Raskaaksi 2015

Jos menkat alkaa ennen klo18 niin on kp1, jos sen jälkeen niin seuraava päivä vasta lasketaan olevan kp1, eikös se niin menny :)

Joo paitsi että mulle on joskus sanottu että jos ennen klo 20.00 mut se nyt on varmaan ihan sama.:)

Tervetuloa Ninukki! :) ja tsemppiä yritykseen, toivottavasti pian pääset plussanneiden puolelle ;)

Muutamilla oli piinapäivät menossa, kärsivällisyyttä odotteluun ja toivottavasti plussat pärähtäis tikkuihin! <3

Täällä ovista metsästrtään. Nyt kp 17/35(-65). Nyt oon kolmena päivänä tehny testin ja törkeen haalee viiva vasta. Mut womanlogi ennustais perjantaille ovista, katotaan :) näillä kierroilla haasteellista. Mut jotenki oon vaan ollu niin onnellinen et seksikin on maistunu jo nyt hyvin vaikkei oviskaan lähellä oo :D vissii kevättä rinnassa ja sillee ;)

Soffie: mikä kierron vaihe sulla on. Testaa vaan jos ylimääräisiä testejä

Nyytille: plussaa ++++

Elyssei: +++ voi aukeispa kaupat pian!

Jasmi93: nyt testissä ei yksistään viivan paikka oo....haamulainen siinä mun mielestä

Larissalle: nyt iiisooo plussa onni että tässä kierrossa tärppää!!!.

Mariska86: oon sulle kade ku oot jo piha hommia päässy tekee meillä niin paljon vielä lunta. Pojan kans jo terassin pohjaa lumesta lapioitiin jotta päästäisiin terassin tekoon :)

Nennaa: mä söin tämän kierron alussa buranaa ihan jatkuvasti jopa 800mg päivässä päänsärkyyn... panadol ei oo mistään kotoisin mun päänsärkyyn

Maaritmarianne: +++ :)

Ninuki: tervetuloa ja pikaista kierron tasaantumista ja toivottavasti visiittisi täällä olis lyhyt !

Hampaaton: ++++

Ihan kamala turvotus, yöllä Alko vatsassa kiertää ihan hemmetisti tuntu että kohta tulee kiire vessaan. Juoksin ni eikä ees ollu maha sekasi hirveen kova hätä vaan :D aamulla vähän huono olo ja pitkin päivää närästellyt. Tuossa ystävän luona ku istua rötkötin ni luulin jo että pumppu pettää kun niin poltti rintakehää. Onneks meni ohi. Nälättää kovemmin ku ennen. No mitähän vielä :D ihan hyvä fiilis ;) vaikka loppukierto menossa...Yleensä ketuttaa ihan hirveesti

Lucky: Täällä menossa jo 30/28. Ovis testi oli niin selvä nega etten jaksa kyllä rtestiä lähteä hakemaan. Joku järkevä syy tähän kummalliseen kropan käyttäytymiseen olisi kiva saada. Toisaalta ovis testi aina ovis testi...

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 12.4.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Haiidi93 yritystä 07/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
Lumikello2015 yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lumihiutale. yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
mindiS yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
ninukki- yritystä 11/14
Soffie yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15
Käkis yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Catja85 yritystä 3/15
jasmi93 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Nailedit yritystä 3/15
Aphrael yritystä 3/15
Pepita_ yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Sandy yristystä 6/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
anní tjottaillen

(88 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11 LA 1.12.
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Timbe yritystä 9/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Johanna.. tjottaillen 8/14 LA 4.12.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
suvii-i yritystä 9/14 LA 14.12.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sarina1 yritystä 10/14 LA 5.12.
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
Unicorn81 yritystä 11/14 LA?
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Carnagan yritystä 1/15 LA
13.12.
Esma yritystä 1/15 LA 1.12.
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Skippi yritystä 1/15 LA?
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.
Sydänpylly yritystä 2/15 LA?

(49 kpl)

Ei kai haittaa, että lisäsin itseeni listaan? :) Pitkään oli mielessä ilmoittaa itteeni tuohon listaan, mutta aina se vain jäi. Ja nyt tuntui niin hyvältä kun lisäsin suoraan plussaaneisiin. :) Plussatuulia jokaiselle ja toivottavasti saadaan tuo plussaneiden listaa pidemmäksi kun tuo ylempi. :)

Esma rv 5+6 <3

Last edited by a moderator:
Soffie, huomennahan sitten haet r-testin, vai mitä? ;) plussatuulia sinne!

