Raskaaksi 2015

Kp23 aamu. En näe mitään vai oonko vaan sokee o.o

Liitteet

• 1427779441578.jpg
    1427779441578.jpg
    46.3 KB · Katsottu: 200
Silv: tosi kiva, että uusi kierto lähti starttiin! Mulla kanssa oli aivan helvetilliset kuukautiskivut KM jälkeen. Never again! :D
Lauruskaah: toivottavasti siellä pärähtäisi kunnon viivat ihan testiajallakin :)

ON: Mulla jotenkin se vahva olo siitä, että olisi tärpännyt katosi taivaan tuuliin! Yöllä oli tullut taas ihan olemattoman pieni verinen viiru alushousuihin, Mulla tulee myös todella runsaaasti sellaista sameaa kanamunalimaa. Pitää seurailla, ettei mitään tulehdukseen viittavaa ole alakerrassa! Täällä vieläkin nännit todella kipeät ja muu rinta ihan perus arka. Voihan se olla, että tässä kierrossa vain nännit kipeytyy oviksen jälkeen. Paitsi, että nämä kipeytyi vajaa viikko oviksesta! Taidanpa jättää tän järkeilyn muille ja odottelen vain kiltisti kuukautisia alkavaksi lauantai-sunnuntai välillä :) .....mikä toi sää on?.....KIvaa tiistaita!

Lauruskaah; en kyllä itse näe tuossa punertavaa viivaa, enkä edes viivanpaikkaa :D Mutta mä en kamalan hyvä näiden viivojen kanssa olekkaan. Eikös sulla olekkin todella aikaiset KP vielä menossa?

Sama testi nyt. Ei menny ku 10min ja noin selkeesti näkyy viivan paikka ???? :o

Liitteet

• 1427779669504.jpg
    1427779669504.jpg
    53.3 KB · Katsottu: 204
Lauruskaah: ainahan ne viivanpaikat testeihin tulee. Jos raskaushormonia kropassa, se värjääntyy punaiseksi :) Mutta parhaitenhan sä sen sielä näet ja pääset analysoimaan. Noi viivat on tajuttoman vaikea saada kyllä kuviin ja vielä tänne nettiin laadukkaina :D Toivotaan, että ne kunnon viivat ppärähtää <3:blob10

Muokattu viimeksi:
Carnagan yritän vältellä lisäkuumeilua. :) Silläkin uhalla, että kuulostan siltä, ettei mulla oo vielä lapsia, täytyy sanoa, että kuulostaa ihanalta tuo perheen yhteisen loman suunnittelu! :) Lomakohteiden valintakriteerit menee kyllä jatkossa uusiks... Siis toivottavasti! :)

Hei vaan !

Beisla ihana että olet täällä tauosta huolimatta :) ota ilo irti ja nauti kivoista jutuista ! Itsekkin meinasin pääsiäisenä nauttia hyvällä omalla tunnolla pari kuplivaa :)

Silv pahoittelut tädin visiitistä, toivoin kovasti plussaa sinne. No nyt vaan häntä pystyyn niinkun niillä huskyn pennuilla ja kohti uutta kiertoa :)

Laurushkaa viivalle vahvistumista ! Kohta saat ihastella kahta kunnon viivaa :)

Larissa tsemppiä kattoremppaan, nuo on inhottavia juttuja :/ jospa sieltä plussa tulis piristämään remppaa :)

Piti paljon muutakin sanoa, mutta ei tää lahopää mitään muista.

Tsemppiä kuitenkin ihan jokaiselle ja valtavasti plussatuulia !!!

Täällä sairastupa jatkuu, nyt vanhempi tyttö aloitti kunnon kuumeilun. Itselläkin heikko olo, mutta mä kun en koskaan kuumeile.
Joku mainitsikin siitä huonosta omastatunnosta kun ei töihin pääse, näin täälläkin. Mies kun ei töistään voi pois olla ja lasten isää ei kiinnosta auttaa, niin olen se minä joka on poissa :/ no äitini totesi hyvin, että eivät ne lapset oo kun hetken niin pieniä että tarvitsevat mua kotona ja töihin voi panostaa sitten kun pystyy. Vaikka pelottaahan se aina koska pomolla loppuu ymmärrys.
Tänään lääkäri puoliltapäivin, saisinkohan vinguttua noi kilppari testit , haluaisin ne varmuuden vuoksi tsekata.

