Raskaaksi 2015

Onnea Carnagan! :)

Kyllä tuossa testissä juu joku taika on, ku mieki oon eläessäni vaan muutaman testin tehny, ni kaikilla aiemmilla kerroilla on menkat alkanu heti testin jälkeen, tai sit just ennenku oon avannu testi paketin, eli säästöä säästöä :D

Nyt kyllä heittelee mielialat ihan miten sattuu, vissiin tuli menkkaränkkä ihan oikeeseen aikaan, ainut ett täti tuli etuajassa! :D
Tänään aloin itkemään, koska mies sanoi ett mennään ekana käymään kotona ja sit vasta sen sisko värjää miun hiukset, kun alun perin oli toisinpäin sovittu (vaikka sama se miulle on ett milloin ton pehkon värjää) :D
Tää on ihan järkkyy, jos ei menkat ois just ollu, ni saletisti väittäisin olevani raskaana näiden aivan hullujen mielialavaihtelujen takia :D
Kuka muka oikeesti itkee, jos suunnitelmat vaihtavat paikkaa, mutta mikään ei jää pois?! Huhhuh, nyt ei voi ku nauraa itelleen täällä :D

Tuhru samanlaista ku viimekierrossa, eli pyyhkiessä vaan enää vähäsen parina päivänä :)
En vaan oikein tiiä laskenko miten näiden menkkojen keston sitten, ku ei tää tuhru miulle normaalia ole.. :/

Nenna kp8 yk12

Elyssei, mun dpo 9 (eli kp 25/30) tehty pc ja mun mielestä oli jo ihan selvä ;)
Muoks. Tuo tehty iltapäivällä about 3h rakossa olleesta pissasta.

Liitteet

• 1428168445772.jpg
    1428168445772.jpg
    20.4 KB · Katsottu: 161
Carnagan, toivottavasti pieni on nyt tarranut oikein tiukasti kiinni :Heartred onnea plussasta!

Larissa, ei tollasia kuvia saa tänne julkasta! Arvaa alkoko tekeen mieli donitsia tai jotain kuorrutettua munkkia :p miehen isän vaimo oli lähettänyt miehen matkassa mulle konvehtirasian. Sitä oon onnellisena mutustellut ja kun mies on yrittänyt vähänkään tulla lähelle niin näpeille on tullut! :grin

Onnea Carnagan!

Elyssei, eiköhän parin tunnin pidätys noilla päivillä jo riitä. Voithan vähän katsoa näyttääkö pissi liian laimealta, ennen ku avaat testin, jos siis teet testin johonkin astiaan keräystä pissistä.... :)

On. Joo, ei kyllä enää tule tippaakaan vuotoa. Vaikka tuntuu että jotai sieltä lorahtelee. Pari aiempaa tätiä on saapunut tuhruillen, mutta niissä on siis alkanut tuhruilu aamupäivällä ja koko ajan vuotanut vähän enemmän kunnes sit illalla on jo hanat auennut. Joskus sit kun täti on jo ollllur lähdössä, on käynyt niin, että oon luullu tädin jo pakanneen tavaransa, mut onki muöhemmin, jopa vasta seuraavana aamuna tullukin vielä takas. Mut en muista et koskaan olis kierto alkanut näin, et ensin tulee tippa ja sit tyrehtyykin vuoto täysin. No kerta se on ensimmäinenkin. Katsotaan miltä tilanne aamulla näyttää. :D

Elyssei, jos en olis ollut ihan varma, että edellisestä kierrosta ei oo tärpännyt ja että ovis tosiaan oli tollon kp 16, olisin melkeen kuvitellut, et jotain hämärää on. Oireet oli niin selvät jo dpo 7 :O (Dpo 5 oletin tunteneeni kiinnittymisen.)

Ja Elyssei, ei sun nyt noilla päivillä enää mitään pidätellä tartte! Ne viivat pärähtää ihan leffaviivoina siihen samantien, vaikka menisit vartin päästä edellisestä käynnistä ;)

Azalea hah, oon niin skeptinen että pidättäisin vaikka kuinka kauan :D mää miettiin sitä just että kun kyselin joku päivä sitten että onko toinen ovulaatio mahollinen saman kierron aikana niin että olisiko voinu sittenki olla jottain kiinnitystä tms :happy3

Elyssei__, pissaa vain jo :grin Jos ovis on ollut tavanomaisesti ja kierto normaali niin noilla päivillä raskaustestin tulos on aika luotettava pissaat milloin tahansa! Eipä sitä voi oikein siinä enää kumpaakaan estää, plussaa tulee ja räikeästi jos on tullakseen ja ei tuu jos ei tuu. Tämä kaikki innokkaan viivojen tutkijan kokemuksella todettua :wink Toivottavasti plussaa tulee!!

Elyssei samaa mieltä kun aiemmat, et testiä vaan. Kaks tuntia riittää noilla päivillä aivan varmasti ;) äkkiä, ei jaksa ootella :D

Sarina, Siinä on kyllä kunnon ovisplussa ;D

Larissa, Ihanaa asiakaspalautetta! Mäkin sain taannoin sellaista palautetta ettei varmaan ikinä unohdu. Eräs 97v mies palasi muutama päivä käytinsä jälkeen tuomaan minulle henkilökohtaisesti tekemänsä kiviriipuksen hopeaketjussa (kiven väri oli valittu mun mustien helmikorvisten mukaan) ja ruusun kiitokseksi. Hämmentävän ihanaa palautetta. Useimmiten kun vain negatiivinen palaute tulee perille asti tai sit palaute on se ”kiitos” (joka siis toki on myös kivaa ja tärkeää palautetta). Olen siis sairaanhoitajana eräässä yliopistollisessa sairaalassa eli toki kun potilas pääsee pois niin mielessä on kaikki ihan muu kuin palautteen antaminen ;)

Tyttötiikeri, Kyllä se kp1 on aikaisintaan huomenna.. Huvittavaa kyllä aina tuo miten ne menkat voikin alkaa kun on aikeissa tehdä testin :D

Carnagan, Onnea!

Elyssei, Tosi asiahan on, että niin kauan alkoholinkäytöllä ei ole periaatteessa mitään väliä kun ei ole istukkaa eli ei vielä mitään huolta vaikka olisikin tärpännyt.

Katapultti, Onnea tyttöuutisista! Mä en tiedä mitä mä tekisin noille meidän prinsessavaatteille kun kaikki sänkyjen aluset ja kaapit pursuaa pieniä prinsessavaatteita. Meidän neidillä oli vauvana paljon vaatetta ja lainasin ne siskoni tytölle ja kaikki vaatteet palautui sieltä takaisin määrä tuplattuna.. Laittoivat siis meille kaikki heillekin ostetut vaatteet eli nyt on kahden prinsessan edestä pientä vaatetta :o

Carnaganille hurjan paljon onnea ja monta säkkiä tarrasukkia! Tilastot on tosiaan sun puolella! Nyt vaan toivotaan, että pikkuinen on tarrannut kunnolla kiinni.

Takaisin