Raskaaksi 2015

Onnea plussista :)

Ja pahoittelut menkoista. Plussaa olisin mieluummin suonut kaikille!

Nuuhkulla ihanat kettupöksyt, jotenkin niin söpöt et pitäisköhän itsekin miettiä jos sellaiset tekis vauvalle jossain vaiheessa :)

Larissa, hienoa et saitte lainan kattoremppaan ja et lutis on pidentynyt. Nyt vaan tsemppiä uuteen kiertoon :)

ON: Rv 28+4 ja heräsin sitten aika yllättäen yliopistollisesta sairaalasta. Mulla oli eilen aamulla aika oman kunnan ä-polille verenpaineiden takia ja aattelin et meen vaan lääkäriin ja saan mahdollisesti lääkkeet. No, ultrassa löydettiin sitten napanuoran virtauksissa jonkin sortin blokki eli tukos. Ja mut otettiin sinne tarkkailuun. Vauva liikkuu kuitenkin hyvin ja painoa on jo 1100g. Verenpaineisiin aloitettiin lääkkeet eikä pissassakaan ollut mitään erityistä. Illalla ne sitten siirsivät mut lanssilla tänne yliopistolliseen kun viikkoja kuitenkin vielä liian vähän ja täällä paremmat valmiudet hoitaa jos vauvalle jotain tulee. Illan ultrassa lääkäri sitten sanoi et virtaukset olisivat normaalit. Tiedä sitten et mikä se blokki ollut ja palaako se. Tänään tutkivat lisää ja selviää varmaan et mitä tapahtuu.

Inhottavaa on et meiltä on tänne 1,5 tunnin ajomatka joten aika orpo olo on. Mies tulee kyllä pääsiäisenä käymään :) Onneks on puhelin ja netti keksitty :D

Sydänpyllylle onnea ja kovasti vauvaliimaa! Jos olen unohtanut onnitella jonkun toisen plussaan saaneen, niin pahoittelen kovasti ja onnittelen myöhässä (kaikki teidän hienot testikuvat olen kyllä käynyt katsomassa).

Mulla on muutama vuotta vanha tatuointi nilkassa. Elättelen epämääräistä ajatusta, että jos saan tytön, teettäisin leppäkerttutatuoinnin sydämen kohdalle. En tosin ole asiasta vielä miehelle puhunut, joten voi olla, että idea kompastuu vastustukseen. En ole tatuointien suurfani, mutta yksi pieni tatuointi helposti peitettävässä paikassa on mun mielestä ihan kiva. Hiusten värjäämisen lopetin jo ennen yrityksen aloitusta, minkä seurauksena mulla on tällä hetkellä aika kaksivärinen tukka. Minkä seurauksena mun on vähän pakko raskauden aikana värjätä, koska häät tulossa, enkä tasan mene namisiin kymmenen sentin juurikasvun kanssa. Ajattelin käyttää jotain kasviväriä, tyyliin hennaa. Silloin ollaan jo kuitenkin viikolla 13, joten kaikkein vaarallisin kausi ehditään ohittamaan. Meikkaamisenkin lopetin täysin ja vaihdoin kaiken kosmetiikan luomuun, mutta täytyy sanoa, että vähän on vaikea etsiä itsestään sitä kuuluisaa hehkua, kun peilistä tuijottaa meikkaamaton ja nuutunut naama.

Puhallan vielä aprilliläivän kunniaksi ison plussapuhurin kaikille kuumeilijoille ja varsinkin testausvuorossa oleville, ottakaa kiinni: Puuuuh! :smiley-bounce016

liliina rv 6+1

Ohhoh freyja! Toivotaan että ei tuu enään mitään tukoksia ja raskaus jatkuu vaan ihan normaalisti mieluiten tietenkin loppuun asti :) tsemppiä! :)Muoks kuulostipa tyhmältä siis tarkotin että vaikka ootkin jo noinpitkällä niin toivotaan että pien pysyis yksiössään vielä! :)

Mun pitikin sanoo vielä että oli pakko käydä viel kattoon tota La:ta jos nyt raskautuis.. Niin voi herran isä tai siis just se ois meinaan 24.12 :D voisko lapsi olla enää tyytyväisempi syntymäpäivään :laughing005

Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille <3

Pahoittelut teille jotka täti löysi ja teille negan kohdanneille :(

Nuuhkun la menis aika kivasti ei siinä muuta joululahjaa tarviikkaan. Meillä oli joskus ala-asteella 2 kenellä oli synttärit jouluna. Ja toisella oli vielä nimipäiväkin! Ja ne kettukarkki housut <3

Freyja hirveesti tsemppiä sinne! Toivottavasti virtaukset pysyy hyvinä vielä ettei pieni synny vielä!

Joku kyseli gelee royalesta mä ainekin liputan sen puolesta! Tänne eilen rantautui aamupahoinvointi. Äiti lupasi ettiä pahoinvointirannekkeet mitkä auttoi häntä alkuraskaudessa pahoinvointiin.

Pepe 7+1<3

Pepe joo ei kyllä tarvi mitään muuta lahjaa! :) oishan se ihan huippua mullakin yks kaveri syntynyt 25 päivä :) ja jos se pieni ois viimekierrosta pysyny matkas ois syntyny miehen synttärin aikaan :) noh ei tullu ny synttärilahjaa mut oi jospa se joululahja!:)

Pikaisesti nyt vaan pojan kanssa aamupalalta, sieltä tuli kuulkaas niin puhdas nega kun olla ja voi ;D Tosin muuta en odottanutkaan kun yleensä saan haamun vielä sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa ja plussan vasta pari päivää menkoista ;) Eli sunnuntaina tai maanantaina uusiksi niinkun alunperin suunnitelma olikin :D

Kp 21/25

Sydänpyllylle onnea vahvasta plussasta! Tarrasukkia ja kaikkea, jotta papu pysyy kyydissä loppuun asti :happy:

Liisulle
pahoittelut menkoista ja lyhyestä lutiksesta. :sad001 Oliko sulla mitään "apukeinoja" käytössä? Eihän se kaikille toimi, mutta oman kokemuksen puolesta voin suositella tota vehnisöljyä lutiksen pidentämiseen.

