Beisla, Joo meidän on pakkokin tällaisena astmaatikkojen ja allergikkojen kansoittamana perheenä kokeilla kaikki muut keinot ennen kunnon myrkkyjä. Mulla itselläni varsinkin ahdistaa henkeä jo se jälkihaju mikä niistä myrkyistä jää vielä tuntien tuuletuksen jälkeenkin.
ninukki, Tervetuloa! Mulla meni tuota toista lasta yrittäessä kierto ihan sekaisin pillereitten jäljiltä. Kahden vuoden yrityksen aikana kierrot heitteli jossain 25-176 välillä.. Pakko kai se on myöntää ettei e-pillerit sovi minulle, vaikka eivätkään mitään välittömiä haittavaikutuksia aiheuta. Noi haitat on vaan ollut tuollaisia vähän isompia.. Ekalla kerralla kun söin pillereitä niin tulin raskaaksi ensimmäisen puolen vuoden jälkeen

Toisella kerralla tosiaan lopettamisesta kierto heitteli sen 2v ajan ja sen vuoksi raskautuminen ei onnistunut. Jatkossa siis ilman hormonaalista ehkäisyä :D
nuuhku, Joo no mä tässä joku aika sitten poistin kaapista sellaisen soodapurkin jonka kyljessä oli markkahinta :D Ja siis onhan tässä eurojen vaihtumisen jälkeen tultu muutettuakin ehkä sellaiset 10 kertaa

Mutta joo.. En usko mausteiden ym pilaantuvan kovinkaan herkästi ja sen takia niitä saattaakin olla tosi vanhoja kaapissa niiltä osin mitkä on käytössä vain harvoin. Tää taisi olla eka kerta tän kohta 16v aikana mitä olen asunut omillani jolloin oikeasti heitin kaikki vanhentuneet mausteet pois..
Mariska, Meidän pitäis varmaan tuon nuorimmaisen kanssa aloittaa pihahommat viikon päästä. Mulla kun on se viikko lomaa. Ensin pitäisi vaan keksiä millä saan ton lapsen pysymään tuossa pihassa

Asutaan siis rivitalossa ja meidän pihassa on hyvin harva pensasaita ja sattuneesta syystä tuota kolmevuotiasta kiinnostaa enemmän naapurien leikkimökit, puisto jne kuin meidän puutarhatyöt
lucky, Mulla on ollut nyt heti oviksen jälkeen kanssa hassua vatsan turvotusta (siis turvottaa useinkin mutta tämän ei pitäisi johtua syödyistä ruoista) ja itseasiassa hyvin samanlaisia tuntemuksia kuin oviksen aikaan, mutta lievempänä

Mutta mun tapauksessa ei kyllä vielä voi olla kyse raskauteen liittyvistä oireista ainakaan kun vasta dpo 3..
On. Vitsailtiin miehen kanssa, että vieläköhän joku jälkiehkäisy toimisi kun huvikseni katsoin raskauslaskurilla, että laskettuaika olisi 24.12. jos tästä kierrosta tärppäisi :D No joo, se oli todellakin vitsi. Meille on oikeasti aivan se ja sama milloin lapsi syntyy jos sellainen vielä joskus saadaan. Meidän perheessä onkin kasautunut synttärit kun mulla ja pojalla (sekä mun isällä) on sama syntymäpäivä loppukeväästä ja hyvin tarkasti puolen vuoden päästä siitä on miehen (ja hänen mummunsa) yhteinen syntymäpäivä ja samalla viikolla vielä miehen isän ja toisen mummunkin synttärit ja seuraavalla viikolla sit jo tuon meidän nuorimmaisen synttärit. Olisi ihan kivaa vaihtelua jos seuraava lapsi syntyisi alkuvuodesta tai vaikka loppukesästä
Aphrael kp 21/32 dpo 3, yk1