärttyisempi. Käytiin kuitenkin koko perheen voimin pyörähtämässä kaupungissa ja pienellä pyörälenkillä tuon nuorimmaisen kanssa (hän oppi ajamaan kolmipyöräisellä tuossa pari viikkoa sitten ja polkee jo 6km helposti kerrallaan) jne eli vähän kuitenkin nautittu auringostakin. Tänään olisi kai dpo 8 ja oireet.. No, ei sellaisia ole :D Ajoittain on kaikenlaisia tuntemuksia vatsalla ja vähän menkkakipujen tapaisia tuntemuksia selän puolellakin, allötystä (mä reagoin huonovointisuudella oikeastaan kaikkii hormooniheilahduksiin eli ihan arkipäivää tuollaisetkin), rintojakin välillä nipistelee tai ylipäänsä olen tietoisempi niistä.. Mutta nämä nyt ovat varmaan ihan normaaleja tuntemuksia tässä vaiheessa kiertoa, niihin ei vaan tule niin kiinnitettyä huomiota silloin kun ei ole yritys päällä.

Takaisin