Raskaaksi 2015

Liisu ja Larissa : Lähinnä vain ajattelin, että olenhan osannut tulkita oviksen oikein itsestäni. Tuli hetkeksi sellaisia ovis jomoja kohdun seudulle ja munasarjan. Mutta ne meni ohi, oli pakko varmistaa. Mä oon aiemmin kansaa testaillu ovikseb jälkeen ja saanut aina vaan todella haaleita hailuroita ja nyt oli melkein yhtä tumma kun kontrolli viiva. Mutta tulin nyt siihen tulokseen, että olen mä osannut oviksen tulkita ja oikeana ajankohtana vielä

Ei tarvinnut odottaa koulutusta, että pääsin tänne kurkkimaan. Parin tunnin töissäolon jälkeen tuli puhelu, että lapsi oksentaa kaaressa päiväkodissa.. Voihan sen pääsiäisen näinkin viettää. Ja missata sen oviksen.. Mur!

Lumikello, Tervetuloa! :) Varmasti ehdit jo suunnittelemaan kovasti tulevaa vauvaa varten :( Niin kurjaa, kun suurin toive otetaankin yhtäkkiå pois.. ♥ ♥ Mutta toivottavasti visiittisi on täällä lyhyt ja pääset oikeasti toteuttamaankin kaikki suunnitelmasi :)

jm: Kurjaa, kun joudut yksin kuumeilemaan ♥ Mutta onhan tuo sanaton sopimus yrittämisestä, kun molemmat tietää, ettei ehkäisyä ole ja mies vie mukisematta hommat loppuun asti. Miehet on kyllä välillä niin kummallisia ja saamattomia sanomaan pieniä tärkeitä asioita. Itse oonkin oppinu, että teot on ne, jotka ratkaisevat. Plussatuulta ja hyvää mieltä sinnepäin! :)

Mymmelistillä ovista hyödynnetty! :) Nyt sormet ja varpaat ristissä, että tämä on nyt se THE kierto! ♥

Puhvis! Peukut pystyssä, et nyt tärppää! :)

Mariskalle tsemppiä! Yöt on kyllä niin raskaita sairastavan lapsen kanssa.. Toivottavasti selviät itse ilman tautia ja muutkin paranevat pian! ♥

Larissa: Voi p**** sen katon kanssa! :( Kovalla työllä säästöön saadut rahat on kurja käyttää tuommoseen.. Mutta onneksi ootte säästäny, niin pystyy katon remppaamaan vaikka lainaa ei tuliskaa..

Mimmulih! Kylläpäs siellä on jännää! Koska testaat? :)

Junibea: Voi harmi, et joudut perumaan tatska-ajan.. Välillä joutuu tekemään uhrauksia.. :( Mimmosta tatuointia olit ajatellu?

Liisu: Toivottavasti siellä nyt olisi plussa tulossa! ♥ Jotain muutakin piti kommentoida, mutta mitä..

Mimmu: Hus tiputtelut pois!

Soffie: Toivottavasti siellä olisi pikkuinen kyydissä! :) ja tervetuloa!

Elyssei: Josko sieltä kuitenkin vielä plussa tulis! Antaa vain odotuttaa.. :)

Lauruskalla onneksi vielä aikaa ja testejä jäljellä! Toivottavasti leffaviivat pärähtää pian! :)

Nailedit: ööh, menikö oikein? :D Tervetuloa! :) Jei!! Miehen mielemuutokselle!! :) Nyt hyödyntämään kaikki tilaisuudet! :)

MindiS: Täällä mies nyt ei ihan vaan lapsen takia urheile, vaan on urheillut aina. Tällä hetkellä treenaa ihan SM-kisoihin :) Sulla ainakin eväät kohdallaan! :D

Lukutoukka: En usko, että nostelusta on mitään haittaa yritettäessä. Sen kun muistaa aina, et menee omien tuntojen mukaan oli sitten raskaana tai ei :) Itse joudun nostelemaan kuitenkin esikoista, jos vielä raskaudun ja hän on kuitenkin kohta 20 kiloinen :)

Anskunen: Mahtaavan saumaan sait vakipaikan! :) Toki varmasti vähän kurjaa lähes samantien jäävänsä äippälomalle. Mut onneksi se työ odottaa! :)

Tähtönen: Toivottavasti teillä nyt hoidot onnistuu ja pääset mahan kasvatukseen! :)

Iliina on tehnyt aivan ihanan haalarin! ♥

Lissu: Onnea yritykseen! :)

Nuuhkun kettukarkkipöksyjen kuvaa odotellessa :)

Nennaa: Eikö teillä kumi käy? Ei tarvisi tasoitella kiertoa uudelleen hormonaalisen ehkäsyn jälkeen, kun vain 3 kk kyse..

