Raskaaksi 2015

joo onhan toi tommonen ihanuus, aina pitää änkee kuvii :D ihmettelee mitä toi taas sählää. millonkohan tää alavatsa kipu helpottaa on jo aikaa kun mä sain ne housut vaihdettua. mulla tuli sillo viimeks aika nopee että en voinu ollenkaa olla jalat mahaa vasten tai nukkuu mahallaan kun se tuntu kyllä ikävältä. Mä oon aina ollu tiukkujen farkkujen ystävä joskus ennenkin puristanu (tosin ei tässä määrin koska yleensä mun maha aikas littee)mutta ei mulla tämmöstä paineen/kivun tunnetta oo tullut

Jasmi, en yhtään muista missä vaiheessa kiertoa olet, mut toivon ett ois oire siinä, jos ei kerta normaalia ole ;)

29/31, tiiä vaikka jos ilmaa mahassa nii paljo että se jotenki pääsee jyllää kun ei oo farkut puristamassa. Tein eilen pc testin ja oli pakko käydä tänään kattoo onko muuttunut niin päivän valossa näky haalee viiva jossa mun ja poikaystävän mielestä oli hiukan punasta , mutta siihen nyt en luota ellei siel olis ollu vahvempi punainen viiva . Tiistaina ajattelin testata uudelleen ellei täti tuu pilaa mun päivää sitä ennen.

Jesh, muokkaan listan!

Jasmi, niinkuin Larissa sanoo niin heti pääsee kyllä mukaan kun täällä sanoo moi. :grin Koska teillä on alkanut yritys tai tjottailu, niin saan listaan sut kohdalleen?

:D yritys alkoi nyt 3/15.. ennen keskenmenoa sitä meidän toimintaa ei voi edes tjottailuksi sanoa joten tuo voi merkitä :)

Voimia Myylle! :Heartred:Heartred Mikään ei oikein tuossa vaiheessa lohduta, mutta ajan kanssa huonojen päivien määrän suhde hyvien päivien määrään pienenee...

Jasmi joudutaanko me tosiaan jännittämään tiistaihin asti?! :eek: :wink

Voimia Myylle! :Heartred:Heartred Mikään ei oikein tuossa vaiheessa lohduta, mutta ajan kanssa huonojen päivien määrän suhde hyvien päivien määrään pienenee...

Jasmi joudutaanko me tosiaan jännittämään tiistaihin asti?! :eek: :wink

joo joutuu :D tekis mieli jo huomenna mut tiistai kuullostaa paremmalle. mulla ei oo yhtää semmoinen olo että menkatkaa olis alkamassa koska missä mun tissi kipu viipyy? se on aina ennen menkkoja, nytten vaan nännit on kipuilleet.

Mulla on tietty se hankala että ton keskenmenon takii en osaa sanoo missä vaiheessa oikeesti meen tässä kierrossa, mutta jos ei oo muuttanut niin tiistaina alkaa. Kohta pitää ottaa jotai lääkettä kyllä alko oikein pistelee/vihloo nyt sinne alavatsaan, tai kokeilla laittaa jotai lämmintä, tuskaista tää olo

Muokattu viimeksi:
Täällä joskus oli puhetta, että kp1 lasketaan seuraavasta päivästä kun vuoto alkaa klo 18 jälkeen? Täällä ei VIELÄ kk merkkiä, mutta tässä vielä päivää jäljellä ;) Muistatteko miten se meni??

Soffie 29/28

Muokattu viimeksi:
Skippi, Onnea plussasta!

Lissu, Mulla on ollut koko pääsiäinen vapaata ja tuli kyllä todellakin tarpeeseen. Syksyllä oli lomaviikko jo varsin aikaisin ja työpisteen muutoksen vuoksi mun kevätlomaviikkoni siirtyi pari kuukautta suunniteltua myöhäisemmäksi ja on vasta viikon päästä. Onneksi näistä pääsiäisvapaista saa vielä sen verran puhtia, että jaksaa lomaan asti :)

muurahainen, Ai teillä on pääsiäisen kunniaksi pupuilta sitten ihan kunnolla. Meillä on vaan vierailulla pääsiäispupu pienten ylläreittensä kanssa (ja voi sitä 3v riemua kun välillä saa vihjeen pääsiäispupulta mistä löytyy joku yllätys).

