Raskaaksi 2015

Elyssei, mä teen sitä hirveen usein myös, kaikki eri valot pitää käydä läpi, väännellä ja käännellä, silmä kiinni testissä etsimässä sitä viivaa :D

Mä tilasin sen verran noita raskaustestejä raskauskeijulta, että on varaa alottaa testailu jo ajoissa, mä oon joka päivä nyt parina päivänä aamusta pissiny testiin ja jättäny sen vaan pöydälle, kattellu ensimmäiset viisi minuuttia josko jotain radikaalia muutosta tapahtuisi, ja sitten säästelen että voin kattella vahvistuuko viiva vai ei. Eilinen testi pisti hyvin silmään vaikken usko että se voisi raskaudesta melkein viikkoa aiemmin ilmoittaa jo haamulla. Mietin vaan julkasenko kuvaa että viivalasi - ihmiset voisivat kattoa mun puolesta, mutta tavallaan näen sen niin turhana luoda toiveita kun kp oli eilen tosiaan 21/28..

Muurahainen, olin niin varma, että plussaat! Mutta, kuten jo moni muukin on sanonut, sä oot ovuloinut ja jotain on yrittänyt tapahtua! :dance011 Nyt ei hanskoja tiskiin vaan näytätte lääkäreille närhen munat! :happy093.

Kunnon buuaukset Larissan negalle, katon vuodolle, vakuutukselle ja pankille... Mutta sulla on kyllä aivan mieletön asenne! ❤️ Isosti tsemppiä ja kyllä se plussa vielä ehtii tässä kierrossa tulemaan :happy112

Mariskalle tsemppiä sairastupaan ❤️

Uusille pikaista plussaa!

Soffie, mulla oli kauheat kivut 7pv ovulaation jälkeen ---> kiinnittymiskipuja? Plussan sain samana aamuna, kun menkkojen piti alkaa ja sinä ja seuraavana päivänä tuli pyyhittäessä paperiin vaaleanpunaista tuhrua. Oon kuitenkin ajatellut, että kiinnittymisvuotoa voisi esiintyä samoihin aikoihin, kuin -kivut.

On semmonen olo, että jollekin piti vielä jotain kommentoida...

Täällä omanapaa ruokatauolla. Mietin tässä vaan että mitä tämä tekee yritykselle ja odotukselle kun taas tänään joutui purkamaan kamalia isoja ja painavia kuormia? Tässä kierrossa on tuntunut että jotain olisi voinut ehkä tapahtua (vaikka ei sitä uskalla edes ajatella ja toivoa) ja nyt pelottaa että kuinka nyt tässä käy. :/ ärsyttävää pohtia tämmöisiä koko työpäivä.

Vielä loppuun pahoittelut kaikista negoista ha tädeistä ja onnea plussanneille jos heitä oli sunnuntain aikana lisää tullut! :)

Lukutoukka 18/20-24

Myy82: kiitos vastauksesta :)

Mulla ollut oviksesta lähtien tunne, että nyt on tärpännyt. Erikoisen vahva tunne vielä. Mulla oviksesta 3 päivää iski selittämätön kurkku kipu pelkästään, joka kesti muutaman päivän. Jostain lukenut, että joillain ensimmäisiä oireita kurkkukipu, mutta oviksesta kolme päivää tuskin oireita on haha :D

Myy, mielettömästä asenteesta puheen ollen, sullahan se vasta upea asenne tähän elämään onkin! Toivon niin sydämeni pohjasta että siellä olisi kaikki masussa hyvin! Oikein itku tuli nyt tätä kirjoittaessa, kun ajattelenkin sun fiiliksiä :sad010 On tämäkin ketju ihmeellinen paikka, kun voi tälleen myötäelää ihan tuntemattomien ihmisten mukana! :shy:

Lukutoukka, ei kai tommoiset nostelut yritysvaiheessa vielä mitään tee. Jossain vaiheessa odotusta sitten pitää isommat nostelut kai jättää muille...? Ehkä joskus ekan kolmanneksen jälkeen? Korjatkaa tietävämmät!

Soffie, mulla on ollu just viimeisen viikon ajan kurkku karheana, mutta kunnon flunssaa ei ole tehnyt :grin Pistän edelleenkin itsepintaisesti sen piikkiin, että töissä on vetoa :wink

NAPAA: Jos totta puhutaan niin en varmaan ole huomenna ainakaan vielä testaamassa uudestaan. Oottelen nyt niitä menkkoja ja miten ton kattoasian kanssa käy. Jos sieltä yhtäkkiä plussa pärähtäisikin niin en tosiaan viitsisi sitä tähän kattohuolien lisäksi ottaa, kun ei siitä plussasta osaisi nauttia. Katotaan vaikka torstaina, että mikä on tilanne :wink Ollaan miehen kanssa tässä laskeskeltu roposet yhteen ja remppa saataisiin kyllä tehtyä vaikka lainaa ei saataisikaan. Mielellään ei vaan kaikkia säästöjä haluaisi kerralla käyttää, jos tuleekin joku hätätilanne. Ja lainaankin on vielä mahikset, pyydetään tarjous nyt useammasta pankista. Kaikki lutviutuu kyllä ja kesäkin tulee! :grin

Edelleen on tissit julmetun kipeet, mutta siinäpä ne olot onkin. Nukkumaan mennessä on koviakin vihlaisuja mahassa, mutta niin on usein muutenkin ennen menkkoja. Menkkakipuja ei ole vielä.

