Raskaaksi 2015

Ja tosta masennuksesta oon samaa mieltä, että pyytää ajoissa apua. Yllättävän nopeesti sitä menee syvempiin pohjamutiin jos ei saa apuja.. Itsellä on takana 2 seksuaalistahyväksikäyttöä ( 6 ja 15 vuotiaana ) ja raiskaus 18 veenä ja noi vei kyllä huonoon kuntoon ja päälle tuli syömishäiriö. Kauan kesti toipua ja ton tokan jutun jälkeen.. liian kauan yritin selvitä itekseni ja lopputulos oli huono, mutta siitä viisastuneena ton raiskauksen jälkeen pyysin heti apua ja pääsin toipumisen alkuun pian oikeudenkäynnin jälkeen.

Mukkis tsemppiä! Kyllä niistä lääkkeistä pääsee eroon kun on oikea aika. Ja toivotaan että se on nyt jos ei ole vielä tullut oireita vaikka oot ollu ilman lääkkeitä. :)

Muistakaa leidit puhua mieltä painavista asioista, vaikka se asia tuntuiskin pieneltä tai hömpältä. :)

Muokattu viimeksi:
Mami91 kamalaa.. joo ei ihme jos on vienyt huonoon kuntoon!!! Sisukas oot :Heartred
Joo mäki samaa mieltä että apua kannattaa pyytää heti kun siltä tuntuu, meillä vanhemmat alkoholisteja ja sain lapsuudessa kärsiä ensin äidin ja myöhemmin isän alkoholismista niin kyllä ne sitten myöhemmin kostautui kun en antanut lupaa näyttää tunteita. kärsin masennuksesta pari talvea sitten ja samalla todettiin myös paniikkihäiriö. Onneksi en enää kärsi usein kummastakaan.

Jasmi93, Joo toi alkoholismikin on kyllä yks piru :/ Onneks oot selvinny molemmista!
Määkin osaan nyt elää noitten asioitten kanssa, tosin itsetunto on kyllä vieläkin aikas huono mutta ei enää olematon. Mutta onneks nykyään on kaikki hyvin, on ihana poika ja mies :Heartred ja saa elää normaalia elämää. :)

Heh meilläkin on pieni budjetti häihin oon naureskellu kun mun paraskaveri menee kans naimisiin ja niiten häät tulee oleen toosi isot.. Ja mä oon sanonu et mun häihin ei kyl tuu sit kun ihan läheisimmät ja tärkeimmät. Käytiin häämessuillakin ja hyi olkoon kun mua ahdisti.. :D mä en oo mikään esiintyjä ihminen eilä mieskään mut päätettiin että yks päivä kestetään :D ja silti onihanaa suunitella omia häitä :) niin ja mekonkin jo löysin aivan ihanan! Ja mikä parasta maksoi vaan 150€ ja äiti halus senkin ostaa.. Tääl oli yhes kaupas rekkakuorma häämekoja ja ihan pilkkahinnoin.:)
Sormuskin mulla jo on.. Että periaatteessa voisin jo mennä naimisiin :D

Tääl on tuullu ja tuulee edelleen ihan hulluna tosta lähistöltä lähti yhden hallin katto ja niitä katon rippeitä on jokapuolella...

Voi ei mami! Oot joutunu kokemaan ihan kauheita!! :O

On. Täällä pelkään että täti koputtelee. Menkkakivut alkoivat yhtäkkiä ja yleensä alkaa samalls myös vatsa toimia ja näin kävi taas. Kauhia määrä valkovuotoa kuitenkin vain tullut pöksyhin. Nyt side varmuuden vuoksi... Hui että laski mielialaa.

