Onnea kyfi ja Sarina !!! 
Näillä uutisilla on paras aloittaa päivä :)
Aikaisin testaaminenhan on "kivaa" jos sen osaa ottaa rennosti, ettei siis stressaa suuntaa tai toiseen. Mä tein ihan reilun negan vielä dpo 12 ja olin jo toivoni heittämässä. Kuitenkin sitten dpo13 tuli toinen viiva testiin
Ja ihan samalla testillä tein. Ja voihan sitä laskee että jos on esim 25-vahvuus testi ja hcg tuplaantuu noin 48h välein ja kiinnittyminen tapahtuu esim dpo7. Silloin hcg 1, sit 2, sit 4, sit 8, sit 16 ja sit 32 ja silloin vasta näkyis testissä :) Eli niissä varhaisissa plussissa on kiinnittyminen varmaan tapahtunut tosi aikaisin ja äidillä keskivertoa nopeammin kohoaa hcg :) Ei siis mitään huolta jos ei plussaa näy vielä alta dpo 14 :)
On. Mäkin oon testannut kunnon negan tässä mun mielikuvitusraskaudessa.... Huomenna kylläkin vasta odottaisin plussan näkyvän kun mahdollisesta hedelmöityksestä 13 (dpo). Mut tietysti mun tapauksessa raskaus varmaan jääkin mielikuvituksen tasolle.. Meinaan testata loppuviikon :) Maanantaina haen sit minipillerit ja syön sen 3kk huhti-touko-kesäkuun ja josko sitten heinäkuussa antais vauvalle luvan tulla

Näillä uutisilla on paras aloittaa päivä :)Aikaisin testaaminenhan on "kivaa" jos sen osaa ottaa rennosti, ettei siis stressaa suuntaa tai toiseen. Mä tein ihan reilun negan vielä dpo 12 ja olin jo toivoni heittämässä. Kuitenkin sitten dpo13 tuli toinen viiva testiin
Ja ihan samalla testillä tein. Ja voihan sitä laskee että jos on esim 25-vahvuus testi ja hcg tuplaantuu noin 48h välein ja kiinnittyminen tapahtuu esim dpo7. Silloin hcg 1, sit 2, sit 4, sit 8, sit 16 ja sit 32 ja silloin vasta näkyis testissä :) Eli niissä varhaisissa plussissa on kiinnittyminen varmaan tapahtunut tosi aikaisin ja äidillä keskivertoa nopeammin kohoaa hcg :) Ei siis mitään huolta jos ei plussaa näy vielä alta dpo 14 :)On. Mäkin oon testannut kunnon negan tässä mun mielikuvitusraskaudessa.... Huomenna kylläkin vasta odottaisin plussan näkyvän kun mahdollisesta hedelmöityksestä 13 (dpo). Mut tietysti mun tapauksessa raskaus varmaan jääkin mielikuvituksen tasolle.. Meinaan testata loppuviikon :) Maanantaina haen sit minipillerit ja syön sen 3kk huhti-touko-kesäkuun ja josko sitten heinäkuussa antais vauvalle luvan tulla

Onneksi olette jo parantumaan päin! Nyt sitten uusin voimin ja asein (vehnis ja greippi) uuteen kiertoon!
Minkä merkkinen kuppi sulla on? Tohon väriin en olekaan törmännyt missään :)

Pitäis tilata uus, mutta jos tuliskin raskaaksi varmaan tarttisin sen isomman koon... Oijoi niitä on sinisiäkin! 

Onnea plussasta!
Ja pahoitteleluni kaikille negatestin tehneille (muurahainen ja muut). Tsemppiä tulevaan, kyllä se vielä tärppää!
Paljon paljon onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!