Larissa, Voihan vuotava katto! Tosi kurjia tuollaiset ja tosiaan mies ainakin varmasti stressaa tulevasta remontista ja sen rahoituksesta..
Soffie, Toivottavasti nyt olisi tärpännyt ja tuntemukset ym olisi todellakin kiinnittymisestä. Mä tuosta nuoremmasta ilmeisesti tunsin jollain tavalla kiinnittymisen kun olin kirjannut muistiinpanoihini eräältä päivältä (kirjasin kun oli niin kummallinen tunne) sellaisen lyhyen kipukrampin ja samassa yhteydessä oli huono olokin. Jälkikäteen kyseisiä tekstejä lukiessani huomasin, että tuo oli ovulaation (testiplussa) ja oletetun menkkojen alkupäivän puolivälissä aika hyvinkin.
Lauruskaah, Mäkään en tuossa testiajan kuvassa näe viivan viivaa, mutta jälkimmäisessä kuvassa on kyllä selvästi haamu.
Nailedit, Sun mies on selvästi hieman hitaasti lämpenevää sorttia, mutta sitten kun lämpenee niin laittaa vauhtia oikein kunnolla asioihin J Tervetuloa!
Minulle sanoi jo kierukan poistanut lääkäri, että nykyään suositellaan foolihappoa viimeistään yrityksen aloituksesta asti. Itse olen ottanut jotain raskaana oleville tarkoitettua monivitamiinia siitä lähtien kun teimme päätöksen, että kierukka tullaan poistamaan. Esikoisen raskausaikana (1999-2000) ei kukaan puhunut mitään foolihaposta eli silloin en syönyt ollenkaan, toista taas yritettiin pitkään ja siinä yritysaikana joku vinkkasi, että foolihappo voisi olla hyväksi eli jossain vaiheessa aloin sitten syömään. Hermostoputken sulkeutumiseenhan tuo kai eniten vaikuttaa eli siinä mielessä ehkäisee varmasti jonkin verran keskenmenoja.
Useammalla oli lapsia sairaana. Paranemisia! Se on kyllä kumma kuinka äidin pitää aina vaan jaksaa valvoa ja hoitaa, myös silloin jos itsekin sairastaa. Meillä mä olen myös aina se joka on poissa töistä (palkallisena tai palkatta, lapsesta riippuen) jos lasten vuoksi täytyy. Onneksi esimies ymmärtää meidän perhetilannetta (mies on yrittäjä eikä ole ketään muuta joka hänen työnsä voisi tehdä ja nuo molemmat lapset sen verran erityisiä, että joku tuntematon hoitaja ei tulisi kyseeseen äkillisessä sairastumisessa) jossain määrin.
On. Ovistestissä viivat edelleen samanlaiset kuin on olleet monta päivää

Ei vahvoja, mutta ei mitään haamujakaan. Tänään tosin vasta sellaisia tuntemuksiakin, että ovulaatio voisi olla lähellä. Tosin nuo tuntemukset voi johtua myös väsymyksestä yms. Neiti herätti aamulla puoli neljän aikaan ja sain hänet nukahtamaan uudelleen vasta viiden jälkeen. No en mä nyt enää itse voinut mennä nukkumaan kun herätys olisi kuitenkin ollut puoli kuudelta. Ja yllätys yllätys.. Kun neitiä piti herättää kuudelta (annoin siis nukkua normaalia pidempään) niin sain tehdä kauhean työn ja sittenkin sain kantaa kiljuvan ja sätkivän lapsen alakertaan. Onneksi matka päiväkodille meni jo vähän paremmassa yhteisymmärryksessä.