Terkku: Toivottavasti pääsette hyödyntämään oviksen ♥

Lucky: Toivottavasti on tärppi käynyt!! :)

Beisla: Kiva, että on mukavaa puuhaa kavereiden kanssa :) Saa ehkä välillä ajatuksia muuallekin :)

Miilia: Toivottavasti ovat nyt NIITÄ oireita!:)

Carnagan: Sinnekin toivon plussaa! Jos se oireettomuus johtuiskin siitä ;)

Silv :( Täti kurja! :(

Kohta3 Pian pääsette oviksen hyödyntämispuuhiin! Plussaonnea!! :)

Neelia: Teilläkin onnea oviksen hyödyntämiseen! Onneksi mies tulee juuri silloin kotiin :)

Aphrael: Voi oksutauti!! :( Toivottavasti kuitenkin pääsisitte hyödyntämään oviksen! ♥

Jäikö joku ilman kommenttia? Yli 200 viestin takaa aloitin, joten suuret pahoittelut jos joku unohtui! Plussatuulia kaikille!! ♥

Lauruskaah, kyllä noissa eilen illan ja tänpäiväisissäkin mun mielestä jotain näkyy! Mä kun viimeks testailin niin herkällä sain jo 23/28 haamun ja paripäivää siitä 25: seen haamun ja siihen 25seen ei tullut mulla mitään viivan paikkaa edes silloin kun herkkä antoi haamun! Ja ne oli just noita raskauskeijun liuskoja.. laita ne kaikki rinnakkain johonkin valkoiselle alustalle ja vaakatasoon ja sit jossain hyvässä valaistuksessa kuva niin saadaan vertailla :grin näkyy parhaiten jos on blanco ja se viivanpaikka rinnatusten :) hehe, en oo yhtään harjoittanut en :hilarious:

Nooh tässä tää on kyl tosi huono kuva.. Enkä tykkää noist housuista ne ei onnistunu.. Mut sinnä nyt on keskeneräiset tuskin koskaan loppuun asti tehdyt kettukarkkihousut.
image.jpg

Moten herkkiä testejä apteekista saa? ku en jaksais odotella et netistä tulee. Ja ei ne huomiseks ehdi enää millään :)

Nuuhku: Aivan ihanat. Oon kyllä niin kateellinen ihmisille, jotka taitavia käsitöissä. Oma taitavuus rajoittuu ketjusilmukan tekoon. :D

Lauruskaah: mä en kanssa näe noissa testeissä mitään mutta eiköhän siellä tuplaviivat parin päivän päästä näy! :happy:

Larissalla taitaa siellä olla aika jännät paikat! Kovasti plussatuulia sinne!!

Silville pahoittelut tädin saapumisesta! Toivottavasti kivut hellittää.

Lumikello: Lontoo kuulostaa ihanalta kohteelta, itekin tekis mieli mennä jossain kohtaa uudestaan kun edellinen visiitti oli niin lyhyt. Carnaganillakin oli reissun suunnittelemista, toivottavasti löydätte kaikille sopivan kohteen. En oo ite käyny Tanskassa mutta Köpiksestä tosi monet on kyllä tykänny.

Mariskalle ja Aphraelille tsemppiä lasten sairastelujen kanssa. Toivottavasti menee nopeesti ohi. Ja toivottavasti Mariska saat ne kilpparikokeet. :)

Kohta3: toivottavasti olo helpottaa. Mutta ihana että mies ymmärtää, se auttaa ainakin itellä paljon.

On. Eilen käytiin katsomassa 2kk ikäistä kummipoikaa. Kuume lähti taas räjähdysmäiseen nousuun. :shy: Ollaan siis sovittu että kuukauden päästä alkais yritys ja on kyllä kiva että mieskin on niin mukana tässä hommassa. Pääsi eilen vaipanvaihtopuuhiinkin. :p Saattaa olla kyllä että eka kuukausi menee harakoille kun mies on varmaan sillon työreissulla.. No nyt on kuitenkin ihan hyvä fiilis koko asiasta kun noi menkat alko niin ei tarvii sitä murehtia että viivästyttääkö ne yrityksen aloittamista.

