Raskaaksi 2015

Freya kovasti tsemppiä täältäkin! Ei oo helppoo, toivotaan kuitenkin, että selviätte säikähdyksellä!

Täällä ollut vähän mieli maassa, kun olisi pitänyt olla uuden tulijan neuvola tänään, mutta näin se vaan joskus elämässä menee... Eikä tyhjyyden tunnetta auta paljonkaan se, että tätä tänään meneillään olevaa "turhaa" ovista ei voi olla huomaamatta. Mitä haaskausta! Mutta pitäkää tytöt peukkuja, että ens viikolla hcg on laskenut riittävän alas eikä tartte velloa enää menneessä!

Mut onneks on tää foorumi ja täällä paljon plussia mieltä kohottamaan!!! :happy: ONNEA KAIKILLE plussanneille tasapuolisesti! :)

Tyttötiikeri ja mymmelisti: mun oireet on taas toisin päin. Yleensä mun rinnat on ollu kipeet oviksesta menkkoihin asti mut nyt ei ollu ku pari päivää ja loppu ku seinään :D repäisy kipuja ollut jo dpo 1 -3 ja tänään ekaa kertaa tuntui että menkat alkaisi dpo 3 :) raskaana oon kyllä!!! Hiton hyvän aprillipilan tää kroppa mulle tekee!

Kp 25/24-36 dpo 3

Johannalla hienosti viikot nousseet! koita saada mielenrauha (tiedän, ei ole helppoa), tsemppiä siihen! ❤️

Sydänpyllylle hurjasti onnea ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan! ❤️

Freyja, mielettömän paljon tsemppiä sinne! Toivottavasti pikkuinen saisi vielä pysyä useita viikkoja yksiössään! ❤️

Töissä askarreltiin tänään ja oli kyllä ihanan rentouttavaa! Unohtui muu elämä työpäivän ajaksi. Nyt taas jännitys nousee ja aamulla olenkin varmaan jo paniikissa... 10h 15min odotusta jäljellä.
Muoks. Vuoto ei ainakaan vielä ole alkanut...

Sori taas tää omanapailu, mutta mun menkat loppui siihen klönttiin, se kun tuli pihalle, niin yhtään verta ei sen jälkeen ole tullut... Outoa... Normaalisti mulla vuotaisi vielä huominenkin päivä...

Silv juu itekki jusin jälkeenpäin että kuinkakohan moni ehti nähä sen ja miettiä että "mitäs nyt" :D

On tää odottaminen kyllä hirveetä, viikonloppuna aattelin testata jos täti ei ilmesty mutta ei kyllä ilmottele ittestään yhtään, normaalisti 2-3pv ennen alkaa kivut endon takia mutta ei vielä ainakaan mitään muuta kun nuita oviksen nippailuja..
Maha on kyllä niin turvoksissa! On pitäny jo melkeen viikon verran ettiä kaapinpohjalta löysiä vaatteita ku anoppiki katto kauhistuneena mun mahaa kun löys mun vauvavaate kätkön :D (normaalisti käytän tiukkoja xs-s vaatteita)

Elyssei: toivottavasti papu olis matkassa. Muistan esikoisesta miten ärsyttävälle joustamattomat farkut tai ylipäätään vaatteet tuntui päällä. Korkkarit oli tuhoon tuomitut!

Pakko tulla mun ihme uni kertoo tänne... Liekö sitten jonku ravintoaineen puute tms. Ku ulkomailta oli saapunut jotain isoja liuskekivi laattoja joiden seasta etsin ihan hädissäni kvinoaa. Nostelin niitä jättimäisiä järkäleitä ja jotain pientä etsin jonka nimi oli kvinoa. Aamulla googletin mikä on kvinoa kun niin tutulle kuulosti ni riisin tapainen kasvi joka kasvina on yli 2 metrinen... ilmeisesti etsin niitä jyviä sitten :D

Moikka! Lueskelin tätä keskustelua (löysin googletellessani kaikkea mahdollista raskauteen liittyvää) ja ajattelin liittyä, jos sopii? Kamalasti kuumeilen kp. 28/28 tätiä ei tällä hetkellä näy ja äsken tein negan testin..

Ihanan tsemppaava asenne täällä, toivottavasti saan täältä sen tunteen että en oo yksin näitten ajatusten ja tän piinan kanssa :D

Johanna, Onnea komeasta digituloksesta!

Miilia, Noi vakuutusyhtiöt on kyllä... Joskus jopa vaikeampia kuin Kela ;)

Myy, Onnea tämän päivän ultraan. Jännitän sinun puolesta täällä.

Lucky, Hauska uni! Kvinoan siemenet onkin kyllä niin pieniä, että ei etsiminen ole helppoa :D Meillä kvinoaa kaapissa kun kokeiltu sitäkin tuolle juniorille, mut kukahan ne söis pois. Lähetänkö niin ei tarvi ulkoa etsiä? ;)

Käkis, Tervetuloa!

