Raskaaksi 2015

Edellinen lähti turhan aikaisin..

Voimia myy!

Jasmin vatsa kuvassa kuin ilmetty mun vatsa ollut vajaan viikon iltaisin :D törkeen kipeetä teki kans farkut lauantaina.

Kp21

Miilia, voi pahus! Haamuhan sulla jo n'ky, joten kiinnittymisyritys ollut ainakin. Ihana senne sinulalkyllä, tsemppiä uuteen kiertoon :)
Mä en kans voi sietää valmista mehua, vaan puristellu ite. Tosin tän kierron pidin taukoa.

Silv, miten siellä yö meni?
Nyt vaan kaikille maitohappobakteeria nassuunja me otettiin vielä apteekista hiivasienivalmistettakin. Lieventää vähän oireita ja kestoa.
Pepita, me ollaankin saman ikäisiä! :) Esikoisen yrittäjä tosin en enää ole vaan kolmannen, mutta pisti silmään :)

Mitent untuukin aina yhtä omituiselta ja hassulta lukea omia kirjoituksiaan, että yrittää KOLMATTA? :O en kai mä uskonu tässä tilanteessa koskaana olevani, vaikka mäkin lukeudun niihin, joiden ainoa varma elämäntehtävä on ollu tulla äidiksi ♥
Kai se oli tuo aika esikoisen kanssa kaksin, kun pisti miettimään että saakohan niitä lapsia enää koskaan lisää ja tapaako sellaista miestä, kenen kanssa haluaisi perheen perustaa. Onneks tapasin ja mies on yhtä vauvahöperö kun minäkin =)

Soffiella ja Käkiksellä jännät paikat,jaiks! :)

on kp16 ja luulen et ovis saatto tosiaan olla eilen. Kummallinen kierto kyllä, kun kipuja vähemmän kuin koskaan ja olin lukenu et vehnis lisää ovisoireita. mulla tais vähentää :D
Mutta tänään tullu enää suhmuraa ovistestiin eli ei juurikaan kiteitä, alamaha on kyllä hellänä ehkä jopa hitusen enempi kuin eilen, mut oisko se vaeltava munis siellä kun saa tuon aikaan ;)
Eilisillan tallettelut jäi, mut haitanneeko tuo kun eilen aamullahommat hoideltiin ja tänään vielä varmuuden vuoksi ennenkuinmies lähti uuden tatskan hakuun. Oli kyllä jo vähän tekemisen meininkiä ja meinas mennä nauramiseks :D
Mutta nyt siis hyvillä mielin kohti loppukiertoa. Ovis oli päivää aiemmin kuin viimeks mutta joslutisjälleen venyy, niin tässä saa seuraavat 16-17 päivää odotellaihan rauhassa. Tuleekin superjännä Espanjanreissu, että kurvaako täti paikallöe siellä vai ei :) Testiä en mukaan ota, eikämulalolekkaan yhtään. Jos vahvoja oireita tulee, niin löytyy kai niitä sieltäkin :)

Kauhee ku oli taas sivuja luettavana :D

Olikoja jasmi joka kysy että oonko testaillu niin en ole vielä, pitää ensin odottaa että kaupat aukiaa mutta kai mää keskiviikkona voisin testata..

Tädistä ei yhtään mitään merkkejä.. kp 37/30 jänskää :P
Eilen ja tänään ollu outo tunne mahassa, sellanen että kun jännittää ihan hirveesti ja on "perhosia masussa" tunne mutta niinku alamahassa 0.o ja semmosta outoa polttamisen tunnetta että kun juo jotain oikein kuumaa nopiaa nii sen tuntee mahassa vielä mutta sekin alamahassa ja munasarjojen kohilla 0.o mitäköhän ihmettä? :D

Ja hirmusti tsemppiä nyt kaikille tädin kohdanneille!
Lauruskaah kyllä se plussa vielä sulle tulee ♡

Ja onnea hirmuisesti kaikille plussanneille! ♡

Mä hain maitohappobakteereja lauantaina ja apteekkitäti käski vetää kaks kerralla 5päivän kuuri ja jos ei helpota niin lääkäriin. Kun päivisin on vatsa ollut ihan vekkulilla ja monesti saanu juosta vessassa päivän aikana vaikka normaalisti mulla on ennemmin ummetusta. Jos tissit olis ees vähän kipeet ni kyllä mua jännittäis nyt..

Mulla jatkui se maha kipu ihan iltaan asti välillä kävellessäkin tuntui vihlontaa mahasta ei kyllä ollut kivaa, mutta mulla myös ollut maha iha sekasin. tänään ollut kanssa painetta vatsassa ja tuntuu että menkat vois alkaa koska vaan. Kuitenkin lurahtelee vaan vv, mitä on nyt tullukkin vähän reippaammin parin päivän ajan. rinnat ne ei vaan kipeydy joten jokó ne ei tässä kierrossa satu tai mulla tulee olee menkat myöhässä, oon huomannut että verisuonia on alkanu niissä näkyy jopa tuol nännipihassa niitä näkyy ja muutenkin on tullut semmoisia näppylöitä siihen ihoon. Toki harmittaa jos menkat tulee mut voikun ne alkais sit pian !!Tein pc testin tänää vaikka ajattelin vasta huomenna niin siihen tuli semmoinen haalea viiva mutta liekkö taas viivanpaikka niinkun noissa halvemmissa :bored: testaan varmaa vasta loppu viikosta jos ei sitä ennen täti tulee kylään.