Tervetuloa ninukki! :)

Lucky, miekin käytän mieluummin buranaa, tällä hetkellä 600mg kun ei se panadol oo niin tehokasta miulle.. Toivottavasti ei tärpit tyssää ain siihen :D

Täällä himot tosi kohillaan nyt, kummallakin. Voikun kestäisi ovikseen astikin! ;) viimeks tais ovis olla kp15..

Nenna kp10/33(28-35 tai jotain ihan muuta tässä kierrossa) yk12

Nennaa: Ehdin jo asennoitua siihen, että kroppa vain sekaisin jostain kummallisesta syystä ja siksi menkat myöhässä. Rinnat kipeät myös vaan jostain syystä. Tulisi vaan ne kk. Pääsisi yrittämään tammi vaavaa. :)

Beisla, Joo meidän on pakkokin tällaisena astmaatikkojen ja allergikkojen kansoittamana perheenä kokeilla kaikki muut keinot ennen kunnon myrkkyjä. Mulla itselläni varsinkin ahdistaa henkeä jo se jälkihaju mikä niistä myrkyistä jää vielä tuntien tuuletuksen jälkeenkin.

ninukki, Tervetuloa! Mulla meni tuota toista lasta yrittäessä kierto ihan sekaisin pillereitten jäljiltä. Kahden vuoden yrityksen aikana kierrot heitteli jossain 25-176 välillä.. Pakko kai se on myöntää ettei e-pillerit sovi minulle, vaikka eivätkään mitään välittömiä haittavaikutuksia aiheuta. Noi haitat on vaan ollut tuollaisia vähän isompia.. Ekalla kerralla kun söin pillereitä niin tulin raskaaksi ensimmäisen puolen vuoden jälkeen ;) Toisella kerralla tosiaan lopettamisesta kierto heitteli sen 2v ajan ja sen vuoksi raskautuminen ei onnistunut. Jatkossa siis ilman hormonaalista ehkäisyä :D

nuuhku, Joo no mä tässä joku aika sitten poistin kaapista sellaisen soodapurkin jonka kyljessä oli markkahinta :D Ja siis onhan tässä eurojen vaihtumisen jälkeen tultu muutettuakin ehkä sellaiset 10 kertaa ;) Mutta joo.. En usko mausteiden ym pilaantuvan kovinkaan herkästi ja sen takia niitä saattaakin olla tosi vanhoja kaapissa niiltä osin mitkä on käytössä vain harvoin. Tää taisi olla eka kerta tän kohta 16v aikana mitä olen asunut omillani jolloin oikeasti heitin kaikki vanhentuneet mausteet pois..

Mariska, Meidän pitäis varmaan tuon nuorimmaisen kanssa aloittaa pihahommat viikon päästä. Mulla kun on se viikko lomaa. Ensin pitäisi vaan keksiä millä saan ton lapsen pysymään tuossa pihassa ;) Asutaan siis rivitalossa ja meidän pihassa on hyvin harva pensasaita ja sattuneesta syystä tuota kolmevuotiasta kiinnostaa enemmän naapurien leikkimökit, puisto jne kuin meidän puutarhatyöt ;)

lucky, Mulla on ollut nyt heti oviksen jälkeen kanssa hassua vatsan turvotusta (siis turvottaa useinkin mutta tämän ei pitäisi johtua syödyistä ruoista) ja itseasiassa hyvin samanlaisia tuntemuksia kuin oviksen aikaan, mutta lievempänä :o Mutta mun tapauksessa ei kyllä vielä voi olla kyse raskauteen liittyvistä oireista ainakaan kun vasta dpo 3..

On. Vitsailtiin miehen kanssa, että vieläköhän joku jälkiehkäisy toimisi kun huvikseni katsoin raskauslaskurilla, että laskettuaika olisi 24.12. jos tästä kierrosta tärppäisi :D No joo, se oli todellakin vitsi. Meille on oikeasti aivan se ja sama milloin lapsi syntyy jos sellainen vielä joskus saadaan. Meidän perheessä onkin kasautunut synttärit kun mulla ja pojalla (sekä mun isällä) on sama syntymäpäivä loppukeväästä ja hyvin tarkasti puolen vuoden päästä siitä on miehen (ja hänen mummunsa) yhteinen syntymäpäivä ja samalla viikolla vielä miehen isän ja toisen mummunkin synttärit ja seuraavalla viikolla sit jo tuon meidän nuorimmaisen synttärit. Olisi ihan kivaa vaihtelua jos seuraava lapsi syntyisi alkuvuodesta tai vaikka loppukesästä ;)