Kp24 /22-35

Muokattu viimeksi:
Meillä oli tammikuus häät ja luojan kiitos ne on ohi! Onneks ei tarvi mennä ku kerran naimisiin :D yritettiin halvalla päästä niin joku 6000e meni silti. Ei siinä, ihana päivä oli, vaikkakin osa sukulaisista pilas sitä ja ne ei menny ihan niinku olin sunnitellu. Mutta onneks kuvat ja videot jäi muistoksi :)

Meillä oli kans elokuussa pienet häät pienellä budjetilla, kivaa oli mutta jessus mikä homma.. Ei osannu etukäteen kuvitella mitä kaikkee pitää ottaa huomioon ja järjestää, ja vielä ku oon semmonen "minä itte" enkä huolinut apua, kaikki piti saada ite hoitaa ettei kukaan vaa tee väärin :D onneksi ei tarvi enää järjestää :)

Mami on kyllä melkonen teräsmimmi! Paljon oot joutunu kokemaan! Hui ja hyi.. Mä en voi käsittää.. :/

Mukkis tosi hyvin kirjoitettu! :) itsekkin kärsin masennuksesta rankkojen nuoruuden kokemusten takia ja kun vihdoin olin valmis käsittelemään asioita niin kaikki läheiset sanoivat että minun täytyy unohtaa menneisyys ja painaa se pois mielestä, koska menneet on menneitä. Tottelin käskyä ja sairastuinkin alkoholismiin, ja vakavaan masennukseen. En lopulta enää pystynyt poistumaan kotoa vapaapäivinä ollenkaan. Silloinen mieheni joutui viemään minua töihin ja hakemaan töistä koska en pystynyt kulkemaan bussilla, koska pelkäsin ihmisiä ja vihasin itseäni. Töissä minulla oli rooli jota näyttelin. Lopulta sitten murruin täysin kun en enää kolmen vuoden jälkeen pystynyt tekemään mitään ja ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen itkin ja sain todella pahan paniikkikohtauksen. Sain varattua ajan omalle terveyskeskuslääkärille joka kysyi minulta vastaanotolla että "mitenkäs voisin auttaa?kuinka voit?" Ja siitä lähti pato murtumaan ja kuntoutuminen pystyi alkamaan. Nyt on kulunut viisi vuotta siitä ja olen joka päivä vain vahvistunut ja masennukseni uusiutui kerran tänä viiden vuoden aikana, mutta onneksi se oli erittäin nopeasti ohi ja nyt kaikki on hyvin. Ei nyt kaikki on todella hyvin :) todella rankka matka ja ymmärrän jokaista joka taistelee masennusta vastaan ja tiedän mitä he kokevat ja joutuvat käymään läpi. Itse selvisin ilman lääkitystä terapian avulla, lääkkeet minulla oli kuitenkin kaapissa varulta. :)

Mariska86 ihan loistavaa! Onneksi sulle on sattunut noin ihana tk lääkäri!

Mami91 juurikin tuommoiset pienen budjetin ja porukan häät on ihanat! Ja vau teiän äiti mahtaa olla tosi lahjakas koska ei kuka vaan osaa hääpukua tehdä! Ja on varmaan ollut ruoassakin melkoinen urakka että sitä on tarpeeksi! :) itselläni masennus johtui raiskauksista, ja henkisestä sekä fyysisestä väkivallasta jota kesti pelon takia kaksi liian pitkää vuotta! Tekijä siis oli silloinen poikaystäväni. Ihana mami ku noi hienosti oot hakenu apua ja tavallaan päässyt elämässä eteenpäi! Ainahan ne asiat kulkee mukana mutta ihana kun osaat kahtoa elämää positiivisesti nykyisin :)

