Raskaaksi 2015

Freya aiheutti kyllä ylimääräisiä sydämentykytyksiä tänne(kin). Sormet ja varpaat on ristissä, että siellä menee kaikki hyvin. Onneksi pääsit tarkkailuun ja tilanne kääntyi jo parempaan.

Sydänpyllylle miljoonasti onnea! Muillekin plussanneille onnea! Ihanaa, kun ei pysy perässä, että ketä kaikki on plussannut! :happy:

Freya, hennassa on mun ymmärtääkseni kauheasti raskasmetalleja, jotka on kaikkein pahimpia raskausaikana. Mä vaan muistelen lukeneeni tästä joskus tutkimusraporttia työn puolesta. En löytänyt nyt asiasta luotettavaa tietoa, joten en ala väittämään mitään. Jäi vaan mieleen pyörimään.

Nuuhku, onko kettupöksyihin olemassa ihan ohje, vai onko oma luomus? Jos on ohje olemassa, niin vinkkaatko mistä löytyisi. Vois ottaa talteen ja tulevalle mummulle vinkata, jos/kun on aihetta aloittaa neulominen. :rolleyes:

Siis jos menkat alkaa klo:18 jälkeen, niin kp1 on seuraava pvä? No, lasketaas sit kp:t uusiksi... :inpain:
Eli kp.14/29. Ton hemm...n laskurin mukaan oviksen pitäis olla NYT, mutta tikku vaan hohtaa valkoisena. Ja se vissiin kuitenkin alkaa pikkuhiljaa sit ottaa väriä, ennen kuin pärähtää o-plussa? Eli tästä tulee sitten kierto ilman ovista, liian lyhyt lutis tai hyyyyyyvin pitkä kierto. :shifty: Ei oikein mikään kuulosta houkuttelevalta noista. Tietty sellanen 9kk "kierto" olis pop.

Kohta3 kp.14/29

Onnea onnea <3

Lauruskaah: Mä en näe vieläkään mitään, mutta sulla kyllä todella aikaiset kp testailla mitään. Toivottavasti selvät viivat pärähtää <3

Täällä siitä merkillinen loppu kiero, ettei mitään jomottelua tai munasarja kipua ole. Yleensä aina jotain oiretta. Ainoa minkä sain kaverikseni, niin hiiva. Että vihaan tätä :D Ja mistä tämäkin taas on tiensä löytänyt mun luokse :D Leikitäänkö, että olisi raskausoire? :D hhaha. Kivaa päivää <3

Larissa kiitti hyvin meni neuvola :)

Pepe ehkä munkintartteis jo aijoissa ruveta rustaan lahjalistaa.. Toki se ei oo kovin pitkä ;)

Kohta3 on oma luomus mutta kun googlaa kettukarkki ohje niin kuvahaulla tulee kuva missä joku on piirtänyt ruutupaperille ohjeen, siitä oon muokannut tuon oman kuvion sopivan kokoseks.. :)

On. Neuvolassa käyty ja voi vitsi toi meitin neuvolatäti on niin ihana ja symppis! :D se ois laittanu mulle hcg mittaukset mut sanoin että on kyllä tyhjentyny kokonaan ja sit se vielä sano että joo ja eikä sitä tiiä vaikka uudestaan olisit raskaana niin siittä ei olis mitään hyötyä. Toki varmaan näkis ajoissa jos nyt ois tärpänny mut jotenkin en halunnu alkaa stressaan sillä ja kun 20 päivä kuitenkin ollaan taas menos neuvolaan niin oon siihen mennes kerenny testaan :)
MUTTA se sano että nyt kannattaa tietenkin yrittää että km:jälkeen kierto on tosi hedelmällinen kun keho on ko tottunut siihen että siellä pieni on ollut kasvamassa! Lupaili alkuraskauden ultraa jos tästä vielä raskaudutaan :) tuli kyllä niin hyvä fiilis :)

Nopee kommailu:
Sydänpyllylle valtavasti onnea!!! Ihana uutinen! :)

Nuuhku missä oikein on noin ihania neuvolatätejä? Ihan huippua että oot tuommosen neuvolatätin saanut! :)

Tatuoinneista oli puhetta niin mullakin toinen kylki täynä tatskoja ja lisää ois tarkoitus yläselkään ottaa sitten joskus kun rahatilanne antaa vain periksi :) raskaana ollessa en uskaltaisi ottaa tatskaa mutta luultavasti hiuksia värjäilen raskaudenki aikana kevyesti kunhan tästä ensin raskaudutaan :D

Joku kyseli geleestä, mun mielestä meillä on 500. En kyllä nyt tarkkaan muista oonko edes purkin kylkeä lukenu :D

Susannne: testasin lauantaina (kp 34) viivanpaikan/negan.

