Raskaaksi 2015

Juu mä kanssa liputan pc:n puolesta! Nuo halpikset antaa mullekin aina jonkun haamuviivan. Kuitenkin pc:kin näyttää tosi aikasin, ja vieläpä aikasemmin kuin nuo halvat liuskat, vaikka herkkyyden pitäis olla sama. Tein molemmat sillon dpo 9, tohon halpikseen tuli taas se semmonen "onkohan vai eikö ole" -haamu ja pregcheckiin tuli jo ihan selvä viiva! :O Dpo 11 pc oli selvästi tummempi, halpiksen haamu oli edelleen sitä luokkaa, etten kyllä olisi sitäkään plussaksi sanonut, jos en pc:n perusteella tiennyt :rolleyes:

Huoh ruskeeta limaa tulee aika pal enemmän mitä eilen, että pahoin pelkään mitä tää tarkoittaa..

Pc 5min aikana tällainen. Yläpuolella kp26 pc mikä selkeä nega. Alapuolella olevasta en osaa sanoa onko vioittunut vai miksi testialue näyttää tolta

Liitteet

• 1428163719029.jpg
    1428163719029.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 187
Onnea plussanneille!

Pahoittelut menkoista ja negoista :(

Olen vähän taustaillut kun en ehdi kirjoitellut. Kaiken olen kuitenkin lukenut ja käynyt tykkäilemässä :)

Lauruskaah nyt tuhru hiiteen ja digi kehiin ;)

Freyja, hyvä että siellä on kaikki ok <3

Ps. Sain tänään tällaisen asiakaspalautteen. Vissiin olen jotain osannut tehdä töissä oikein :D

ImageUploadedByVau Foorumi1428164466.580523.jpg

Larissa kp 5/27-31, tjot-k 10

Tyttötiikeri: mä en ehtiny ku miehelle illalla sanoa et tarvis varmaan testi käydä ostamassa niin tadaa, aamulla kun heräsin alko menkat :D mietin itekin et joku taika siinä on, ois vaan pitäny jo aiemmin mainita niin ei välttämättä olis kierto niin venyny :D

Silv, mullahan meni just samoin! 4 tai 5 päivää oli menkat myöhässä kun sanoin miehelle että ehkä pitäisi testata. Samana päivänä aukesi hanat :D

siin on oikeesti jotain taikaa ku vaa mainitset vaikka jollekkin että menkat myöhässä nii eipä aikaakaan ku alkaa vuotaa tai just ku oot pissinyt siihe tikkuun nii sama juttu :D

Joo, hyvin toimii tämä taika.
Mites muuten nyt lasken kiertopäivät. Sillon joskus viiden jälkeen ku tulin kotiin ja kävin vessassa oli tullut pieni läikkä verta pikkuhousunsuojaan ja pyyhkiessä vähän punasta/ rusehtavaa hieman ilmasta vuotoa. Mut sit suunnilleen tunti sen jälkeen alko tuntuu siltä kun side jo tulvis vuodosta ja oli kostea olo ja tuntu että oikein reilusti lorahtelee vuotoa, niin kiiruhdin vessaan varautuen jo erittäin punaiseen näkymään, niin yllätys oli suuri kun siteessä oli ihan pieni rusehtava tuhru ja pyyhkiessä ei mitään... eli laskenko kp1 tästä päivästä vai vasta huomisesta. Olettaen et normi vuoto nyt kohta alkaa...

laururskaa, mä en näe tuossa mitään :( Tee digi, siitä ei tartte arvuutella! :)

Mä lähden kihlajaisiin juomaan salaa alkoholitonta skumppaa, toivottavasti ne nyt osaa antaa sen silleen hämysti ettei kaikki tajua :D Huomenna käyn digin ja jos jaksan pidätellä teen jo iltapäivällä tai sit ma aamuna!

Tyttotiikeri eiks se oo niin etta jos kunnon vuoto alkaa klo 18 jalkeen niin kp 1 on seuraava paiva.

Me kaytiin tanaan yksityisella ultrassa, kun vave ei rakenneultrassa suostunut paljastamaan sukupuoltaan, ja ihmekos tuo jos vahan ujostuttaa, sielta nayttais nimittain olevan tytto tulossa! Ma oon ihan jarkyttynyt, kun olin ihan varma, etta poika se on! :eek: Mut nyt paasen sit shoppailemaan kaikkea sopoa pinkkia! Ja mutsia myos infottu, etta Jenkkilan-reissulta ois suotavaa tuoda tyttovaatteita. :wink

Täällä kp1 nyt sit kaiketi :(
Ainoa hyvä puoli on että kierto lyheni ainakin toistaiseksi!

Tästä jatketaan tammivauvaan tähtäys ;)

Puhvis kp1/33(-42)

Hei naiset. Mitä mieltä olette siitä että kuinka herkästi se pc-testi näyttää että kun nyt 35/30 ja tuli yllätyksenä että on jotain pääsiäis illanistujaista ja saunomista edessä niin uskaltaakohan sitä juua sitte.. mutta että sitä että kuinka kauan pitäis pidättää ennen ku tulee luotettavin mielin tulos siitä tikusta?

Onnea Carnagan! :)

Suvii-i, voit varmistaa hämäyksen heittämällä muutaman hiprakkamaisen läpän illan aikana :D

Katapultti, onnea tyttöuutisista! Toivotaan että tuliaiskassi Jenkkilästä on suuri ja mieluinen :)

On. Yk/tjot-k 2 käynnissä, tänään kp 7. Vaikka noiden hautajaisten takia en mitään suurta lemmenriehaa tästä kierrosta odotakaan, hiljaisena tavoitteena on yrittää kellistää mies kp 15, kun hautajaisreissulta kotiudumme ja ovis olisi WomanLogin kalenterin mukaan seuraavana päivänä. Toukokuussa sitten enemmän yritystä, jos ei tärppi käy. Toivottakaa onnea :D

Takaisin