Larissa kp 27/31, dpo 12

Testi tehty kp21/28, testi 5min jälkeen.

Liitteet

• 1427707621415.jpg
    1427707621415.jpg
    38.3 KB · Katsottu: 200
Höh, ei näy mun viivalaseillakaan mitään Lauruskaah sun testiajan testissä :shifty: Mutta testiajan ulkopuolen testissä näkyy haamu! :nailbiting: Äää toivottavasti vahvistuu!

Larissa & Elyssei, paljaalla silmällä jopa mun huononäköinen mies näki selkeän haamulaisviivan, mutta kuvat onnistuu yllättäen kaiken aina pilaamaan. Tän aamun testiä en 5min kauempaa ehtinyt katsella kun lähdettiin töihin, mutta parin tunnin päästä pääsee jo tutkailemaan. Herää vaan pelko josko taas kuvittelen kaiken ;/

Myylle halit! Toivottavasti kaikki on hyvin <3
Soffe, niin on mullakin! Ja nyt olot alkaa ollakkin semmoset että oon ihan varma siitä plussasta! Tai sit kroppa kusettaa ihan täysin :O

Laittaisko joku mulle että testaan 5.4 sunnuntaina? Menkat pitäis alkaa ma..

kp 19/25

Lauruskaah: vikassa kuvassa näen jotain, en tiedä onko se sitten viivanpaikka vai haamu. Oliko sulla milloin ovis?
Mulla eka plussa oli "roskishaamu" mä unohdin sillon koko testin kylppäriin, tuijottelin testiä kyllä jonkun minuutin mutten pidempään. Seuraavana päivänä töiden jälkeen lähdin sitä kiikuttamaan roskiin, kunnes näin viivan. Heti siitä suoraan ostamaan digi ja se näytti Raskaana :)

Uutena täällä nyt ekaa kertaa huutelen . Vannoutunut "en koskaan kirjoita mihinkään palstalle" -tyyppi nyt ihan hurahtanut tähän palstaan kevään aikana. Kuumeilua mulla reilut kaksi vuotta, mutta aina se on laantunut miehen negatiivisesta suhtautumisesta johtuen, kunnes välillä taas nostanut päätään ja epätoivoinen ruinaaminen on alkanut. Esikoinen täytti jo kuusi ja nyt kamala kuume iskenyt päälle todenteolla. Parhautta asiassa on se, kun mies joka ehdottoman jyrkästi oli sitä mieltä että ei enempää lapsia, ilmoittikin sukujuhlissa viikonloppuna mulle että "nautippas nyt niistä olusista kunnolla kun kerkiät, sillä huomenna laitetaan sitte vauvaa tilaukseen" aika uskomaton ajoitus vieläpä kun hädissään eilen laskin kiertopäiviä (en ole ikinä mitään kiertopäiviä tai oviksia laskeskellut) niin vaikuttais just olevan päivät kohillaan aika jännää! Täytynee perehtyä nyt kaikkeen kunnolla ja selvitellä kaikki termit mitä täällä käytätte

Suvii-i: Jos tää varma olo siitä, että raskaana ollaan on vain omaa mielikuvitusta, niin en tiedä mitä tehdä :D Kyllä siinä olisi itseään onnistunut huijaamaan. Mä elelen jotenkin siinä uskossa, että viikon päästä plussa. Mutta kestää sen negankin :) Olen niin iloissani tästä kierron toimivuudesta, ettei sitä yksi nega kaada.

Nailedit: vauvakuumeilevat miehet vie mun sydämen :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartred:Heartred

Sattuuko teistä kukaan tietään millanen tuon kohdun nupukan pitäisi olla missäkin vaiheessa kiertoa?

Laurushkan vikassa kuvassa mäkin olen näkevinäni jotain :)

Soffie, en ovista tikutellut mutta limaa tuli jo kp8, kipujen perusteella olisi siis ajoittunut kp8-15 välille. Nyt tosiaan kp22/28, eli kuusi päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. Talletteluja tehtiin tolloin kp8-15 välillä ahkerasti ja vielä viime lauantainakin.

Ja jos ovis ois ollut esim:
kp8 -> dpo 14
kp9 -> dpo 13
kp10 -> dpo 12
kp11 -> dpo 11
kp12 -> dpo 10
kp 13 -> dpo 9
kp14 -> dpo8
kp15 -> dpo 7
kp16 -> dpo 6
kp17 -> dpo 5
kp18 -> dpo 4
kp19 -> dpo 3
kp20 -> dpo 2
jne, mutta uskoisin että ovis ollu viimeistään kp 15, eli nyt olisi sit dpo 7?

Takaisin