Raskaaksi 2015

Vau soffie! Ihan on selkeä plussa! Mullekkaan ei oo koskaan tullu turhia viivanpaikkoja apteekin omaan joten ihan on selkeä plussa! Paljon onnea! :)

Ikä asiaa.. Mua luullaan paljon nuoremmaks aina.. Olin tekemässä viimestä työharjottelua ja mulla siis käsivarressa likan nimi tatuoitu niin yks työntekijä kysy että mikä toi on ja kauhistu kun sanoin että mun tytön nimi.. Viel enemmän sillä suu loksahti auki kun sanoin että se täyttää ihan just kaks :D tämä siis parivuotta sitten.. Samoin kun hain kauppareissulla isännälle askin tupakkia.. Ei meinannu myyjä myydä mulle vaikka anoin henkkaritkin käteen ei silti uskonu.. :D

No onhan tuo nyt ihan selvä plussa Soffie!!!! Onnea ja tarrasukkia hirmuisesti! :)

Tervetuloa sankkaan joukkoomme BB! Ja pikaisia jatkoja odottavien puolella! :) :welcome

Ovistesti on kuitenkin ovistesti, ei raskaustesti. Se on tehty reagoimaan eri hormonin kanssa. Ovistesti saattaa näyttää raskauden, koska hcg on melko lähellä lhc:tä, mutta epäilen että o-testien herkkyydessä/tarkkuudessa on eroja, ja siksi eivät aina näytä raskautta.

Nala, tervetuloa ja kiva kuulla erilainen tarina! Tai siis suuret pahoittelut lapsettomuustuomiosta, ja pohdinta on varmasti ollut rankkaa. Mutta ihanaa kun päätitte adoptoida, lapsi tulee varmasti saamaan todella rakastavan kodin. Hyvä vaan että täällä on monenlaisia kuumeilijoita. Jää toki juttelemaan meidän kanssa jos jaksat. :)

Hipsutin, pakko kysyä että mistä sun nimimerkki tulee? Mä hetken mietin että miten on niin tuttu sana, kunnes muistin että se on isän lempinimi tablettitietokoneelleen. :grin

Hups, nyt tuli kiire hetkeksi, pitää jatkaa myöhemmin!
Mutta ainakin BB oli myös uusi, tervetuloa! :)

Bb. Tervetuloa (:

Onnea soffie! (:
Ja muut plussanneet! ♡

Kp. 40/30 ihmeellisiä tuntemuksia ollu alamahalla ja kipuja munasarjoissa tänään.. suihkussa kokeilin huvikseni kohdunnapukkaa kun normaalisti ollut aika kova ja ylhäällä kun mies tokasi ettei tuntenu sitä pupuillessa niin ihan ihme asennossa, osottaa alas mutta on ihan sivussa, normaalisti taaksepäin.. onko kellään ollu samanlaista? 0.o

Junibea, mainioita noi DYI raskaustestit! :grin Mä en edes jotenkin tajunnut että sellasia voisi olla.

Kovia kokemuksia tosi monilla, rohkeaa kun jaoitte meidän kanssa. :hug013 Mulla ei ole mitään tuollaista, "vain" koulukiusausta ja sekin jo jättää jäljet.

Pahoittelut tädin kohdanneille, negan saaneille ja varsinkin niille joilla täti loistaa poissaolollaan vaikka negaa pukkaa.

Plussatuulia kaikille, niin ovis- kuin raskaustestiin! :wav

Oli puhetta vielä kohtelusta synnärillä. Ei sitä pitäis kyllä kattoa iän mukaan, vaan luonteen ja kokemuksen. Esim. vaikka oon 30, oon ollut aika (tosi?) vähän vauvojen kanssa tekemisissä. Voin kuvitella että moni 20-vuotias jolla vaikka on ollut pieniä sisaruksia, on paljon kokeneempi pienten lasten kanssa. Mä toivon että kätilöt ei kuvittele että mä oon kokenut vaikka oonkin jo vähän vanhempi. :)

Ikäkeskusteluun piti vielä jatkaa, mulla oli kyllä toiveissa saada ainakin eka lapsi ennen kuin täytän 30 mutta toisin kävi. Ja joskus yli viis vuotta sitten päätin, että jos oon vielä kolmekymppisenä sinkku, teen kyllä lapset vaikka yksinäni. Mulle oli tärkeämpää tulla äidiksi vaikka yksin, vaikka mieluummin kyllä parisuhteessa.

