Raskaaksi 2015

Jasmi minä puusilmä en mitään näe, mutta toivon että viiva vahvistuu :)

Silv toivottavasti pääsitte eroon vatsataudista ! Kurjia tollaset pöpöt !

Larissa nyt vaan haluja hyödyntämään ;) koskaan ei ole liian aikaista talletella !

Lucky plussaa ihan kohta !!!! :)

Miilia pahoittelut vuodosta !!

Tsemppiä oviksen bongailuun ja hyödyntäkää kunnolla ;)
Kaikille kauheasti plussaa toivon !!!

Täällä vähän tylsä vaihe, tuskin tässä kierrossa tulee ovista, joten joutuu odotella ensi kiertoon ja ehkä hyvä niin, vaikka ei yrityskieltoa saatukkaan. No pääasia, että päästiin jo nauttimaan toisistamme entiseen malliin !!
Pihahommia tehty kokopäivä ja täytyy sanoa että hyvältä näyttää :) nyt saa kevät tulla !!

Mariska kp 13 / 28-30

Täällä on monilla jännät paikat, plussatuulia viimeisiin piinapäiviin! :wav
Lucky, jasmi, Soffie, Käkis, Elyssei_ ainakin ja muut jos unohdin! :wav

Jasmi, en ole varman näenkö sun testissä jotain vai en...

Aphrael, johan sulla on kevätinto iskenyt! Auttoiko kanelikikka muurahaisiin? Mulla tuli kerran opiskelijakämppään muurahaiset sisään, ja olin kuullut että kanelia karttavat. Mut p*skanmarjat, yli vaan! :p En tiiä olisko pitänyt olla tuoreempaa... suolaa en myöskään tajunnut laittaa. Taisin lopulta turvautua vanhaan kunnon Raidiin.

Nyytti, teilläkin kunnon pitkä reissu tulossa. Tää on hyvä aika lähteä, luulis olevan jo kevät pidemmällä kun palaa. :)
Kuulostaa kyllä että ootte talletelleet tosi hyvin, siitä on hyvä jatkaa piinailemaan.

Miilia, pahoittelut tädistä. :sad001 Voihan siellä olla ollut kiinnittymisyritys, ainakin jos et ole aiemmin saanut samanlaista haamua niillä testeillä.

Enu, mahtavaa jos kierrot nyt pysyy aisoissa! Hyvä kun ootte aloittaneet harjoitukset jo ajoissa. :grin

Silv voi ei, toivottavasti tyttö voi pian paremmin, eikä tauti tartu suhun. Huh mikä painonpudotus sun miehellä! :eek: Ei varmaan tunnu hyvältä noin yhtäkkiä, vaikka oliskin varaa pudottaa.

Pepita, mä oon just ja just yli 30, kesällä täytän 31 ja esikoista yritetään. Meilläkin pari lasta haaveena. :)
Muut vastasikin jo testeistä. Puikot voi tosiaan joko kastaa tai pissiä suoraan, oon yleensä tehnyt jälkimmäistä niiden kanssa.

Nuuhku, eikun vaan piinailuun sitten, toivon kovasti että teillä nyt tärppäis! :hug013

Maaritmarianne paranemisia, ei kuulosta kivalta jos maha on löysällä. :sad001

Larissa, kuulostaa lupaavalta. Siitä vaan jatkatte pupuilua tasaisesti. :grin

Nennaa, kuulostaa kyl oudolta sun tuhruttelu. Täällä oon oppinut jo että tuhru ennen menkkoja voi johtua esim. keltarauhasen huonosta toiminnasta, mut mistä johtuu sit tuhru menkkojen jälkeen? Itelläkin nyt yrityksen alun jälkeen kaikki muutokset saa hakkaamaan päätä seinään.

Mariska, eihän sitä voi varmasti tietää, ettei ovista tulisi. Voimia kuitenkin odotteluun. :hug013

On. Vieraat lähti ja nyt ollaan koomailtu. Mulla vielä flunssan rippeet. Kuume jäi tosiaan yhteen päivään, tiedä auttoiko burana. Taukokierto kun meneillään, niin uskalsin ottaa. Vaimo kävi hakemassa allergialääkkeitä, ja kysyi samalla farmaseutilta buranan/muiden lääkkeiden käytöstä, joita käsketään välttämään yritystaikana. Farmaseutti sanoi, että ne huonontavat hedelmällisyyttä lähinnä jatkuvalla käytöllä. Että jos 3-4 päivää esim. kuukautisten aikana käyttää, sillä ei pitäisi olla merkitystä.
Beisla taukokierto viikko2

