Raskaaksi 2015

Hei miten teillä muilla, joill on jo lapsia? Missä vaiheessa teil on alkanu oireet kun ootte plussannu? Mua jännittää hirveesti miten kaikki menee kun ei oo mitään oireita :D ehkä IHAN vähän nännit aristaa ja alavatsassa välillä muljahtaa mut ei mitään muuta!? Oonhan mä vasta tosi alussa, mut silti mietityttää. Tein tänä aamuna uuden liuskatestin ja siihen tuli kyllä huomattavasti vahvempi viiva kun siihen toissapäiväseen, mut ei silti viel lähelläkään leffaviivoja. Vaikka sain siihen digiinkin positiivisen niin silti tätä ei vaan ymmärrä mitenkään :)

Sarina, mulla alko esikoisen kohdalla oireet vasta rv8, olinkin sillon ihan varma ettei siellä masussa mitään ole kun ei mitään sen kummempia oireita ollut, ehkä väsytti tavallista enemmän. Mutta sitten kun ne oireet alko, niin alkokin ihan kunnolla, oksensin pitkin päivää ja pyörtyilin..

Nyt kesken menneessä raskaudessa oireet alko jo ennen plussaa, väsytti, oli etovaa oloa, huimasi ja hengästyin helposti. Ja vieläkin on samoja oireita vaikka testit näyttää negaa :D

Onnea vielä, muista nauttia ja yritä olla stressaamatta :)

Ekalla kerralla ei ollut muita oireita ennen plussaa kuin se "tieto", toisella kerralla ei ollut sitä tietoakaan, mut nyt oli ihan selviä oireita (etova olo, hengästymistä/hengenahdistusta, paineentunne&menkkajomot mahalla ja selässä, hikoilu, pissatus, maha löysällä) jo rv 3+3. Tänään 5+0 ja ihan hillittömän huono olo koko ajan, närästää, tissit kipeät, edelleen hengästyttää, hikoiluttaa ja paleltaa vuorotellen, pissattaa ja edelleen maha on löysällä (joudun heräämään joka aamu klo 6 sen takia, kun normaalisti mun maha ei todellakaan toimi montaa kertaa päivässä saati heti aamulla)...

Ei kykene masiksen keskellä ku napaileen.. Eipä tullu täti onneks yövuoron aikana mutta kun kotio pääsin niin hailuraa tuli pyyhittäessä. 4h unien aikana siteeseen ei oo tullut mitään. Pyyhittäes aika limansekasta ruskeaa/v.pun verta.. se olis kp 1/29. :'( Pistetään nyt tohon toi 29 kun kaksi kolmesta normaalista pillerittömästä kierrosta on sen ollut.

Sarina mulla alkoi rv4+3 hirveä närästys jos nälkä tuli. joka jäi viikon päästä pois. Tissit muuttui raskaiksi ja kipeämmiksi (kuin ennen tätiä) ehkä joskus rv5? Ja nyt vaivanut 5+3 jälkeen turvotusta. Nytkin istun koulussa housut auki :D

Silv testaa jo!!

Pahoittelut tädin kohdanneille!

Vitsi Tääl on jännät päivät monilla. Jännäilen täysillä mukana :)

Pepe 6+3 <3

Älkää nyt innostuko noin ;) tiputte kaikki korkeelta mun puolesta :D mä oon edelleen sitä mieltä etten vaan oo ovuloinu tässä kierrossa ja siks venyy..

Kattelin tuos vielä tota womanlogia niin olis ne puuhastelut ainakin osunu ihan sopivasti.. En siis oo nyt merkannu muutakun oviksen aikaan puuhailut, jotenkaan ei alkukierrosta jaksanu merkkailla yhtään mitään yhtään mihinkään.
ImageUploadedByVau Foorumi1427449547.916703.jpg

Silv, plussatuulia sinne! Ja siitä kiveskivusta, miehellä oli sykayllä kivestulehdus, alkoi samoilla oireilla, sai kunnon hevosantibiootit ja lähetteen urologille. Edelleen joutuu jotain lääkkeitä syömään kipuun. Kipu myös alavatsalla.. Ensi pelkäsin että vaikuttaako kuinka hedelmällisyyteen, tulehduksesta meni varmaan 3kk nii tärppäs. Kannattaa selvittää asia!

Ja muille onnea plussasta, pahoittelut tädistä ja plussatuulia ;)

Sykettä ei enää löytynyt, eikä pikkuinen ollut kasvanut viime viikosta. Torstaina ultrataan vielä, jos syke kuitenkin vielä löytyisi uudelleen. Ei halunnut vielä tyhjentää, kun on kuulemma joskus käynyt muillekin näin. Jos torstaina ei löydy sykettä, tyhjennetään, jollei vuoto ole siihen mennessä itsellän alkanut...
Nyt koitan nukkua, olo täysin turta.

Eikä myy82!! :'( tsemppiä ja toivotaan vielä sitä parasta ❤ viime aikoina on käynyt selväksi että keskenmenot on todellaki yleisiä.. :/

Voi Myy..:Heartred Voimia sinne. Tuntuu pahalta teidän puolesta, varmasti kamalaa odotella epätietoisena:sad001 Toivotaan että kaikki olisi hyvin:Heartred

Myylle tsemppiä ja voimia. En olekaan koskaan tullut ajatelleeksi miten yleistä on. Harmillista. Toivotaan että seur ultrassa tulisikin hyviä uutisia!

Pikainen omanapa ennen neidin heräämistä. Jonnekin pakko ihmetellä... kp 31/28 dpo 11. Eilinen ja toissapäiväinen testi täysin nega. Mitä tahansa pillereitä olen popsinut, on vuoto alkanut pari päivää viimeisestä, kp 28. Nyt siis terot käytössä. Olen käyttänyt rfsu liuskatestejä. Nyt kaapissa odottaisivat pc liuskat. Malttaisikohan odottaa ensi viikon tiistaille. :nailbiting:Jos edelleen nega, missä vika?

Takaisin