nuuhku
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kiitti vaan itte en tykkää noista housuista yhtään.. Ja voikin olla että ne vielä puretaan ja tehdään jotain aivan muuta.. :D
Kettukarkkikuvio on kyllä kiva mut housut ei kyllä onnistunu..
Sydänpyllylläkin sielä haamulainen! Jippii! :)
Beisla joo ei voi laittaa mihkään järjestykseen. Ja tietenkin onhan tää ny kurjaa varsinkin kun ensin luvataan ja sit viedäänkin pois.. Mut silti kuitenkin jotenkin kolahti että kun toisislle ei edes lupailla mitään.. Ja kyllä sen hetken podin täyttä syyllisyyttä kun olen parjannut että ei onnsitu. Mutta kyllä mä parjaan silti edelleen.. Kyllä se tuntuu kestä tahansa ikävältä jos ei vaan onnistu.. :/ ja kyllä sitä saa surra!:) Mut tuo kun osui niin lähelle niin jotenkin tuli paljon konkreettisemmaks se että joillain voi oikeesti olla ainoa mahdollisuus saada lapsi vain adoptoimalla tai. Munasolunluovutuksella.. Ja kun meillä nyt kuitenkin tuo yksi ihana jo on.. :)
Kettukarkkikuvio on kyllä kiva mut housut ei kyllä onnistunu..
Sydänpyllylläkin sielä haamulainen! Jippii! :)
Beisla joo ei voi laittaa mihkään järjestykseen. Ja tietenkin onhan tää ny kurjaa varsinkin kun ensin luvataan ja sit viedäänkin pois.. Mut silti kuitenkin jotenkin kolahti että kun toisislle ei edes lupailla mitään.. Ja kyllä sen hetken podin täyttä syyllisyyttä kun olen parjannut että ei onnsitu. Mutta kyllä mä parjaan silti edelleen.. Kyllä se tuntuu kestä tahansa ikävältä jos ei vaan onnistu.. :/ ja kyllä sitä saa surra!:) Mut tuo kun osui niin lähelle niin jotenkin tuli paljon konkreettisemmaks se että joillain voi oikeesti olla ainoa mahdollisuus saada lapsi vain adoptoimalla tai. Munasolunluovutuksella.. Ja kun meillä nyt kuitenkin tuo yksi ihana jo on.. :)
Toivottavasti saatte nyt kunnolla juteltua vaikka ei se varmasti helppoa ole kummallekaan. Kunpa nyt saisitte asiat sovittua ettei tarttis eroa miettiä... Ja meillä tosiaan ei oo yritys vielä alkanu niin keskeytetyllä ainakin eilen mentiin. Vaikka muuten kyllä on ollu vielä kortsu käytössä. Mut riippuu kierron vaiheestakin.
Mut sopimuksessa pysytään. :) Ja toisaalta jos tulisinkin tästä kierrosta raskaaksi niin l.a. olis 3.1. että siinä sais aika lailla jännittää kumman vuoden puolella syntyy. Eli molempien mielestä hyvä näin. Toivottavasti sä saat nyt rentouduttua taukokierron aikana!

Kummasti helpotti taas oloa. Kyllahän näistä tulee muutenkin puhuttua, mutta ei kuumeilevan tuskaa taida tajuta kuin toiset kuumeilevat. (ei ainakaan ne, joilla on jo omat lapset teini-iässä... 
Hyvä että jollain on tahdonlujuutta!

T. Tammivauva jokusen vuoden takaa