Hei, täällä yksi uusi kuumeilija ilmottautuisi mukaan joukkoon :) Täällä tuntuu lukemani perusteella olevan aivan ihania ihmisiä :Heartbigred ja ennen kaikkea täältä saa vertaistukea :)
Yritys aloitettu 10/2014, jos joku päivittää listaa niin mut vois lisätä, Yk 5 siis menossa. Esikoista siis kuumeillaan, minä 28 ja mies 29v. Pillerit jätettiin pois jo elo-syyskuussa, mutta yritys aloitettu vasta lokakuussa. Aluksi kierrot oli ihan sekasin, pillereitä tuli syötyä reilu 10 vuotta, mutta nyt onneksi tasaantumaan päin :happy:
Mies on alusta asti ollu mukana enemmän kuin täysillä, haluaa tietää millon ovis on ja paljon suunnittelee tulevaa. Alkuun en tikuttanut ovista, mutta kun kierrot oli niin sekasin niin aattelin kokeilla, tammikuusta asti oon tikuttanu. Meneillään olevassa kierrossa en kuitenkaan tikuttanu kun just oletetun oviksen aikoihin meillä oli vieraita niin aattelin, että ei päästä sitä kunnolla hyödyntämään. Enne ovista kyllä pupuiltiin jokatoinen päivä, mutta saas nähdä miten on.
Nyt siis Kp 26/29(28-33) ja Dpo 11. Pieni nippailuja vatsassa on, mutta uskon niiden liittyvän menkkoihin.
Yritän olla kehittelemättä oireita ja pitää pään viileenä!
Toivon kaikille pikaista plussaa +++++
Olikos muita piinailijoita, joiden kanssa voi jännäillä viikonloppuna?

Hipsutin Kp 26/29 (28-33)

Tervetuloa joukkoon hipsutin! :) oi sullahan on tosi jännät päivät menossa nyt ;)
Tänne on kyllä eksyny ihan huippu naisia, että taatusti löytyy ymmärrystä ja tukea! :)
Pikaista plussausta!
Itsellä ainakin vielä tympeä kierron vaihe eli kp18/26-28

Tää on ihanan aktiivinen ryhmä eikä tarvi miettiä kehtaako ja mitä kirjoittaa :) <3
Vaikka ite taustailinkin pari kk enne ku uskalsin suuni avata mutta sit ku se eka viesti lähti ni koko ajan tekis mieli kirjoitella ja pitää käydä kurkkimassa onko tullu uusia kirjoituksia :D
Hassua miten sitä nopeasti tuleekin ihan riippuvaiseksi vieraista ihmisistä, kai se on se vertaistuki <3

Ninukki kp5/30(-50) yk5

Täällä taustailtu mutta juttujanne oon lukenut ja välillä tykkäilly. Kommentointi on vähän jäänyt.

Ensinnäkin mami oot hurjia kokenut. Oot varmasti vahva nainen!

Pahoittelut teille negan ja tädin kohdanneille! Plussatuulia teille kaikille vanhoille sekä uusille. ++++++++++++++++

Pepe 8+1<3

Uskaltaudunpa minäkin tänne kirjoittelemaan, taustailua takana jo pitkä tovi :) Sain tänään apteekista femibion varastojani täydentäessä vau.fi vauvan odotus-kirjan, siitä innostuneena täällä!

Meille on vauvaa toivottu marraskuusta 2013.
Taustalla kilpirauhasen totaalipoisto 01/2013. Tällä hetkellä lääkityksenä pelkkä thyroxin hormonipolin vaatimuksesta. Ikää mittarissa 35.

Hormonipolin tutkimuksissa oltiin tammikuussa ja kaikki on kunnossa molemmilla.

Tiputteluhäiriöön käytän crinonea(lugesteronin älyttömän kallis pähkinätön versio) nyt kolmatta kiertoa.

Tänään tuli hymynaama ovis testiin, toivotaan parasta :)

+++++

Nepa yk18 kp10/28-30

ninukki tää on kyl loistava ryhmä ja muutamassa muussakin oon ja ei oo yhtään tyhmää tyyppii tullu vastaan missään :) ja mä ainaki kirjotan mitä sattuu ja mistä vaan, koska mulla ei oo juurikaan suodatinta eikä mua haittaa myöskään lukea suodattamatonta.

Täytyy hankkii isommat rintsikat kun tissit turpoo nii paljo että nää vanhat ahdistaa ja puristaa joka suunnasta :confused:

Takaisin