Raskaaksi 2015

:grin
tulin ihan nopeesti kesken töiden kertomaan, kun mulla oli äsken yks asiakas joka oli raskaana. Hänellä on laskettu aika kuukauden kuluttua! Tein sille brassin (intiimialueen täydellisen karvapoiston) niin hiukka oli vaivaannuttavaa kun jouduin ottaa sen vatsan alaosasta tukiotteita. Ihan kauheeta ois ollu jos se vauva ois alkanut potkimaan!! Ja sit kylhän sitä karvaa kasvaa siinä niinkun vatsan ala osassakin vähän niin ne joutuu ottaa, tosi inhottavaa kun en oikein tienny et mihinkä käteni lykkään :grin Teen brasseja tosi paljon mut en oo ennen raskaana olevalle tehny, tai ainakaan näin pitkällä olevalle! Tää asiakas on ruotsinkielinen ja jo aikaa sitten oon huomannu et se on raskaana mut aina kun se on käyny (1 krt/kk mut nyt ei oo käyny 2 kk) niin en oo voinu kysyä kun en puhu ruotsia ihan hirveen hyvin ja niin on nolottanu kun selkeä raskaus on ja koskettelen alueita. Tänään kuitenkin reipastuin ja kysyin :) ja osasin vaikka luulin että en osais. hyvä minä!

Somalle voimia synkkien mietteiden voittamiseen! Olen varma, että endosta huolimatta te saatte vielä oman pienen. Onhan teille alkanut raskaus kuitenkin jo kerran ilman mitään hoitoja!

Onnea Kyfi86 plussasta!

Muurahaisen testissä en vielä mitään näe, mutta vielähän on hirmu aikaistakin!

Vehniksestä olitte puhuneet. En nyt tahdo latistaa kenenkään innostusta tuon ihmeaineen suhteen, mutta mulla se on ollut nyt kaksi kiertoa käytössä ja vielä odotetaan sitä vehnisvauvaa. Näissä kahdessa kierrossa myös tiputtelu on alkanut edellisiä kiertoja aiemmin, viime kierrossa jo dpo 8. :sad001 Tietysti tiputtelun aikaistuminen voi johtua muustakin kuin tuosta vehniksestä. Viime kierrossa ovulaatio-oireet olivat kyllä todella voimakkaat, vain kerran aiemmin mulla on ollut yhtä voimakkaita ovisoireita ja ne olivat ekassa kierrossa keskenmenon jälkeen.

starling kp 16/31-35

Siis voisiko asia nyt olla niin et meille tulisi vauva. Pelottaa niin paljon jos tämäkään ei kestä kyydissä. Menkka jomot edelleen. Mut pahoinvointia on ollut jo monta päivää...koko ajan tunne et koht ne alkaa :( alin testi tältä päivältä. ..
20150326_133025-1.jpg

Mulla oli sillon km raskaudessa just ennen ku testasin nii 4 päivää koko ajan semmonen olo että menkat alkaa, siksi en uskonut että voisin ees olla raskaana(muuten on yleensä aina iha varma et oon ) :D, mä koitin saada niitä alkaa vaikka millä ja laitoin tampoonin tähystys matkalle muutaman kerran ku alkoi oikein siltä tuntuu että kohta muuten alkaa valuu. Johanna.. kyllähän tuo on alkanut vähän vahvistumaan nyt peukut pystyyn että jatkaa vahvistumista :)!

Starling! Oon ihmetelly miks km jälkeen mun luteaalivaihe on lyhentynyt. Aloin heti km jälkeen syömään vehnistä, ei kai oo siitä :S oon siis syönyt lokakuusta asti, eikä oo tullut vehnisplussaa...

Johanna! +++++ selkee tapaus! :)

Ja hei, täysin off topic! Onko kellään tietoa tosta nazarin toiminnasta? Katseltiin miehen kans matkoja, pitäs koko perheen voimin lähtee lämpöseen tos toukokuussa kun mulla alkaa lomat ja tuolla nazarilla tais olla edullisin all inclusive reissu 2 aikuiselle ja lapselle :)

Starling, ihan hyvä kuulla muunlaistakin kokemusta vehniksestä. Niinhän se on ettei kaikki sovi ja toimi kaikille. Mulle ei esim tehonnut toi gelee vaikka monien mielestä se on ihmeaine. Mulla se vaan pahensi tota tiputtelua.

Johanna, onnea plussa se on! :)

Silv plussaa!!!!! ;) ;) ;)

Ilpuri on varmaan ollut melkoinen kokemus sinulla tänään töissä. Aika hassua :D

Johanna kyllä minäkin siinä viivan näen, toivon niin kovasti että pieni pysyis mukana tällä kertaa! Onnea! :)

Pöh larissa ;) älä vielä hihku ;) voihan tää olla vaikka ovuloimaton kierto kun en ovista mitenkään varmistellu. Jos tää venyy sen takia :D

Takaisin