Raskaaksi 2015

Onnea kyfi ja Sarina !!! :joyful::joyful: Näillä uutisilla on paras aloittaa päivä :)

Aikaisin testaaminenhan on "kivaa" jos sen osaa ottaa rennosti, ettei siis stressaa suuntaa tai toiseen. Mä tein ihan reilun negan vielä dpo 12 ja olin jo toivoni heittämässä. Kuitenkin sitten dpo13 tuli toinen viiva testiin :joyful: Ja ihan samalla testillä tein. Ja voihan sitä laskee että jos on esim 25-vahvuus testi ja hcg tuplaantuu noin 48h välein ja kiinnittyminen tapahtuu esim dpo7. Silloin hcg 1, sit 2, sit 4, sit 8, sit 16 ja sit 32 ja silloin vasta näkyis testissä :) Eli niissä varhaisissa plussissa on kiinnittyminen varmaan tapahtunut tosi aikaisin ja äidillä keskivertoa nopeammin kohoaa hcg :) Ei siis mitään huolta jos ei plussaa näy vielä alta dpo 14 :)

On. Mäkin oon testannut kunnon negan tässä mun mielikuvitusraskaudessa.... Huomenna kylläkin vasta odottaisin plussan näkyvän kun mahdollisesta hedelmöityksestä 13 (dpo). Mut tietysti mun tapauksessa raskaus varmaan jääkin mielikuvituksen tasolle.. Meinaan testata loppuviikon :) Maanantaina haen sit minipillerit ja syön sen 3kk huhti-touko-kesäkuun ja josko sitten heinäkuussa antais vauvalle luvan tulla :Heartred

Taikatuuli, onpas siellä ollut koettelemukset! Hieman herkästi tarttuvaa sorttia ollut tuo teidän tauti :spitoutdummy: Onneksi olette jo parantumaan päin! Nyt sitten uusin voimin ja asein (vehnis ja greippi) uuteen kiertoon! :wink

Onnea mahtavasta digin tuloksesta Sarina!!! :joyful:

Aphrael, toivottavasti et kuukahda töihin kun olet noin vähän nukkunut :sorry: Minkä merkkinen kuppi sulla on? Tohon väriin en olekaan törmännyt missään :)

Murkun testissä en näe nyt mitään :sad001 Mutta dpo 10 on toooosi aikaista saada edes sitä haamua!

Kyfi, plussa se on! Onnea! :joyful:

Lucky, jospa se ovis olisi ollut ja talletukset ehtineet siihen sopivasti :)

Sandy, jännäääää! Just herätessä olitkin ajatuksissa, että onko tullut plussaa tai menkkoja :grin

Napaa: Tämä ja huominen vielä töitä ja vkl vapaa! Ihanaa! Ja sääkin suosii :) Tuhru on muuttunut tummemman ruskeaksi eli eiköhän ne menkat huomenna/viikonloppuna ala. Tissit ja nännit on edelleen kipeänä. Varsinaiset menkkakivut eivät ole vielä löytäneet tietänsä tänne. Jotain vihlontaa/kolotusta on kyllä kohdussa ollut jo useamman päivän. Mutta eipä sekään ole mitenkään epätavallista.

Ihanaa torstaita naiset! Plussista päätellen tästä tulee hyvä päivä! :woot:

Muoks. täytyy vielä hehkuttaa, että tässä vaiheessa kiertoa olisi yleensä tullut jo tipotellen kirkasta verta, mutta nyt on tullut vaan ruskeaa limaa. Eli on sillä vehniksellä jotain vaikutusta ehkä jo ollut :happy:

Larissa kp 27/27-30, dpo 8, tjot-k. 9

Muokattu viimeksi:
Larissa joo, no jos olis mies puolisona niin en varmaan minäkään vielä lähtis yksityiselle. Mutta kun on luovuttaja ja ulkopuolisen aikaa kulutetaan, ajattelin että reilua munkin tehdä voitavani jo tässä vaiheessa. Ja vaikka muuten yritän pitää menot kurissa, niin oon jo vuosikaudet säästänyt "lapsirahastoon" sillä tähtäimellä, että saatan joutua klinikalle. Lapsihaaveiden alussa en ees tiennyt että saisin kaverista luovuttajan.
Vautsi vau mikä kuppi sulla! :Heartblue Pitäis tilata uus, mutta jos tuliskin raskaaksi varmaan tarttisin sen isomman koon... Oijoi niitä on sinisiäkin!