Mukavaa joskin sateista päivää kaikille !! :)

:mad: Aamun kiukkupurkaus...
Mua niiiiin syö, että raskaana olevat saa aukoa päätään ja kiukutella miten lystäävät ja mun täytyy (muka) vaan kestää ja ymmärtää, koska ne on raskaana. Entäs mä? Mäkin haluaisin olla raskaana! Voisin luvata olla kiukuttelemattakin ja sit kuunnella niitä avautumisia, mut miksi toisten pitäisi saada kaikki???? Lapset ja muiden ymmärtäminen jne.
MUR! :smiley-angry019
Selkeesti siis huono aamu. :banghead:
Yhtään ei auttanut tajuton yrjöolo aamulla. Tai tää käsittämätön väsymys, mikä vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.

Onneksi on (toivottavasti) ovis tuloillaan ja pääsee tästä(kin) kiukkuolosta kohta eroon. Onneksi edes mies ymmärtää ja osaa naurattaa/halata/jättää rauhaan silloin kun sitä tarvitsen.

Nyt niitä plussia urakalla tänne, niin saadaan mullekin piristystä! :happy: Jaettu ilo on se paras ilo!

Murkun plussa olisi ehkä parasta lääkettä... Mä NIIIIIIIIIN haluaisin sun näyttävän närhenmunat ja mistä kana pissii sille ****** lääkärille!

Pahoittelut kiukuttelusta. :oops: Ja miljuunasti plussia ihan jokaiselle! :smug:

Kp.13/28

Ootteko testaillu ovis testillä viikko oviksen jälkeen, että tuleeko millaisia viivoja? Itse tänään testailin huviksi ja tuli melkein yhtä tumma viiva kuin oviksen aikoihin. Yleensä tulee aivan olemattoman haalea toinen viiva, kun testaan muulloin kun oviksen aikaan.

Soffie kp 24/28-29

Lauruska tuossa ylemmäs en näe mitään.. Ja alempi on vähän sumea kuva. Toivotaan että siellä ois salamatkustaja! ;)

Mymmelisti tääl on ihan samat meiningit.. Kun kokoajan tekis vaan mieli. :D eiköhän plussata parin viikon päästä ;)

Ääh tääl on tullu lunta ihan hirveesti :/ ja sain kuulla että mun kaveri on luovuttamassa munasoluaan yhelle kaverilleen.. Mua melekin rupes itkettään. Että eihän mulla oo mitään hätää vielä. Ja silti oon ollu niin itsekäs. Kun toiset ei oikeesti voi saada muutoin lasta. Mä toivon niin sydämmeni pohjasta että tää onnistuis!

Silv: pahoittelut menkoista

Lauruska: herkkiin testeihin tulee viivan paikka näkyviin. Samoin pc:n testiin. Jossain ohjeissa luki että tulee viivan paikka näkyviin jotta sitä ei sotkettais plussaan. Toivottavasti viiva vahvistuu pian! :D

Kohta3: en ehkä ymmärrä miks pitäisi raskaana saada käyttäytyä huonosti tai kiukutella sen enempää kuin muullonkaan. Mulla ei ainakaan ukko siedä toista raskautta jos oon samanlainen kuin esikoista odottaessa joten parempi purkaa kiukku jotenki muuten ku siihen.

Carnagan: ihania matkakokemuksia. Minä niin haluaisi ulkomaille aurinkoon edes pelkästään ihon takia (atopia). Mutta ukko ei vielä. No haluisin edes vuoden päästä. Pitää alkaa nyt säästämään jotta lähtis ees sitten yksin.

Ihana Carnagan toi matkakertomus :smiley-bounce022 Ja varmasti niin totta! Mä oon vielä tottunut tohon yksinreissaamiseen, ni ei oo meritähtiä löytyny laukusta :laughing001

Lauruskaah, viivanpaikan nään, en vielä muuta. Toivottavasti vahvistuu! Onneks on testejä :)

Silville tsemppiä tädin kanssa ja plussapuhurit tähän kiertoon!