Aphrael kp 21/32 dpo 3, yk1

Silloin kun esikoista tehtiin, lopetin pillerit syyskuussa, jonka jälkeen kroppa meni sen verran sekaisin että marraskuun jälkeen ei tullu menkkoja ollenkaan, silti raskauduin tammikuussa :/ ei osannu neuvolassakaa sillon sanoo kuinka oli mahdollista.. Nyt onneks ei ihan niin pahasti oo käyny, mutta oviksen paikantaminen on hankalaa kun kierron pituutta ei osaa etukäteen sanoo.. Onneks isäntä on suostuvainen talletteleen tasaseen tahtiin hyvän asian puolesta ;)

lucky ja nennaa ootteko tietosia, että apteekista saa ilman reseptiä pamol f 1000mg? Mulla ainakin auttanut päänsärkyyn ja toimii myös alkavan migreenin ensihoitona. Usein kun yhen tollasen 1000mg:n ottaa, niin saattaa jäädä koko migreenikohtaus tulematta. Aiemmin mulla ollu myös reseptillä 600 ja 800 buranaa, mutta ei auttanut niin hyvin. :)

Voi juma. . Oli pitkä teksti kirjoitettu, ja sovellus päätti että ei ole lupaa julkaista mitään tähän keskusteluun.. että ärsyttää.. nyt ei ainakaan muista enää mitä kellekin piti kommentoida. Uusille ainakin tervetuloa! Tädin kohdanneille pahoittelut! <3
On. Täällä tosiaankin kp. 1, kauhealla vuodolla, super tampoonista tulee läpi reilu kolmessa tunnissa. . :/ Kahville olen nähtävästi allerginen ( perjantaina tuli kahvin jälkeen kauhea nokkosihottuma ) tänään kävin kaverilla kahvilla, ja TAAS kauhee kutina ja ihottuma. onneks en ole kahviriippuvainen. Mullahan on lääkeaineallergioita joista tulee anafylaktisia oireita heti, niin toisaalta ei tää nokkosihottuma ja vatsakipu kahvista tunnu niin pahalta. Energiajuomaa voin juoda ilman oireita, niin olettaisin et oireet tulee jostain kahvin käsittelyaineesta, eikä kofeiinista. Tänään ei kyl oo ollut mitenkään paha mieli tädistä johtuen. oon ihmeellisen rauhallinen ja positiivinen tätä kiertoa kohtaan. <3 lääkeannosta piti kuulemma nostaa, ultra kp 10, ja olettaisin inssin olevan kp 12 tai 15. Onneks on irrotuspiikki käytössä, niin voi sillä päättää milloin ovis on. Huomenna tiedän enemmän, kun on soitto naistenklinikalle. Olen muuten omenaviinietikalla laihtunut :D kiloista en ole varma, mut ainakin on senttejä hävinnyt. (Häiden jälkeen(6.7.13) tullut kymmenisen kiloa lisää, ois kiva jos ne sais pois) omenaviinietikka nopeuttaa aineenvaihduntaa ja nesteenkiertoa, ainakin on nivelien turvotus hävinnyt. Jos vatsa vaan kestää, niin suosittelen omenaviinietikka-kuuria jos haluaa saada lisäsenttejä ja kiloja pois. (Ja pitäishän tän jotenkin edesauttaa myös raskautumista)

Kp 1/27 (kierron pituus selvinnee kun tiedän oviksen ajankohdan, kun luteaalivaihe on normaalisti 13 päivää) yk ~33

Mitä r-testi merkkiä suosittelette ja mistä kannattaa tilata! Ajattelin jos tilaisin nyt niin ehkä tulisi loppuviikosta perille ja pääsisi testailemaan piinapäivinä.

Mua muuten haluttaa nyt jo tässä vaiheessa kiertoa <3 vaikka ei millään näillä menkkajomoilla haluais puuhastella. Oisko vehniksestä tai greipistä johtuvaa? Viime kierron loppupuolella oviksen jälkeen hävisi kaikki halut. Tuli sit tänään iltapäivällä takas <3 ei oo normaalia näin aikasin kierrossa mulle. Jännää kun itteä haluttaa niin paljon et melkein vois sanoo et tekee kipeetä, mut toisaalta ei haluais koska on näitä kipuja.. Ota nyt tästä selvää. ;p

Muokattu viimeksi:
Maaritmarianne : Suosittelen ehdottomasti Prisman rtestejä ja Prismasta saa matkaan myös foolihappo strong. Kaikki muut r testit olen todennu huonoiksi. Antaa mm turhia viivanpaikkoja yms.

Takaisin