Soma, voimia endon kanssa, soita ihmeessä neuvolaan niin pääset juttelemaan. Varmasti ne osaa antaa ammattilaisen arvion. :hug013

Nennaa, se ois kyl kivaa jos tulisit! :grin Kuukupista, silloin kun omani tilasin vuosikausia sitten, en tiennyt että runsasmenkkaisten pitäis ottaa se isompi. Mulla on pienempi nyt, ja ekoina parina päivänä joudun tyhjentämään sitä nelisen kertaa päivässä, eikä vaan suositettu kaks. Ehkä mun siis pitäis tilata isompi joka tapauksessa.

Miilia, voimia teille. :sad001 Varmasti rankkaa miehellesikin tollanen vaiva, ja voin kuvitella että on iso kynnys mennä puhumaan siitä.

Tyttötiikeri voimia :hug013

anní voi harmi. :sad001 Oon pahoillani että joudut odottamaan niin pitkään. Tai voihan olla että mies lämpeneekin aiemmin taas... mutta varmasti silläkin kestää aikaa käsitellä tapahtunutta. :hugs013

Taikatuuli voi ei, oksennustauti on tosi inhottava. Jotkuthan on sekoittanut vehniksen johonkin ruokaan (ilman kuumentamista tietty) että maku peittyis.

Sarina sillä lailla! Onnea paljon! :wav

Onnea kyfi ja sarina! <3

Murkulla minäkin jotain näen :)

Täällä ei muutosta suuntaan tai toiseen - ainakaan vielä! Mut onhan tässä päivässä vielä tunteja vaikka kuinka, että kerkee ne menkat ihan normisti vielä alkaa :D

Silv kp 32/30-31 dpo 14 yk 9.

Muurahainen, pahoittelut negasta. :sad001

Kyfi jes, johan tuossa väriä on ihan kunnolla! :wav

Lucky, silloin kun alussa mietin mitä ovistestiä ottaa, toi kaksoishormonitesti kiinnosti. Mutta luin käyttäjäkokemuksia, että joillakin oli just vilkuttanut tosi pitkään hymynaamaa ennen kuin jäi pysyvä hymy. Toivottavasti sulla toimis kuitenkin.

Silv huh sentään, jännäksi menee! :)

On. Mulla ei ole enää kauheasti toiveita tän kierron suhteen, vaikka kirves roikkuukin vasta kaivon reunalla. Kaikki raskausoireet hävis silloin maanantai-illan jälkeen, tilalla normaalit menkkoja edeltävät oireet: lievät krampit välillä, rintoja aristaa ja tiputtelu. Mutta mieli on ihan hyvä kun on se lääkäriaika tilattuna. Ja mäkin taidan hakea sitä vehnistä ens yritykseen. Tuskin mun nyt huhtikuussa kannataa syödä kun on taukokierto, mut toukokuussa sitten!
kp29/29, dpo14

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14 TESTAA 28.3.
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
suvii-i yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
mindiS yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.3.
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15
Carnagan yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
Skippi yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15
piglet yritystä 2/15
Sydänpylly yritystä 2/15
Catja85 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Sandy yristystä 6/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
anní tjottaillen

(82 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sarina1 yritystä 10/14 LA?
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
Unicorn81 yritystä 11/14 LA?
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.

(43 kpl)

Lista oli niin kaukana, etten jaksanut käydä sivuja läpi mitä kaikkea piti päivittää. Eli sori jos unohdin jonkun.

Muokattu viimeksi:
Testejä tihrustelemassa.... onnea plussista kyfi ja sarina!