Toivottavasti Beisla sieltä taudin rippeet katoaa nopeasti :Heartred nyt voit luvan kanssa ottaa rennosti kun vieraat on kestitty :)

Beisla, eipä taida sitten plussaa tänne olla edes tulossa, kun joudun allergialääkkeitä välillä syömään ett pystyn edes hengittämään ja töissä päivittäin buranaa, kun siellä menee niin jumiin selkä ja niskat kun on käsille niin raskasta seisomatyötä.. Ett ilmankos :D tosin edellisessä työssä (tai työttömänäkään) en syönyt buranaa ku korkeintaan menkkojen aikaan, jos oli aivan pakko, eikä silloinkaan mitään tapahtunut 8kk aikana.. :D noh saas nyt nähdä, jos ei tästä kierrosta tärppää niin sitten seuraava mahdollisuus ensikesän vauvalle ;)

Huiii täällä nyt kp 24/29, oon palellu muutaman päivän ihan älyttömästi, ja tissit on kipeät, yleensä mulla on vaan ekoina vuotopäivinä! Ja sitten alaselkä on ihan niinku tulessa, tosi kipeä.. Mulla vaan on semmonen tunne että ois voinu tulla tärppi!:D me ollaan hellun kans yritetty kunnolla 07/14 asti. :) ihanaa ku muut on saanu plussia, tulee nii hyvä mieli itellekki!
Plussatuulia kaikille!

Beisla, Muutamaa harhailijaa lukuunottamatta muurahaiset pakkasivat tavaransa ainakin toistaiseksi. Ja tuo meidänkin kaneli näytti olevan 2003 vanhentunutta :D Ja tästä sainkin lisäbuustia ja kävin sitten mausteetkin läpi ja heittelin yli 90% pois. Täytyis kyllä varmaan hakeutua jonnekin hoitoon kun tekisi mieli pestä ikkunatkin ja käydä läpi teinin huone ja tuon nuoremman tuhat pieneksi jäänyttä vaatetta ja ja.. No, jos nämä piirteet tunkevat huomenna töissä esiin niin eiköhän joku meidän lääkäreistä konsultoi psykiatria.. ;)

Nennaa, Mä olen molemmista lapsista raskautunut tupla-allergialääkityksellä eli on se ainakin mahdollista. Nyt yritän pärjätä tän kierron noilla paikallisvalmisteilla ja satunnaisilla pillereillä, mutta kohta on pakko tehostaa ihan kunnolla lääkitystä. Tän kierron siis päätin yrittää näin kun ilman lääkkeitä olisi varmasti paremmat mahdollisuudet ja nyt voi vielä onnistuakin näin. Samoin vaihdoin jo ennen yritystä lääkkeet sellaisiksi mitä voi raskaanakin käyttää pl tul nenäsuihke mut toisten kanssa olisi pakko turvautua niihin pillereihin.

Beisla hyvä, että olet jo paranemaan päin. :happy:

nennaa eikös sellasiakin allergialääkkeitä ole, joita voi mm. raskaana ollessa käyttää? Oisko ne parempi vaihtoehto sullekin? Ja jos oikein muistan, niin buranan sijaan kannattais käyttää panadolia, koska sitä saa myös raskaana käyttää. :)

Haiidi hyvältä kuulostaa sun oireet! Koska testaat? :wink

Aphrael sähän oot ollu ahkera. :happy: Mää olen vasta suunnitteluasteella ikkunanpesun suhteen. :hilarious: Tarttis ennen pojan synttäreitä ne pestä. Mut eikös hyvin suunniteltu oo puoliks tehty, vai miten se meni... :rolleyes:

enu kp11/31 yk5

Aphrael onpas siellä oltu touhukkaana! Täällä on kans iskenyt joku kevätsiivous kärpänen sekä mihin että mieheen. Kovasti on siivottu ja käyty läpi turhia tavaroita :)

Haidii, toivottavasti siellä nyt tärppäisi :)

Allergiakääkkeistä: täällä on kanssa käytössä pahimpana aikana tabletit, nenäsumute ja silmätipat. Pakko käyttää tai muuten ei henki kulje ja joudun raapimaan silmät sekä nenän irti päästä :D

Nennaa, eihän se burana kuitenkaan mikään ehkäisyvalmiste ole. Ilmeisesti voi vaikuttaa kohdun limakalvoon (?) mutta se kuulemma saattaa vaikeuttaa, ei kokonaan estää. Verrattuna, jos e-pilleritkään ei ole 100% varma ehkäisykeino, niin buranan kanssa varmasti huomattavasti paremmat mahikset - muuten sitä markkinoitaisiin ihan muuhun tarkoitukseen.

