Miilia, voi pahus! Haamuhan sulla jo n'ky, joten kiinnittymisyritys ollut ainakin. Ihana senne sinulalkyllä, tsemppiä uuteen kiertoon :)
Mä en kans voi sietää valmista mehua, vaan puristellu ite. Tosin tän kierron pidin taukoa.
Silv, miten siellä yö meni?
Nyt vaan kaikille maitohappobakteeria nassuunja me otettiin vielä apteekista hiivasienivalmistettakin. Lieventää vähän oireita ja kestoa.
Pepita, me ollaankin saman ikäisiä! :) Esikoisen yrittäjä tosin en enää ole vaan kolmannen, mutta pisti silmään :)
Mitent untuukin aina yhtä omituiselta ja hassulta lukea omia kirjoituksiaan, että yrittää KOLMATTA? :O en kai mä uskonu tässä tilanteessa koskaana olevani, vaikka mäkin lukeudun niihin, joiden ainoa varma elämäntehtävä on ollu tulla äidiksi ♥
Kai se oli tuo aika esikoisen kanssa kaksin, kun pisti miettimään että saakohan niitä lapsia enää koskaan lisää ja tapaako sellaista miestä, kenen kanssa haluaisi perheen perustaa. Onneks tapasin ja mies on yhtä vauvahöperö kun minäkin =)
Soffiella ja Käkiksellä jännät paikat,jaiks! :)
on kp16 ja luulen et ovis saatto tosiaan olla eilen. Kummallinen kierto kyllä, kun kipuja vähemmän kuin koskaan ja olin lukenu et vehnis lisää ovisoireita. mulla tais vähentää :D
Mutta tänään tullu enää suhmuraa ovistestiin eli ei juurikaan kiteitä, alamaha on kyllä hellänä ehkä jopa hitusen enempi kuin eilen, mut oisko se vaeltava munis siellä kun saa tuon aikaan

Eilisillan tallettelut jäi, mut haitanneeko tuo kun eilen aamullahommat hoideltiin ja tänään vielä varmuuden vuoksi ennenkuinmies lähti uuden tatskan hakuun. Oli kyllä jo vähän tekemisen meininkiä ja meinas mennä nauramiseks :D
Mutta nyt siis hyvillä mielin kohti loppukiertoa. Ovis oli päivää aiemmin kuin viimeks mutta joslutisjälleen venyy, niin tässä saa seuraavat 16-17 päivää odotellaihan rauhassa. Tuleekin superjännä Espanjanreissu, että kurvaako täti paikallöe siellä vai ei :) Testiä en mukaan ota, eikämulalolekkaan yhtään. Jos vahvoja oireita tulee, niin löytyy kai niitä sieltäkin :)