Suvii-i, Onnea plussasta!

Silkkikorva, Onnea ovisplussasta! Ehkä tämä on nyt _se_ kierto..

On. Mulla on ollut joku ihmeellinen tehoilupäivä tänään. Oon pessyt pyykkiä, käynyt nuorimmaisen lelut läpi alakerrassa, siivonnut sen huoneen jokaista lelulaatikkoa myöten, siivonnut eteisen (ja laittanut rattaat kasaan odottamaan sitä kolmatta kun ovat 98% ajasta tiellä vaan tuolla tuulikaapissa), käytiin koko perheellä yli 6km kävelylenkillä (nuorimmainen pyöräili) ja potkimassa palloa ja sit ruoanlaiton jälkeen intouduin vielä siivoamaan keittiön kaappeja myöten :o Niin ja muurahaisten polkujakin seurailin sen aikaa, että löysin sen paikan josta änkeävät sisälle ja laitettiin sinne nyt suolaa ja kanelia "esteeksi". Meillä ei siis koskaan aiemmin ole muurahaisia ollut, mutta tänään aamusta niitä alkoi yhtäkkiä ilmestyä kymmenittäin :o

Aphrael dpo 2, yk 1 (niin ja mut voi kanssa laittaa listalle, yritystä 3/15 alkaen)

Myylle: vielä pahoittelut.

Muurahainen: sä oot ollu tehokas.

On kyllä meikäläisellä niin valtava ruokahalu että tätä menoa paisun ku pulla taikina ja turvotuskin sen mukainen. Kp 29/24-36. Yhtään ei tiedä mihin tää kierto asettuu ku clomeilla mennään

Oon sitä mieltä, että tässä kuumeilussa ehdottomasti ärsyttävintä on tää ainainen odottelu. Aina saa odotella joko ovista tai plussaa/tädin tuloa ja pahimmassa tapauksessa ei tiedä edes suunnilleen, kauanko odottelua kestää kun on kierto sekaisin jos jostakin syystä. Tarttis olla lehmän hermot mut mul ei niitä ainakaan oo... :depressed: Kyllä sitä vauvaa jaksaisi sitten odottaa sen 9 kk, kun tietää, että jotain on edes alulla! :happy:

Aphrael ollu superreipas!
Beislalle unohtu aiemmin vastata,että 8yötä ollaan eli 9päivää,kun mennään aamulennolla ja lähdetään yölennolla sit takas :)

Mä täällä koitan nukuttaa kuopusta.. Torkahti autoon matkalla kotiin niin ei tietenkään nukahtanu normiaikaan vaan ollu ihan vipelo koko illan. Itelläki jo kova väsy,saas nähä jääkö illan talletukset.
Donnatestissä ollu tänään enää osa kiteitä ja loppu suhmuraa,joten oisko se ovis jo tapahtunu,vaik alamahaa särkee kyllä koko ajan.

Myylle vielä paljon voimia!
Plussanneille paljon onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia! <3
Tädin kohdanneille pahoittelut.

Niin ja uusille tervetuloa! Olkoon vierailunne täällä lyhyt!

On. Olin oikeassa kun en eilistä testiä uskonut.(aamulämpö olikin laskenut 0.5 astetta eilisestä) Täällä on huomenna kp 1. Eli tuhrua ja normi turvotus jota aina on ennen tätiä. Eikä ees nyt tunnu henkisesti niin pahalta, kun olin jo varautunut siihen et vuoto alkaa.. Tässä kierrossa tulossa taas inssi gonal-f llä ja irrotuspiikillä. . Ollaan taas positiivisin mielin.. jospa tää kierto on meidän! <3 meillekin saa tosi mielellään tulla tammi-vauva <3 mun pitää hakee noita mehiläisenkakkakapseleita meille kummallekin. Oliks sinkistä kans jotain hyötyy siittiöille? Otetaan kummatkin jo vehnistä. Mulla käytössä kans greipit. Ajattelin jokatoinen päivä puristaa mehut valkoisesta, ja jokatoinen verigreipistä. On muuten PALJON paremman makuista kun itse puristaa kun että kaupasta ostaa valmista mehua (joka mun mielestä maistuu oksennukselle)
Oiskohan kuitenkin ollut kiinnittymisyritys kun testissä kerta haamu näky?

Takaisin