Kp4/30?

Niin söpöt noi housut ja se haalari <3 itse en osaa kyllä tehdä yhtään mitään niin ihailen aina kaikkien hienoja luomuksia kun ikinä ei oma taito riittäisi edes kaulahuivin tekoon :D

PPlussatuulia kaikille ja tsemppiä tädin kohdanneille <3

Junibea, unohdinkin kommentoida tota tatuointijuttua! :sad001 Tosi ikävää kun jouduit perumaan!! Toivottavasti asiat on paremmalla mallilla kun uus aika vihdoin on.

Ihana idea noi kettukarkkipökät!:happy: vaikka tiedän myös kun into laantuu, eikä valmistu! Mutta jos niistä on kerran tulossa liian isot, ni kyllä ne sitten joskus on sopivat!

Hyvältä näytti Mymmelistin Womanlog! :gen014 Siel on jaksettu :p

Täällä on tosi moni ollut kipeänä, tai kotona lasten kanssa. Parannelkaahan! :Heartred

Mä oon yksin töissä, pomo on lomalla. Siks on aikaa notkua täällä, ja muutenkin hiljenee pyhiksi. Pannullinen kahvia ja jos jaksais jotain töitä vielä tehdä :)

Mimmulih mainiota, sullahan on sitten jo menkat myöhässä! :smiley-bounce012

Miilia, teilläkin hurjan pitkä yritys takana. Ootteko käyneet missään tutkimuksissa? Nyt en muista jos oot sanonut... Lihaskipukin voi olla hormonaalista, toivottavasti nyt enteilis hyvää!

Mymmelisti, joo tää yksi kierto on taukoa. Osui lomat niin, ja toisaalta hyvä nollata pääkoppaa. Ihana kun sanoit noin, suakin tulis ikävä jos lähtisit kokonaan. :hug013 Mut teillä ainakin puuhastelut kohdillaan tässä kierrossa! :grin

Carnagan, toivottavasti ovisoireet vaan oli heikot, eikä jäänyt kokonaan välistä. Varmasti hankalaa ehtiä kommentoimaan kun lapset vaatii huomiota. Huh sun reissukuvaus! :grin

Lumikello, Lontoo kuulostaa ihanalta! Pitäkää hauskaa. :) Mä oon just ja just 30+, kesällä täytän 31 ja ensimmäistä tehtaillaan.

Aphrael, jos sait tänään ovisplussan niin huomennahan oviksen pitäis olla. Harmi kun sun lapsi on kipeä, paranemisia.

Silv voi ei, pahoittelut. :sad001 Onkohan siellä ollut kiinnittymisyritys, kun menkat oli myöhässä ja on vielä tavallista kivuliaammat?

Soffie, kuulostaa niin tutulta että mielialat heittelee varmuuden ja päinvastaisen välillä. Tsemppiä piinailuun!

Lauruskaah, toivottavasti tulis testiajalla viiva. Ei noista viivanpaikoista oikein voi sanoa...

Mariska, paranemisia teidän perheeseen ja toivottavasti tauti ei osu suhun.

Kohta3, voimia. :hug013 Ei ole kiva aina kuulla toisten äksyilyä.

Nuuhku, en sanoisi ketään itsekkääksi vaikka surettaakin kun ei saa lasta. Ei maailman murheita voi laittaa arvojärjestykseen. Muuten sitä ei muuta tekiskään... kyllä kaikilla on oikeus surra.
Mutta ihanat housut sulla! :)

Larissa kääk, päästä meidät jo jännityksestä! :wink

Neelia, mahtavaa että sun mies on oikeaan aikaan Suomessa! Ei oo aina helppoa tämä vauvanteko, vaikeuksia tulee joskus kaikille eteen.

Hampaaton, säkin jaksat niin ihanasti aina kommentoida mahdollisimman monelle. :hug013

Lissu, toivottavasti nosti miehenkin vauvakuumetta. :wink

Plussatuulia piinailijoille! :wav :wav

On. Kohta muuttopuuhiin. Kotonakin ois siivottavaa kun huomenna tulee vieraita. Myös vauvavieras! :grin
Beisla taukokierto viikko1

Silville pahoittelut kp1:stä! Samoin muurahaiselle, vaikkakin näin pari päivää myöhässä jo.

