En oo ehtinä kirjottemaan tänne pitkään pitkään aikaan.

Taitaa olla lähemmäksi kaks viikkoa!

Yövuorossa lueskelin noin 500 viestiä ja laittelin tykkäyksiä, mut en ehtiny kirjoittamaan mitään ja nyt oli taas tullu yli tuhat viestiä lisää, joita aloin lueskella pääsiäispyhinä. Nyt ón urakka ohi ja koitin kommentoida mahdollisimman monelle.

Jos oon unohtanut jonkun nimen, johtuu vaan yksinkertaisesti siitä kun viestejä oli niin paljon luettavana.
Kyfi, Timbe, Johanna, Anskunen, Sydänpylly, Carnagan, Skippi, Suviii: Onnea plussista.

Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pienille matkaan mukaan.:)
Beisla, Neelia, Nennaa, Larissa, Muurahainen, Ilpuri, Soma, Mami91, Tyttötiikeri, Lauruskaah, Miilia_: Pahoittelut menkoista.

uudet: Terkku, Lumihiutale, Nailedit, Käkis, Pepita ja Ninukki!
Mymmelisti: Siul on ihanat kisut!:)
Larissa: Kiva kuulla, et laina järjestyi ja saatte muutakin remonttia tehtyä kodissa.:)
Nuuhku: Siulla on ihanan tsemppaava neuvolatäti.:)
Muurahainen: Siulla on selvästi yrittäny jotain tapahtua. Eikun uutta matoa koukkuun!:)
Myy: Olen todella pahoillani.

Osanotto suureen suruun.

Voimia teidän perheelle.
Tähtityär: Pahoittelut ja voimia teille suureen suruunne.

Beisla: Teillä on hieno suunnitelma jatkosta.:)
Silkkikorva: Onnea Ovisplussasta!
Täällä ovislimat näyttäytyi viime tortai-iltana26.4 kp11 eka kerran, mut silloin ei tullu heiluteltua peittoa ku mies ehti nukahtaa jo ku olin aikasin menossa aamulla töihin. Huomasin vaan itestä, et himot iski päälle ja ois kyl tehny mieli, mut minkäs teet. En raaskinu herättää miestä.
27.4 Perjantai-aamusta lähtien limat lisäänty vaan entisestään ja illalla lorahteli ph-suojaan runsaasti limaa. Lauantaina sama meno jatkui. Olin silloin iltavuorossa ja kotiin tultua käytiin miehen kaa saunassa ja päätinpä varmuudeksi tehä cb-ovistestin ja sieltähän se hymynaama rävähti.:)
Sen jälkeen alko koskemaan oik.puolelle alavatsaan tosi kovasti ja kipu siirtyi vähitellen alavatsalle. Kipu kesti noin 20 min. Tuntu, et piti mennä kaksinkerroin ku koski niin kovaan. Eli näinköhän ovis oli juuri silloin? Ku miusta tuntuu, et jos oisin tehny testin perjantaina, ois siihen saattanu varmaan tullu jo silloin se hymynaama.
Limoja oli vielä sunnuntainakin ja oik. puolelle vatsaan koski slloinkin ajoittain, mutta kipu ei ollut sellaista mitä edellisenä iltana. Sunnuntaina kokeilin kohdunnipukkaa ja se oli korkealla ja kova, joten eikös se ovis ollu menny siinä tapauksessa ohi?
Peittoa heilutettiin ma-ke 23-25.4, taukopvä oli 26.4. Sen jälkeen heiluteltiin peittoa viel 27-29.4. Toivottavasti nyt ois mahiksia siihen plussaan, vaik yks päivä jäikin välistä.:) Onneksi ovis tuli aikaisemmin ku laskeskelin, et jos ois tullu kp 15-16 32 pvän kierron mukaan, ni ovis ois jääny hyödyntämättä miun yövuorojen takia. Jos joku päivittää listaa niin miun testipäiväksi vois laittaa 16.4. Tarkennetaan sit lähempänä, jos oireet "nostaa päätä".
Taikatuuli74 kp23/28-33