Täällä on monilla jännät paikat, plussatuulia viimeisiin piinapäiviin!

Lucky, jasmi, Soffie, Käkis, Elyssei_ ainakin ja muut jos unohdin!
Jasmi, en ole varman näenkö sun testissä jotain vai en...
Aphrael, johan sulla on kevätinto iskenyt! Auttoiko kanelikikka muurahaisiin? Mulla tuli kerran opiskelijakämppään muurahaiset sisään, ja olin kuullut että kanelia karttavat. Mut p*skanmarjat, yli vaan!

En tiiä olisko pitänyt olla tuoreempaa... suolaa en myöskään tajunnut laittaa. Taisin lopulta turvautua vanhaan kunnon Raidiin.
Nyytti, teilläkin kunnon pitkä reissu tulossa. Tää on hyvä aika lähteä, luulis olevan jo kevät pidemmällä kun palaa. :)
Kuulostaa kyllä että ootte talletelleet tosi hyvin, siitä on hyvä jatkaa piinailemaan.
Miilia, pahoittelut tädistä.

Voihan siellä olla ollut kiinnittymisyritys, ainakin jos et ole aiemmin saanut samanlaista haamua niillä testeillä.
Enu, mahtavaa jos kierrot nyt pysyy aisoissa! Hyvä kun ootte aloittaneet harjoitukset jo ajoissa.
Silv voi ei, toivottavasti tyttö voi pian paremmin, eikä tauti tartu suhun. Huh mikä painonpudotus sun miehellä!

Ei varmaan tunnu hyvältä noin yhtäkkiä, vaikka oliskin varaa pudottaa.
Pepita, mä oon just ja just yli 30, kesällä täytän 31 ja esikoista yritetään. Meilläkin pari lasta haaveena. :)
Muut vastasikin jo testeistä. Puikot voi tosiaan joko kastaa tai pissiä suoraan, oon yleensä tehnyt jälkimmäistä niiden kanssa.
Nuuhku, eikun vaan piinailuun sitten, toivon kovasti että teillä nyt tärppäis!
Maaritmarianne paranemisia, ei kuulosta kivalta jos maha on löysällä.
Larissa, kuulostaa lupaavalta. Siitä vaan jatkatte pupuilua tasaisesti.
Nennaa, kuulostaa kyl oudolta sun tuhruttelu. Täällä oon oppinut jo että tuhru ennen menkkoja voi johtua esim. keltarauhasen huonosta toiminnasta, mut mistä johtuu sit tuhru menkkojen jälkeen? Itelläkin nyt yrityksen alun jälkeen kaikki muutokset saa hakkaamaan päätä seinään.
Mariska, eihän sitä voi varmasti tietää, ettei ovista tulisi. Voimia kuitenkin odotteluun.
On. Vieraat lähti ja nyt ollaan koomailtu. Mulla vielä flunssan rippeet. Kuume jäi tosiaan yhteen päivään, tiedä auttoiko burana. Taukokierto kun meneillään, niin uskalsin ottaa. Vaimo kävi hakemassa allergialääkkeitä, ja kysyi samalla farmaseutilta buranan/muiden lääkkeiden käytöstä, joita käsketään välttämään yritystaikana. Farmaseutti sanoi, että ne huonontavat hedelmällisyyttä lähinnä jatkuvalla käytöllä. Että jos 3-4 päivää esim. kuukautisten aikana käyttää, sillä ei pitäisi olla merkitystä.
Beisla taukokierto viikko2