On. Ovis taisi tosiaan olla ja mennä eilen illalla/viime yönä ja tallettelutkin jäi tekemättä.. Jos ei löydy samanlaista supersimppaa jonka avulla juniori on saanut alkunsa niin voitaneen heittää haaveet vuoden 2015 vauvasta. Mut samapa tuo kun ei ne toiveet korkealla ollut muutenkaan et ensimmäisestä kierrosta tärppäisi. Varauduttu on samaan pariin vuoteen kuin juniorin kohdalla.

Nyt töihin höyhenkorviksissa ja pupu hiuksissa. Päätettiin piristää vähän omia ja potilaiden mieliä näin pääsiäisen alla.

Ei saapunut täti yöllä ja pregcheck oli taas nega:mad: onkohan kuitenkin mahtanut olla ovuloimaton kierto?!
Tervetuloa käkis! Olkoon vierailusi lyhyt :wink

Tervetuloa Käkis! Kyllä ainki ite oon saanut todella mahtavan tunteen täällä, etten ole aivan yksin haaveideni kanssa ja täältä saa ihanan paljon tsemppiä aina uusiin kiertoihin :)
Pikaista plussaa, ehkä jo huomenna tai ylihuomenna ;)

Myy, toivoisin niin kovin pääseväni herätessäni lukemaan hyviä uutisia, tsemppiä lääkäriin!❤

On; just tulin kotiin, mies lähti samalla ovenavauksella töihin ja nyt pääsisin nukkumaan, vaan kun ei väsytäkään enää! >:(
Täti taitaa pakkailla kamojaan, tai sitten taas vaan joku välipäivä.. Saas nyt nähdä. Olisi kyllä tosi kiva jos jäisi näin lyhyeksi menkat, vaan 5-6pv :)

Ihanaa aamua ja päivää teille kaikille! :)

Nenna kp6/33(28-35) yk12

Mimmulih_92 mullakin pregcheck näytti negaa tänään ja ei menkkojakaan kuulu, vaikka yleensä ovat pari päivää aikaisemmin aina ilmoitelleet tulostaan.. Aloin miettimään kans tuota ovuloimattoman kierron mahdollisuutta. Mut kai tässä pitäis vaan malttaa ootella.

Aphrael kuulostaa ihanalta piristykseltä potilaille :)

Myy: Tsemppiä päivään <3

Käkis: Tervetuloa!

Täällä jotenkin pää nyt sitä mieltä, että tärpännyt ei ainakaan ole. Olen aika levollisin mielin, mitää oireita kk liittyen ei ole, joten odotan helppoja ja kivuttomia kk. Ja mielikin rauhallinen kaikki pms yms tipotiessään ollut tämän kierron. Helppo ja kiva olo, hyvillä mielin otetaan lauantaina tai sunnuntaina kk vastaan. Tsemppiä päivään ja te keillä loma nauttikaa siitä <3

Myylle tsemppiä tähän päivään!! <3

ÄKLÖVAROITUS: Oon kyllä vieläkin ihan ihmeissäni, että tosiaan menkat loppui siihen klöntin ulostuloon... Eikös tuo nyt vahvasti viittaa varhaiseen km:n?

Tervetuloa uusille!

Pahoittelut negan saaneille! :(

Myylle tsemppiä lääkäriin! Toivotaan parasta viimeiseen asti! <3

On. Pitäkää mulle peukkuja ettei täti saavu ainakaan tänään eikä huomenna, niin luteaalivaihe olis edes 10 päiväbpituinen. Mieluiten tietysti täti saapuis vasta ens viikon ti tai ke, niin olis normaali 13-14 päivää... :) Tai sit vielä myöhemmin jos se ovis olikin vasta kp 22...
-Tyttötiikeri kp 29-28/34 dpo 9 tai 7, tjot-k 4-

Mimmulle pahoittelut negasta :sad001

Johannalla upea digin tulos :) nyt vaan rentoudut ja nautit ! Toivottelen onnea matkaan :)

Myylle tsemppiä ultraan !! :)

Tervetuloa uusille :greet025 Ja olkoon visiittinne lyhyt !!

Täällä ollaan vissiin vihdoin ja viimein terveenä koko porukka !! Huokaus, kyllä tätä nyt kestikin. :) ilolla katselin kun lapset söi innolla aamupalaa !

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti ja todella mukavaa päivää ! :talk017

Myylle ihan hirveesti tsemppiä ja toivon niin kovasti että kaikki hyvin! <3

Mimmu pahoittelut negasta :(

Freya onneksi ootte päässeet hoitoon niin toivotaan että vielä pari viikkoa pikkuinen malttais ja sullakin menis kaikki oikein hyvin. Voimia <3

Muurahainen onpas kyllä tosi kummalliset menkat!

Käkis tervetuloa ja plussatuulia sinne :)

Johannalla tosi upee digi :)

Tämä oli taas tämmöinen pika kommentointi ensi viikolla vapailla ehtii sitten paremmin. Mutta hengessä oon mukana ja käyn varmasti välistä tsekkailee teiän kuulumisia, mut pääsiäinen tuo hirveesti kaikkee touhua ja sukulaisia ni ei ehi puhelinta räpläillä. Plussatuulia kaikille! :)
Kp 12/26-28

Takaisin