Huh taas kerran! Kamalia asioita on liian monelle tapahtunut :( onneksi asiat ovat nyt paremmin❤

Voi ei kuka sen kalajutun kirjottikaan? Nauroin aivan katketakseni töissä, työkaverit vaan kattoivat ett onpas miulla hauska suklaapatukka jota mutustin :D :D piristi kyllä tosi hyvään väliin miun työiltaani! :)

Täällä kans tällänen babyface, ett tupakkia ostaessa pyydetään henkkareiden lisäksi luettelemaan sotun loppuosaa.. :D ja yks tyyppi ei vuosi sitten uskonu, ett miulla voi olla ajokortti, luuli ett puhuin mopoautosta, ku näytin kuulemma 15veeltä :D

Iiks, huominen jännittää aivan kamalasti! :) en tosin tiedä pääsenkö edes pelkäämään kun auton vetari on vähän kehno.. Uusikin olisi jo, mut ei mies ole ehtinyt tänään vaihtaa :D saas nähdä kui eukon käy, kestääkö auto vai eikö pelipaikalle asti :D

En edelleenkään jaksa laskea kp:ta, ku on kierron tylsin osuus menossa, huomenna ehkä jo tikutan ovista, ku noita liuskoja on viel 12kpl turhan panttina :D
Kamalan märkää täällä ainki on alakerran suunnilla, sellanen "heti valmis" ja mies tykkää vaan :D

Nenna kp? Yk12

Beisla, täälläkin yksi koulukiusattu. 6vuotta sitä kesti ja ei varmaan ikinä nekään arvet pois lähde vaan kulkee aina mukana.. Mutta nyt pidän itseäni vahvempana; koska kestin sen silloin, kestän tulevaisuudessa paljon muutakin :)
Raskasta senkin asian käsittely on. Vahva nainen sielläkin❤

Junibea, en ollut aiemmin kuullutkaan noista DIY testeistä, joku noista pitää kyllä kokeilla joskus! :D kiitos suomentamisesta :)

Soffiellako siellä se testi oli? Oli meinaan ainki plussa se! :)

Enempää ei enää pysty muistamaan :(
Hyvää yötä ihanat vahvat naiset!❤ :)

soffie, Onnea selkeästä plussasta!

Keskenjääneistä neuletöistäkin oli täällä puhetta. Mä aloitin neulomaan esikoiselle villapuseroa häntä odottaessani. Poika täyttää parin viikon päästä 15v ja pusero on edelleen kesken ;) Mä olen maailman paras aloittamaan kaikkia tuon tapaisia projekteja mutta se loppuunvieminen..

Luin taas parissa erässä viime vuorokauden tekstit ja kaikki kommentoitavat unohtui. Mutta tervetuloa ainakin uusille ja negoista/kiertojen venymisistä pahoittelut.

Nyt suunta töihin (ei muuten huvittaisi yhtään) ja ensi viikko onkin onneksi lomaa. Menee nopeasti tuo ns piinaviikko siis. Toki kun odotukset ei muutenkaan ole korkealla niin ei tarvi kovasti jännäillä.

Aphrael kp 25/32, dpo 7, yk 1

On. Ärsyttävä yö. Heräilin puolen tunnin välein. Viimesenä unena näin rtestissä kaks viivaa. Ensimmäistä kertaa näin jotain tähän liittyvää unta. Väsyttää ja olis vielä kiireinen työviikonloppu edessä..

Pikanapaa... Ei tartte jouluvauvaa odotella, tänään saapui täti. Voi hitsi, menin sitten antamaan toiveiden nousta. No onneksi kierto piteni joko 4 tai 8 päivää, riippuu kumpaan vertaa... Ja tammivauvan kun sais, itsekin olen. Nyt äkkiä töihin...

Soffie! Onnea, aivan selvä plussa :) apteekin oma testit on kyllä luotettavia. Niin ja mulla oli tosta miljoona kertaa haaleampi viiva minkä just ja just näki aluksi ja sain silti digiin positiivisen ;) tee vaan.

Mulla on reilu tunnin päästä ultra neuvolassa, sieltä haluttiin viel varmistaa tarkat viikot kun on ollu niitä megapitkiä kiertoja ja muutenkin. Jännittää SUPER paljon!! Jos tää ei ole kuitenkaan pidemmällä kuin veikkaan niin jännittää tuleeko siitä vaan lisästressiä jossei siellä näykkään mitään vielä. Mun veikkaus vois olla et nyt on 5+6. Kokemuksia?

Takaisin