Raskaaksi 2015

Pahoittelut negasta Lukutoukka :sad001

Mullakin on kovia päänsärkyjä joihin ei tavallinen lääke auta, mun pitäs käydä lääkräissä, mutta en vain saa itsestäni sen vertaa irti että varaisin ajan. Onneks nyt on ollut siedettävää päänsärkyä niin en ottanut ovulaation aikaan ollenkaan lääkkeitä. Ei mulla ihan niin mittavaa kipua oo kun Luckylla.. tsemppejä ja jaksuja sinne. :Heartred

Kuinka pitkään teillä kestää oviskivut? Mulla on nyt vikon verran kestänyt.. ja tuntuu et loppu ei vaan näy.. huoh.. :grumpy: mut tää pn hyvin tyypillistä ja veikkaan vahvasti että mun PCO selittää kivut. Sitäkin on viime aikoina tullut mietittyä kuinka onnekas saa olla kun meillä on näin motna lasta PCO:sta huolimatta. :Heartred Eilen istuin sohvalla ja kaikki tytötkin istuivat, mies katsoi meitä pitkään hymyillen, taisi olla ylpeä omista naisistaan. :Heartblue

Junibea 23/36 (DPO1)

Lukutoukalle pahoittelut negasta! :( toi on inhottavaa ku ei näy tätiä eikä plussaa.. Mulla venähti edellinen kierto kp 65/30 eikä kyl ihan hirveesti naurattanu. Toivottavasti sun piina päättyy huomattavasti aiemmin ja mielellään vielä plussaan ;)

Meinaako haidi testailla sit synttäreitten kunniaks vai odotteletko viel? ;) onnea kuiteski jo ainakin synttäreistä :)

Päänsärkyihin ja kaikkeen muuhun täällä on auttanut panacod :D Lukutoukka: Pahoittelut. Se on niin outoa, kun tietää, että nega pärähtää, mutta silti haluaa testata :| aggh

Täällä mennään vieläkin ilman kk rinnat älyttömän kipeät, varmaan jo kaksi kuppia suuremmat. Oikeaa munasarjaa viiltää, mahassa menkka tuntemuksia kokoajan onlu vim 3päivää,mutta menee hetkessä ohi, eikä vuotoa näy. Hitto, että alkaa mennä hermot tähän arpomiseen. Tsempit viikkoon!

Soffie 31/28

Lukutoukka, Pahoittelut negasta!

Carnagan, voi ei :( Voisiko vuoto vielä olla harmitonta? Jos nyt päätät poistua niin tervetuloa takaisin sitten jos/kun uudelleen haluat. Raskasta kyllä jos usein keskenmenoja!

Haiidi, Onnea synttäristä!

On. Tästä päivästä tulikin ylimääräinen "vapaa" kun tuo nuorimmainen valvoi yöllä vatsakipujensa takia melkein 4h. En voinut häntä viedä hoitoon alle 6h yöunilla enkä kyllä itsekään toki olisi ihan virkeimmilläni ollut 2h unilla ;) Nyt kun on aamusta nukuttu pidempään niin lähdetään sit hoitamaan apteekkiasioita yms ettei tarvi lauantaina käydä. Kunhan jaksan pukea.. En silti nukkunut kuin 2+2,5h kuitenkaan vaikka ei herättykään viiden jälkeen.

Carnagan: toivottavasti olisi vain harmitonta! Oot tervetullut takaisin ihan koska vain! ♥

Beisla: Teillä on hyvä suunnitelma! Toivottavasti ei tarvi hoitoihin asti kuitenkaan mennä! :)

On. Kp 26/24, dpo 14. Miten pidetään hullua jännitykses? -Viivästytetään menkkoja! :D Tuntuu et menkat alkaa ihan just. Maha on kipee ihan koko ajan ja juoksen vessassa tarkistamassa, mutta ei mitään. Huomenna pitää varmaan hakee pc:n testi ja testata sit to aamulla, jos vielä on tarvetta. Jos on vaan kierron venymistä, niin jes! On geleet sitten auttanu! :)

Takaisin