Skippi, Onnea plussasta!
Lissu, Mulla on ollut koko pääsiäinen vapaata ja tuli kyllä todellakin tarpeeseen. Syksyllä oli lomaviikko jo varsin aikaisin ja työpisteen muutoksen vuoksi mun kevätlomaviikkoni siirtyi pari kuukautta suunniteltua myöhäisemmäksi ja on vasta viikon päästä. Onneksi näistä pääsiäisvapaista saa vielä sen verran puhtia, että jaksaa lomaan asti :)
muurahainen, Ai teillä on pääsiäisen kunniaksi pupuilta sitten ihan kunnolla. Meillä on vaan vierailulla pääsiäispupu pienten ylläreittensä kanssa (ja voi sitä 3v riemua kun välillä saa vihjeen pääsiäispupulta mistä löytyy joku yllätys).
Suvii-i, Onnea plussasta!
Silkkikorva, Onnea ovisplussasta! Ehkä tämä on nyt _se_ kierto..
On. Mulla on ollut joku ihmeellinen tehoilupäivä tänään. Oon pessyt pyykkiä, käynyt nuorimmaisen lelut läpi alakerrassa, siivonnut sen huoneen jokaista lelulaatikkoa myöten, siivonnut eteisen (ja laittanut rattaat kasaan odottamaan sitä kolmatta kun ovat 98% ajasta tiellä vaan tuolla tuulikaapissa), käytiin koko perheellä yli 6km kävelylenkillä (nuorimmainen pyöräili) ja potkimassa palloa ja sit ruoanlaiton jälkeen intouduin vielä siivoamaan keittiön kaappeja myöten

Niin ja muurahaisten polkujakin seurailin sen aikaa, että löysin sen paikan josta änkeävät sisälle ja laitettiin sinne nyt suolaa ja kanelia "esteeksi". Meillä ei siis koskaan aiemmin ole muurahaisia ollut, mutta tänään aamusta niitä alkoi yhtäkkiä ilmestyä kymmenittäin
Aphrael dpo 2, yk 1 (niin ja mut voi kanssa laittaa listalle, yritystä 3/15 alkaen)