Laurushkaan testeissä en oikein mitään näe. Paitsi siinä yhdessä mustavalkoisessa näkyi haamulainen munkin silmiin! Mutta tosi aikaistahan sulla onkin vielä testata. Olet kyllä kova mimmi, kun lähdet testaamaan noin aikaisin.

Liisu, mulla km-raskaudessa vaivasi elohiiri melkein jatkuvasti...

Sydänpylly, kyllä tossa jotain haaleeta näkyy! Varmaan livenä vielä paremmin! Vahvistumisia! Mikä kp?

Älä Starling innosta :nailbiting: :laughing002 nyt sitä ei tietty taas tänään oo ollu, eilen kylläkin useemman kerran...

Se on kyllä kumma, miten nää kierronlopun fiilikset on erilaisia! Joskus on ku kissa pistoksissa eikä kelaa mitään muuta kun sitä, millon vois testata ja et aika vaan menis eteenpäin, ja joskus on taas tosi rauhallinen ja tyyliin unohtaa koko jutun(jos ei ravais täällä foorumilla koko aikaa). Nyt mulla on tää rauhallisuusfiilis. En ees tajuu et menkkojen pitäis kohta alkaa. Tää on kyllä paljon mukavampi. Viime kierrossa olin ihan hulluna, vaik plussaan ees mitään mahdollisuutta ollut, ellei simpat elä 10 päivää :laughing001 Googlailin kaikkia kokemuksia, et mitä jos sittenkin ja olin ihan varma et oon raskaana:laughing001 en yllättäen ollut!

Liisu kp 25/27 yk 9, herkkulakko 32/100 (huomenna 1/3 takana! Voi kanelipulla, kuinka sua kaipaan!)

Beisla, ollaan tutkimuksissa käyty, ja neljä inssiä jo takana. Tämä kierto on hoitojen osalta välikierto, mutta koska viime kierron lääkkeet vaikuttaa vielä tässä kierrossa, niin ollaan positiivisin mielin, jos vaikka tärppäis. .
Tutkimuksissa selvis et miehellä normaalimuotoisia siittiöitä on vain 2%.. liikkuvuus ja tiheys on hyvä.. (ei kuulemma pitäis vaikuttaa, kun onhan meillä todiste siitä et miehen siittiöt toimii..) Mulla piti kans olla kaikki kunnossa ja ok, paitsi et viime kierrossa en ovuloinut ollenkaan, vaikka minussa ei pitänyt olla mitään vikaa.. ( silloin ei kyllä ollu oviskipujakaan, ja tässä kierrossa taas kivuliain ovis ikinä.)

Kp.28/~32, dpo 9, yk ~32

Sydänpylly: Mä onneton en näe mitään. En kyllä melkein koskaan viivoja näe, jollei ne helota punaisena :D Mikäs kp?

Sydänpylly, minäkin näen jotain haaleeta! :) Vahvistumisia niille! :joyful:

Liisu, älä muuta sano! Itsellä tuo pätee koko kiertoon kylläkin, että välillä on hirveän innokas ja etsii kaiken tiedon raskautumisesta yms. toisina päivinä taas ei muista yhtään että voisi vähän tarkkailla oireita ja että missä vaiheessa mentiin taas :grin

Voi Silv pahoittelut tädistä :mad:

Täällä sen verran ahdistusta ja harmitusta ja pelkoa tulevasta etten ole saanut kerättyä ajatusta kasaan että olisi jaksanut kirjoitella.

Hampaaton siellä yritti tsempata joten haluan kuitenkin tehdä lisää paljastuksia... kohta vuoden mies siis käyttänyt ehkäisykeinona keskeytettyä puuhastelua ja minä jotain suurta ihmettä toivon. Keskeytys, harvat puuhastelut ja lisämausteena pco. Taidan odottaa liian suurta ihmettä. Tämän kierron jälkeen, jossa tuskin edes ovuloin koska se tapahtui jo viime kierrossa, täytyy ottaa asia puheeksi ja varautua asunnon etsintään. Te muut suuret kuumeilijat varmasti ymmärrätte tällaisen päätöksen. Ja olen minäkin pitkään miettinyt ja tullut nyt tulokseen että jos mies ei toista lasta halua, siitä tulee liian suuri mörkö suhteeseen ja tekee sen jatkumisesta mahdotonta.

Takaisin