Raskaaksi 2015

Freya Toivottavasti pääsette pian kotiin jateillä molemmilla on asiat hyvin ♥ Varmasti säikäyttää tuollanen..

Kiitos gelee jutuista! Silv, mulla ainakin ollu ihan erilaisia kipuja ku ennen geleetä ja iltasin/öisin. Katotaan nyt onko tää 3. päivä erilainen..
Muoks. Muurahaiselle. Yhtä oon ottanu 500.. sanoi täti kaupassa et sillä kannattaa alottaa, jos ei oo ennemmin käyttäny.. mutta tulisko se yksi ottaa aamulla/illalla? Onkohan väliä?

On. Unohdin ihan mainita, et tilasin myös tuon kuukupin, kun Larissa mainosti! Josko se ehtis tällä viikolla kotiin niin pääsis testaamaan alkuviikosta. Ja kalenteri on täytetty ihanilla juhlilla (joissa on alkoholitarjoilua..) Joten tältäkin puolelta on asiat varmistettu plussaa varten ;)
Silmät vuotaa, nenä vuotaa, kylmä/kuuma vuorotellen, kurkussa kaktus ja maha sekasin. Niin ja armoton väsy! Flunssa :depressed:

Täällä varmaan myös ihmisiä joilla soneran kanavapaketti? Jos joku ei jo tiedä niin suurin osa kanavista on lopetettu kokonaan kun ei päässeet sopimukseen toimittajien kanssa.. ei siis aprillipilaa, soneran fb sivuilla enemmän tietoa

Määäää oon täällä lukenu tein juttuja muutaman päivän hiljaisesti. Onnea plussanneille ja kärsivällisyyttä kierron lopussa oleville!

Täällä kp 17. Vuodan koko ajan jotain pientä. Äsken tuli keltaruskeeta pyyhkiessä!? Ovis oli varmaan siinnä 13 paikkeilla.. Ehkä?

Iltavuoroon!!

Taas pikaista ruokataukoviestittelyä.
Onnea onnea sydänpylly! :) tarrasukkia paljon!

On. Nega tosiaan tuli aamulla ja nyt on kummallinen fiilis. Välillä on ihan varma että täti saapuu juuri (ja pakko käydä vessassa varmistamassa vaikkakin turhaa vielä) ja välillä tuntuu ihan positiiviselta että perjantaina taas testiä. Kuitenkin tänään taas välillä menkkajomoja eli saa nähdä mitä tapahtuu, venyykö kierto edes siihen 24 mitä se oli viimeksi (toivottavasti) tai parempi vielä, jättääkö kokonaan väliin. Huh vaan, millähän jaksaisi töihin keskittyä.
Lukutoukka 20/20-24

Onko täällä muutkin aivan seis ja aivan tajuttoman väsyneitä kellojensiirrosta? Itsellä alkoi kamala väsymys maanataina ja laitan kyllä kesäajan piikkiin vaikka kuinka mies yrittää väittää, että tää on nyt sitä "raskaus väsyä" :D Nukun 10tunnin yö unia ja oon aivan poikki. Koko kropassa sellanen lazy olotila. Jos näen penkin jossain alan ajattelemaan, että tossa voisi ottaa päikkärit. Voisi vaan sairaalan potilaat hiukka ihmetellä, kun SH vetelee sikeitä käytävillä :D Edes kahvi ei piristä.

Ja mitä noihin tatuointeihin ja hiustenvärjäyksiin tulee, niin yhdyn tähän maalaisjärki kommenttiin, minkä joku sanoi. Mehän altistutaan kokoajan kaikelle vaaralliselle, hengitellään pakokaasua ja sata muuta asiaa. Kaikkea ei voi ja pysty karttamaan, eikä pidä. Itse aion täysin huoletta kampaajalla käydä, nauttia salmiakkia ja lakritsia ;)

Soffie, mä harrastan meidän polin -onneksi kahvihuoneen- sohvalla torkkumista. :hilarious: Myös työhuoneen pritsi on testattu. Ylilääkäri suositteli mulle jo about 3v sitten, että ruokiksen jälkeen kannattaa ottaa pienet torkut. On se fiksu nainen! :gen014

Hei kokeneet testaajat. Kävin digin ostaa jotta voin seurata nouseeko viikot. Mutta ongelmana on se etten tiedä paljon pitäisi näyttää jos nyt rv. 4+5. JA pitääkö se ehdottomasti tehdä aamulla. Kiitos. Kivut helpottanut jonkun verran. Tuhrukin vähentynyt. Sormet ja varpaat ristiin et kaikki menisi ok.

Johanna, mä oon ymmärtänyt et tossa vaiheessa voi jo tehä testin millon vaan. Jos testailee ennen ku menkkojen olis pitänyt alkaa niin sillon aamupissistä.
Ja se digi näyttää viikot hedelmöittymisestä, eli
Raskaana 1-2 = rv 3-4
Raskaana 2-3 = rv 4-5
Raskaana 3 + = rv 5 +.
Eli sun testin pitäs näyttää 2-3...
Mut pitää muistaa et hormonitasot nousee kaikilla eri tahtiin, niin ei tarvii heti huolestua jos digi näyttääkin vasta 1-2 tai jo 3 +... :)

Paljon onnea plussanneille ja liimaa ja tarrasukkia pikkuisille!!! :Heartbigred

Pahoittelut negoista ja tädeistä. :love022

Mulla on ollut ihme oireita, mahan nipistelyjä/repäsykipuja ja kaks päivää ollu jäätävät menkkakivut, polttaa ja särkee selkää ja mahaa o_O Viime yö meni kivuista kärvistellen. Mutta kiukkusuudesta päätellen menkat kyllä alkaa viikonloppuna, ei taida olla tämäkään kierto vielä meidän :cool:

PLUSSATUULIA!!! +++++++ :wav

Kp 25/28-30 dpo 10

Muokattu viimeksi:
Niiin ja noista raskauskeijun r-testeistä, saan kaikkiin aina tosi vahvan tumman viivanpaikan.. että varmaan pitää olla suht paljon punaväriä ennenkun se testiviiva on oikeesti plussa. Sen takia varmaan esim pc liuskat antaa aiemmin paremman plussan vaikka niissä on korkeempi herkkyys. Tälläisia havaintoja oon tässä tehnyt :)

Takaisin