Mami, ootpa joutunu kokemaan kovia. <3 Samoin Jasmi ja MindiS, vahvoja naisia täältä kyllä löytyy. Hienoa että ootte päässy elämässä eteenpäin.
Nennaa, mullakin on aurallinen migreeni ollu joskus niin ei oo kanssa kauheesti ehkäisyvaihtoehtoja. Minipillerit oli noin vuoden käytössä mutta niiden kanssa tuli sen verran mielialavaihteluita aloittaessa ja lopettaessa etten kans ainakaan lyhyeksi aikaa ottais uudestaan käyttöön... Mut hyvä että sait lääkäriajan varattua! :)
Junibea: paranemista sinne ja tsemppiä kouluhommiin!
Mariska: hienoa että tk:ssa hommat toimii noin hienosti. :)
Tervetuloa Hipsutin ja tsemppiä piinapäiviin!
Maaritmarianne: toivotaan kovasti että saisit huomenna tuplaviivat testiin! :)
Nepalle myöskin tervetuloa ja pikaista plussaa! :)
Lucky: pahoittelut negasta!
Beisla: oon kanssa sitä mieltä että yhdet häät riittää. :) Hommaa siinä on niin paljon ja meillä oli kyllä niin täydellinen hääpäivä että sitä kelpaa muistella vielä pitkän aikaa... :)
Täällä ollaan iltavuorossa vielä pari tuntia... Tuulee edelleen aika vauhdilla, sähkökatkoilta ollaan onneks säästytty. :)
Nennaa, mullakin on aurallinen migreeni ollu joskus niin ei oo kanssa kauheesti ehkäisyvaihtoehtoja. Minipillerit oli noin vuoden käytössä mutta niiden kanssa tuli sen verran mielialavaihteluita aloittaessa ja lopettaessa etten kans ainakaan lyhyeksi aikaa ottais uudestaan käyttöön... Mut hyvä että sait lääkäriajan varattua! :)
Junibea: paranemista sinne ja tsemppiä kouluhommiin!
Mariska: hienoa että tk:ssa hommat toimii noin hienosti. :)
Tervetuloa Hipsutin ja tsemppiä piinapäiviin!
Maaritmarianne: toivotaan kovasti että saisit huomenna tuplaviivat testiin! :)
Nepalle myöskin tervetuloa ja pikaista plussaa! :)
Lucky: pahoittelut negasta!
Beisla: oon kanssa sitä mieltä että yhdet häät riittää. :) Hommaa siinä on niin paljon ja meillä oli kyllä niin täydellinen hääpäivä että sitä kelpaa muistella vielä pitkän aikaa... :)
Täällä ollaan iltavuorossa vielä pari tuntia... Tuulee edelleen aika vauhdilla, sähkökatkoilta ollaan onneks säästytty. :)

pitää varmaa värjätä tummaksi nii näyttäis vähä paksummilta
Sitä on jämähtänyt johonkin tiettyy ikään.. tuntuu että oisin yhä jotain 22-vuotias, mutta niin vain vuosia tulee koko ajan lisää.. ja samaan aikaan joku toinen oikeasti 22-vuotias tuntuu todella nuorelta.. Hokaako kukaan mitä mun päässä liikkuu?? höpötän ihan omiani