Lumikello, Lontoo on IHANA! Siellä on vaan aina liian vähän aikaa!

Mariska, voin ymmärtää ton huonon omatunnon töistä. Lapset kuitenkin tarttee sua nyt enemmän :Heartred Ja jos itekin oot tulossa kipeeks, ni unohda työt ja keskity paranemiseen! Toivottavasti pääset kilpparitesteihin!

Kohta, toivottavasti aamu on kääntynyt jo paremmaks. Voi naisten hormonit! Eka oviksen aikaan ja sit täti:angry4 Onneks täällä saa kiukutella!

Soffie, ite en oo testaillu, mut täällä ymmärtäny, et ovistestit saattaa näyttää ihan mitä sattuu, eikä niistä hirveitä päätelmiä kannata tehdä.

Liisu kp 25/27 yk 9(km jälkeen yk 5)

Mymmelisti, hienosti olette jaksaneet! Ja ei kun sitä plussatestiä sitten siltä suunnalta oottelemaan :wink

Lauruskaah, nyt en nähny sun testeissä mitään :sad001 Mutta aikaset kp:t sulla on vielä!

Mimmu, jännää! Sielläkin alkaa olla kierto lopuillaan :cat:

Silv, pahoittelut menkoista :sad001 Mutta nyt tammivauvaa alulle!

Pahoittelut Kohta3 ärrimurripäivästä. :sad001 Nyt ei ole muuta mahista kuin suunta ylös päin! :wink

Soffie, jossain kierrossa testasin o-testillä kierron loppuun asti. Jonkinlaista viivaa näytti koko ajan ja viiva jopa vahvistui menkkoja kohti, mutta kyllä ne menkat sieltä tuli :shifty: Eli jos o-testin testiviiva ei ole samanvahvuinen/vahvempi niin se ei tarkoita mitään (ovista tai raskautta).:sorry:

Liisu, siellähän pääsee myös jo jännäämään!!! :nailbiting: :woot:

NAPAA: Jännän äärellä edelleen. Eilen illalla tuli pyyhkiessä tippa haaleaa verta ja nukkumaan mennessä oli menkkamaisia kipuja. Koko yön näin unta, että menkat oli alkaneet ja sidekin tuntui jotenkin märältä. No ei ole tätiä näkynyt! o_O Pakko ehkä torstaina/viikonloppuna testailla, jos menkkoja ei näy. Jännää :nailbiting: Mieskin tietää, että mulla on menkat myöhässä, mutta ei ole jotenkin asiaa rekisteröinyt ton kattoasian takia :grin

Oiskohan mahdollista, että kiinnittyminen olisi tapahtunut vasta lauantaina, kun tuli se isompi loraus verta..? Se oli dpo 10 ja sunnuntaina testasin negan. Jos siis ovis on ollut silloin kun luulin. Tissit on edelleen kipeänä, mutta muita "oloja" ei ole.

Larissa kp 32/27, dpo 13

Muokattu viimeksi:
Heippa, täällä pidetty muutama päivä taukoa foorumilta. Tänään kp 4. Laskeskelin, että seuraava ovis pitäisi olla n. 9.-11.4. ja onneksi mies on silloin Suomessa! Meillä siis tätä projektia vähän hankaloittaa se, että mies on ulkomailla töissä n. 2-3 viikkoa/kk. Laskeskelin hänelle jo eteenpäin muutaman kuukauden, koska hänen täytyy olla kotona minun käytettävissä. :happy: Varmuuden vuoksi.

Arvatkaas mitä, vauvaunet ovat palanneet kuukauden tauon jälkeen! Näin siis aiemmin joka yö unta, että olin raskaana, juuri synnyttänyt tms, mutta sitten unet yht äkkiä loppui noin kuukaudeksi. No, nyt olin viime yönä taas viimeisilläni raskaana.

Hei tsemppiä päivään kaikille, nyt jatkan hommia!

Takaisin