Aphrael, hyvä kun kaneli tehos, parempi se on kuin myrkyt. Ehkä mulla oli jotain eri lajia murkut.

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 12.4.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Haiidi93 yritystä 07/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
Lumikello2015 yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lumihiutale. yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
mindiS yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
ninukki- yritystä 11/14
Soffie yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15
Käkis yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Catja85 yritystä 3/15
jasmi93 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Nailedit yritystä 3/15
Aphrael yritystä 3/15
Pepita_ yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Sandy yristystä 6/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
anní tjottaillen

(88 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11 LA 1.12.
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Timbe yritystä 9/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Johanna.. tjottaillen 8/14 LA 4.12.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
suvii-i yritystä 9/14 LA 14.12.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sarina1 yritystä 10/14 LA 5.12.
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
Unicorn81 yritystä 11/14 LA?
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Carnagan yritystä 1/15 LA 13.12.
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Skippi yritystä 1/15 LA?
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.
Sydänpylly yritystä 2/15 LA?

(48 kpl)

Muokattu viimeksi:
Mun oli pakko kotiin tullessa pissii ovis tikulle ja siihen tuli kyllä ihan ovis nega. Oisko sitten vaan ovis jotenkin jännästi siirtynyt jostain syystä. Jos sikis kk myöhässä. Toisaalta eihän se mikää laki ole, että se olisi plussa ovis jos viikkoja ois se 4+1 :D Nojoo oli miten oli. Oon melkein sata varma että tissi kivulle ja kaikelle muulle joku muu syy kun raskaus :) Koska tissikipu alkoi TO ja mulla ei ovista ollukkaan sillä viikolla missään kohti!

Sääli jos ovis siirtyi 1,5vklla (!?!?)

Muokattu viimeksi:
Heippa, oon jo pidemmän aikaa seurannut teitä, mutta nyt vasta uskaltaudun mukaan kirjotteleen :happy: eli täällä ollaan, minä 27v, aviomies täyttää loppuvuodesta 30. Mulla on edellisestä suhteesta kohta 6v poika, miehellä ei lapsia.
Yritys alkoi 11/14,nyt menossa yk5, mutta tuntuu kierrot olevan vieläkin mitä sattuu pillereiden jäljiltä.. Nyt kp3/30-50(!!) että kohta saa taas alkaa urakalla sen yrittämisen parhaan osuuden :p

Plussaonnea kaikille :dummy::dummy1:

Tervetuloa ninukki :) meillähän on melkein sama tilanne, oon 26, mies täyttää 29 loppuvuodesta, ja esikoisemme täyttää kesäkuussa 6 vuotta :) nyt menossa yk4 kkm jälkeen.

Tervetuloa ninukki! :) Toivottavasti plussaat heti tästä kierrosta!

Täälläkin on pesänrakennusvietti päällänsä! On siivottu, maalattu, pyöritelty huonekaluja ja vaihdettu verhoja. :D

On. En ollu ennemmin kuullukaan klo 18 säännöstä menkkojen suhteen. No, sen mukaan täti on sitten myöhässä ja kierto venyy vihdoin takaisin uomiinsa. Katsellaan jääkö nyt kierto 25 pv:n vai venyykö 26 pv:n. Luteaalivaihekin venyisi 12 päivästä 13 tai "normaaliin" 14. Testiä kaivan esiin sitten keskiviikkona tai torstaina, jos mitään ei sitä ennen kuulu.
Kiukkuinen oon ku ampiainen, eikä mies voi pitää näppejään erossa :D Normaalit menkkoja edeltävät tuntemukset kyllä on.

Hampaaton kp 25/24, dpo 13, yk 13

Beisla toivottavasti paranet pian! :) ja oman kiertoni suhteen on jotenkin aika luovutettu olo.. Plussaan en usko mutta ei sen aikakaan ole vielä ja mielikin kerkee vaihtuun :)

Aphrael ei oo kauaa kun kävin mummun mausteet läpi ja noh sieltähän löytyi vuonna 90 ja + vanhaks menneitä :laughing021

Takaisin