Raskaaksi 2015

Yritän vähän parannella sitä :D Mulla puhelin huollossa ja tää varapuhelimen kamera on jotain kamalaa :D Suttua kaikki kuvat :D

<3

Liitteet

• Phototastic-9_4_2015_4f87efae-893f-4369-80ef-87b225d2d45f.jpg
    Phototastic-9_4_2015_4f87efae-893f-4369-80ef-87b225d2d45f.jpg
    818.6 KB · Katsottu: 189
Muokattu viimeksi:
No kyllä mä tota plussaksi sanoisin! Toi vissiin apteekin oma? Siihen ei ainakaa oo mul koskaan mitää turhia viivoja tullut :)

Plussalta kyllä vahvasti näyttäs munkin mielestä ! Varovaisesti voisin jopa onnitella! Viivalle vahvistumista ja sitä vauvaliimaa pikkkuselle!

Tee digitesti !! :)

Jos tosiaan apteekin oma niin mulle ei ole _IKINÄ_ antanut edes viivan paikkaa. Mun mielestä plussa!! Varovaisesti onnea!! :)

On. Onko kellään pistellyt/kipuillut navan vierestä? Mulla vasemmalta puolelta välillä!?

Soffiella on testissä selkeä plussa! Onnea! :)

Mä olen täällä taustalla edelleen seuraillut teidän juttuja, tosi paljon on tullut uusia, joten moi ja tervetuloa minunkin puolesta! :p Täällä mennään neuvolan laskujen mukaan rv 12+1 nyt ja huomenna on mun piinaavasti odottama nt-ultra, jännittää ihan hulluna. Oireet mulla jäivät jo viikon 8 teinoille, että jo se yksinään on pistänyt mietityttämään onkohan kaikki hyvin. Lähdin tänään aikaisemmin töistäkin, kun ei vaan ajatukset pysy kasassa tän pelko-jännitys-innostus-kauhu-tunnesekamelskan keskellä!

Mitäs Silville kuuluu? Entäs 'muurahainen'?

Plussatuulia teille kaikille! :wav

Muokattu viimeksi:
Onnea Soffie. :Heartpink

Apteekin testeihin ei oo mullakaan ikinä viivanpaikka tms tullu.. vaan aina jos on 2 viivaa kyse on ollut ihan oikeesta raskaudesta.

Takaisin