Huh jasmi toivon todella sulle plussaa, niin olis mullakin toivo yllä vielä tässä kierrossa kun niin samoissa oloissa mennään ;) :) jouluvaava olis lainkaa hassumpi :)

2015-04-06 11.18.32.jpg9696 (2).jpg

Huono valaistus mutta vaikee saada näkyy oikein missää kuvassa :D joo toivotaan. mulla on kaks mahdollista ovis päivää kumpaakaan en voi todistaa ja toinen oli 5 päivää myöhemmin ku se toinen. Tunsin sen viimesimmän yhdyntä kipuna, sattui alavatsaan silloin jossain asennoissa.

Nyytti: onneks jäi öiset oksentelut siihen yhteen kertaan. Eikä oo sen jälkeen ollu kai huono olo. Sillon illalla kun ite olin vielä töissä, oli pari kertaa oksentanu. Itellä ei ainakaan vielä mitään (sormet ristissä ettei tuliskaan). Miehellä pudonnu paino 4 päivän aikana 8kg!!! Toki varaa mistä pudottaa mut aika ronskisti lähteny..

Silv, toivottavasti sie ees säästyt mahataudilta! Tsemppiä!

Jasmi, on niin pimeä kuva etten mie saa oikeestaan mitään selvää :( toivottavasti vahvistuu viiva ;)

Larissa, täällä kans vv lorahtelee jo ihan kunnolla, vaiks normaalisti se alkaisi vasta n. 5pv myöhemmin ku mitä nyt alkoi, tosin menkatkin on silloin ollu pidemmät... :D

On; vieläkin näyttää toisinaan tuhrua tulevan. Siis aivan vaaleanpunaista. Normaalisti jos tuhruttaa menkkojen jälkeen, tulee vain vanhaa verta, eikä näin pitkään ja satunnaisesti :( tää on niin kummallista! En tykkää tälläsistä uusista asioista, koska en ymmärrä niitä :D
Vatsakrampit on vähän laantunut onneksi jo eilen illalla ja Helsingin reissut sujuivat verraten hyvin :)
Ja huomenna pääsen tikuttaa ovistakin, kun noita liuskoja nyt kaapissa on ;) viime kierrossa kun en tarvinnu ku 2kpl ett löyty :D

Nenna kp10/33(28-35)

2015-04-06 11.18.32.jpg9696 (3).jpg

Tässä ilman salamaa ja ei kyllä oikeestaa näykkää. no ihan sama kyllä se siitä vahvistuu jos on ja jos ei nii sit ei :) en tiiiä miks toi ylempi kuva meni salaman kanssa tommoseksi mutta ei sil välii :) nyt en enää laita näitä kuvia tänne, seuraavan kerran siinä on sit selvä plussa :)

Jasmi: Ite en oikein näe mitään puhelimella, mutta jos on. Niin toivottavasti vahvistuu.

Mä oon aivan hukassa tän kiertoni kanssa. Mua ahdistaa niin paljon, kun ei tajua omasta kropasta mitään. Kokoajan saa wc juosta kesken työpäivä, kun säikähtää että nyt tulee, eikä mitään tulekkaan. Ei näyttäisi hyvältä punainen läntti valkoisissa housuissa. :D

jasmi tossa tummemmassa kuvassa näyttäis siltä, ku siinä olis joku viivanpaikka ehkäpä. Vaaleammassa kuvassa näkyy hyvin, hyvin hailakkaasti jotain. Väriä ei kyllä näy kummassakaan, mutta jospa se siitä vahvistuis. Mikä kp tai dpo sulla on?

nyt on kp 30/31 mutta mä en osaa yhtää sanoo millon olis ollu ovis kun mä sain tuntemuksia 24 pv ja sen jälkeen taas 28 päivä. toi km todennäkösesti vaikuttaa tähän kiertoon joten en voi sanoo varmaksi että huomenna alkaa menkat mutta jos ei oo mennyt sekasin nii sit alkaa. mahassa on kyllä semmoinen olo että kohta vois alkaakkin, laitoin jo varmuudeksi siteenkin :) mutta tähän mennessä vaan vv ollu, siitäkin voisin päätellä että olis ainaki vähä myöhessä koska mulla ei koskaa tuu tämmösiä määriä vv ennen menkkoja, aina tulee edellisenä päivänä pisara ruskeeta vaan. suoraan sanottuna perse***ä toi km kun laittaa viel kropanki ihan sekasin. :angry5 lämmötkään ei oo yhtää tippunu eli melkein kaksi viikkoo ollut korkeemmalla ja sen oon näkönen ku naama punanen koko ajan. oon ollu älyttömän kärttynen viimeset kaksi päivää.

Soffie, Onneksi meillä on nykyään tumman siniset työvaatteet ;) Aikoinaan kun oli valkoiset niin joutui paljon tarkemmin kyttäämään.

Silv, Toivottavasti säästyt vatsataudilta!

Täällä näyttää tosiaan olevan useampikin tänä vuonna 34v täyttävä. Itsekin siis olen, mutta kolmas minullakin jo toiveissa.

Puhelimella tulee usein luettua täällä, mutta kommentointi jää kyllä vajavaiseksi kun lukemisen jälkeen ei enää muista kenelle piti kommentoida..

Jasmi, Jos ovistuntemuksia on ollut kp 24 tai 28 niin kiertoahan on isolla todennäköisyydellä pitkälti jäljellä eli eipä huolta jos ei testit vielä näytä mitään.

Takaisin