Nennaa, tuli mieleen, että jos hankit sen kuukupin niin ota se pienempi! Ton isomman käyttämisessä on näemmä haastetta vaikka olen vuosia kuukuppia käyttänyt. Materiaali on jäykempää/paksumpaa, joten vaikka laittaminen on helppoa niin poistamisessa on kyllä haastetta! Ja et ehkä koko kuppia tule tarviimaan kun tammivauvoja puuhataan tästä ketjusta oikein urakalla! :grin

Miilia_ teillä kuulostaa paljon pahemmalta toi vesiongelma kuin meillä! :shifty: Kestämistä sen kanssa ja toivottavasti saatte vakuutusyhtiöltä apua!

Hampaaton, mulle tuli geleestä menkkakipuja ja vuotohäiriöitä (tän "normaalin" tiputtelun lisäksi) :shifty: Siellähän on kierto lopuillaan ja jännäykset käsillä!

Voi susanne kun niin ihanasti kaikille jaksat kommailla! Koita olla miettimättä sitä ovista ettei se stressin takia siirry :sorry: Oot kyllä ihana mussukka! :)

nuuhku, tsemppiä neuvolaan! :)

Freyja, kauhea kun säikähdin sun takia! Hyvä että oot siellä hellässä hoidossa. Jos on tylsää niin täällä voi höpistä :)

Sori, nyt en ehdi kaikille kommata kun töihin käy tie :sorry:

NAPAA: Huh mitkä menkkakivut ja vuoto! Ehkä tolla vehnis+vadelmanlehtitee kombolla on oikeasti ollut vaikutusta limiksen paksuuteen koska nämä menkat on sellaiset mitä mulla oli viimeksi teininä ennen e-pillereitä :eek: Nyt on kovat odotukset tähän uuteen kiertoon näillä eväillä! :wink Ovis saisi kyllä olla aikasemmin :grin Lutis piteni tässä kierrossa 8 päivästä 12-13 päivään eli tarvittavan määrän, jotta kiinnittyminen olisi mahdollista. Eli ihan kokeilemisen arvoinen apukeino tämä yhdistelmä eikä oo kallis kokeilu :grin

Larissa kp 2/27-31, tjot-k. 10

Pahoittelut kaikille jonka luo täti kurvasi :( tsemppiä uuteen kiertoon !!

Johanna toivon todella vuodon olevan harmitonta :hug013Voimia epätietoisuuteen ! Tulehan kertomaan kuulumisia.

Freyalle tsemppiä ! Sairaalassa ei koskaan ole mukavaa. Toivon kaiken menevän hyvin :Heartred

Sydänpyllylle suunnattoman suuret onnittelut !! :Heartred

Täällä heräilty taas kuumeisen pikkupotilaan kanssa. Huokaus, nyt saisi jo alkaa helpottamaan.
Meidän "pikkukoira" säikytti tänään kaivinkone miehen joka tuli töihin tohon meidän pihalle, oli siinä naurussa pitelemistä kun se juoksi kompastellen traktoriinsa , onneksi oli aita välissä :laughing021 Olen kyllä kertonut ettei tuo meidän haukku ole mikään pieni.

Mukavaa aprillipäivää ihanat naiset !!

Kp24/28

Liitteet

• 1427868891432.jpg
    1427868891432.jpg
    39.8 KB · Katsottu: 191
Onnea Sydänpylly! :) Nyt pääsetkin samantien toteuttamaan kaikki suunnitelmasi! :)

On. En nyt tiedä onko tämä tuosta geleestä johtuvaa, mut yöllä tuli kaks todella kipeetä kunnon vihlasua muniksien kohdalla oikealla puolella. Herättivät siis unesta jossa mulla oli just menkat alannu.. eli jitain kipuilua oli jo ennemminkin, kun uniinkin tulivat. Ei onneksi mitään välivuotoja tai tiputtelua..

Omanapailua vaan nopeasti, sori!
Larissa. oon syönyt vehnistä 6 kiertoa, eli testattu on :sorry: Mutta nyt tilasin just vadelmalehtiteen ja geleen nettikaupasta :p ei ollut tarkotus, mutta kokeillaan nyt kaikkea sitte kerralla! Vehnistä lisää, greipit käyn tänään hakemassa ja laitan ovistikut tilaukseen. Gynenkin varasin ens viikoks. Kaikki on siis tehty tammivauvaa varten! Ai niin pitää varmaan peittoja vielä muistaa heilutella oikeeseen aikaan, se vois myös auttaa :taunt014

Pitäs ruveta palkkoja makselemaan ihmisille, melkein unohdin! Työntäyteinen päivä siis.

Ai niin, Nuuhkulle tsemppiä neuvolaan!!

Ai niin vol 2. Esme, ihanaa että kaikki ultrassa hyvin!!

Suvii-i vielä se plussa tosiaan ehtii tulla!!

Ihanaa aprillipäivää!! Älkää menkö huijauksiin :whacky011:jokercolor

Possu vaan siks, että se on söpö :porc

Ihan kun yrittäisin vältellä töiden alottamista, en suinkaan...

Takaisin