Freyja tsemppiä teille sinne! Toivottavasti jää blokit tähän yhteen kertaan ja lakkaa pelottelemasta! :)

Nuuhkulla ihana neukkutäti :)

On: Nyt alkaa oleen taas jo varmaan suurimmat vuodettu kun ei meinaa edes side tuhraantua. Ihmeellisiä nää menkat nykyään. Kipu ei kyl oo kokonaan vielä lähteny et josko se nyt tiputtelee sit pari pv vielä.. Voiskohan muuten noi kivut johtua siitä geleestä? Vaikken toki läheskään koko kiertoo ehtiny syömään. Jotain piti vielä kirjottaa hmm....

Silv kp 2/30-36 yk 10.

Sydänpyllylle onnittelut plussasta! Hieno vahva viiva ja ihana digitulos! :)

Suurimmat pahoittelut negan testanneille ja tädin yllätysvieraana kylään saaneille! Nyt vaan sisulla tammivauvaa puuhaamaan! Ja suviilla ainakin kyllä vielä niin varhaiset testipäivät, että ehtii hyvin plussaksi muuttua! :happy119

Johanna, toivottavasti vuoto on harmitonta! Tule kertomaan kuulumisia, kun jaksat!

Freyjalle voimia vuodelepoon! Onneksi olet kuitenkin hyvässä hoidossa nyt ja on valmius tehdä kaikki mahdollinen vauvan puolesta, jos asiat kääntyy huonommiksi. Toivotaan kuitenkin, että virtaukset jatkuvat normaaleina ja vauva pysyy masussa vielä monen monta viikkoa.

Laurushkaan testissä näen nyt jotain... Vahvistumista sille.

Nuuhkulla ihana neuvolatäti!!!

Silv, mulla ainakin geleet sotki kiertoa, joten en ole niitä enään uskaltanut käyttää.

Onnea Sydänpylly!

Hui Freya, onneksi olette nyt tarkkailussa ja hyvässä hoidossa. Jaksuja sinne.

Suviille pahoittelut negasta mutta jospa se siitä vielä tosiaan muuttuu :)

Nuuhkulla ollut tosiaan ihana neuvolantäti. Hyvä, että pääset helpolla sitten ar-ultraan.

Mun kahvi maistuu ihan röökille. Nam :wtf:
Mullakin on tatska ja haaveilen itseasiassa toisesta. Haaveena olisi molempien lasten nimet (puuttuu vaan se toinen lapsi) ja jotenkin siihen mukaan pari sydäntä molemmille keskenmenoille.

Oliko se ovis plussa päivä nyt dpo 0 ja seuraava 1 vai miten se meni. Alavatsa sillee kipeä että ihan ku sitä olis moukaroitu jollain ja repäisy kramppeja ollu jo toissa iltana. Välillä tuikkii sillee pienesti. Alko eilen illalla. Yöllä näin unta että meillä oli lapsi hoidossa jolla oli syöpä ja sen piti nukkua dermosilin kassissa. Joku 4 vuotias oli se. Aamulla poika silitti mun mahaa kun kävelin siitä ohi. :D mikähän tarkka näkijä sekin on

Mulla on jalkapöytään jo suunniteltu peitekuva, jossa on vanha taskukello (lapsen syntymäaika) ja sit siinä kulkee nauha johon sit pvm ja nimi. Sit oldschool ruusuja niin monta kun keskenmenojakin. Tai sit keksin siihen jonku muun jutun mikä kertoo keskenmenoista :) ruusuja siinä tulee oleen joka tapauksessa :)

Silv, jalkapöytä on kipee ottaa!
Lauruska, tuliko tuo testiajan sisään? Mullakin testiajan ulkopuolella ilmesty kyllä haamu eli viivanpaikka :) Mä en yleensä edes kato sen 10min jälkeen, nyt ihan testimielessä vaan.

Mun negasta ei tartte pahoitella koska plussa ei mulla tässä vaiheessa näkyis vaikka raskaana olisinkin :)

Elyssei, toivottavasti noi oireet kertois tulevasta plussasta.

Somalle pahoittelut tädin saapumisesta.

Sydänpyllylle paljon paljon onnea, hieno digin tulos! :happy:

Lukutoukalle pahoittelut negasta.

Liisulle tsemppiä, toivottavasti saat gyneltä apua teiän tilanteeseen.

Freyjalle jaksamista! Toivottavasti tilanne pysyy hyvänä ja pääset pian kotiin.

Suvii: vielä ehtii hyvin plussaksi muuttua! :)

Onpas Nuuhkulla ihana neuvolatäti. Pidän kovasti peukkuja että tää olis se teiän kierto ja saisitte ihanan joululahjan! Ja kiva tietää että pääsee sitten alkuraskauden ultraan kun raskautuu. :)

Mulla ei kanssa oo tatuiointeja.. Hiuksia oon välillä värjänny mutta raitoja lähinnä. Vois kyllä mennä kohta kampaajalle ennen mahdollista raskautumista, hyvä kun tuli teillä puheeksi. :)

Takaisin