Ja myös minä näen jonkun tummemman kohdan viivan paikalla murkun testissä, toivottavasti lähtee vahvistumaan!

joo no minä vielä ens viikkoon taidan odotella ja jos nuo menkat suostuu pysymään poissa ni sit vois digiäkin tehä ja miehelle kertoa jos nyt ei aiemmin satu jotain hoksaamaan (epäilen suuresti jotta ei:grin) eipä täällä kyllä sen isompia raskausoireita ole, rintojakaan ei enää aristele, himpun ehkä väsyneempi mutta toisaalta sekin nyt töiden piikkiin vois mennä, kuitenkin vähän sellanen "menkkaolo", nii joo tuo naaman kukkiminen...eipä juuri muuta "oiretta":)

Paljon paljon onnea Sarina ja Kyfi! :happy: Ihanaa että alkaa tulla nyt hyviäkin uutisia ja toivottavasti sama meininki jatkuu. :)

Muurahaisella en mäkään nähny mitään mutta mulla ei kyllä viivalaseja olekaan. Mutta on tosiaan aikainen ajankohta, mulla ainakin toivo elää vahvana sun suhteen!

Kun näitä lueskelee niin ilmeisesti oireita alkaa itselleenkin kehittelemään. Mulla on ollu erilaisia oireita, jotka oon kaikki laittanu pillereiden lopettamisen piikkiin. Sitten alko tiistaina sellanen pahoinvointi mikä ei oo mulle normaalia. Niin mieskin sitten kommentoi että jos ootkin raskaana. :eek: Ja tajusin että kaikki mun oireet vois myös olla raskausoireita.. No todennäköisyys sillehän et oisin ollu raskaana oli about mahdoton, mut testasin silti tänään. Apteekin testillä tuli selkeääkin selkeempi nega. Et kyllä se testailuinto täällä tarttuu! :grin

Kyfi: Jee! :talk017 Onnea plussasta!

Sarina: Melkein kävi itkettämään täällä. :Heartpink

Olen tosi onnellinen teidän plussanneiden puolesta! :Heartbigred Ja pahoitteleluni kaikille negatestin tehneille (muurahainen ja muut). Tsemppiä tulevaan, kyllä se vielä tärppää! :rolleyes:

Sandy: Mielenkiintoista!

Täällä tänään dpo 12, enkä uskaltanut tänään aamulla tehdä testiä. Kynnys on jotenkin noussut tosi paljon, kun "oireet" ovat hävinneet. Haluaisin vielä hetken elää siinä haaveessa, että testi vois olla positiivinen. :rolleyes:

Pikkuveli oli aamun hoidossa kun on kipeä ja iskä kävi äsken hakee sen kotii nii poltti siinä tupakkaa odotellessa että tullaan ulos nii nyt oon vartin vaa nieleskellyt ja koittanut olla oksentamatta! Aivan järkyttävä olo tuli siitä hajusta. Sinänsä outoo ku itekki oon polttanu ja ei kyl oo se haju ikinä haitannut. Koko aamun vähä yrjöttäny mut nyt kyllä oikein kunnolla. Prkl jos joku oksennustauti on tulossa

Muokattu viimeksi:
Wihiiii Sarina ja Kyfi!!!! :excited001 Paljon paljon onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan! ❤️

Muurahaisen testissä nään kyllä jotakin hyvin haaleaa! Vahvistumista sille! ❤️ Niin toivon, että neljän päivän päästä viimeistään pärähtää kunnon viivat! :smiley-angelic001

Soma, täällä juu yksi endometrioositar. Vastailen sulle paremmalla ajalla. Mutta nyt suuren suuri halaus sulle! :hug013

Myy82 7+0 (katotaan onko huomenna vielä samat viikot ultrassa :oops:)

Kyfi: onnea

Beisla: mulla viimekski ku kp 12 aloin tikuttaa ni pitkään meni mut just sillon kp 18 plussasin. Nyt en oo vielä plussanu mutta kiertoki meni 36 päiväiseksi viimeksi

Jeee onnittelut Sarina ja Kyfi :)
Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :smiley-bounce012

Mun mielestä kanssa Murkun testissä oli jotain, ja selaan kummiski puhelimella ja en omista viivalaseja :) Vahvistumista sille!!

Missä Beisla käyt kiipeämässä?

Mukavaa päivää naiset! :Heartred

Yllättävän moni jotain tikussa näkee,
No katsotaan parin päivän päästä uudestaan miltä tikku näyttää, itse kyllä edelleen epäilen vahvasti tuota raskautta, on tässä jo niin monta kiertoa nähty... :)

Muoks. Olihan se kuva ladattava noiden ameriikan eukkojen arvioitavaksi, tällä hetkellä 40% 15:sta on sitä mieltä että toi olis positiivinen... Missä on mun viivalasit?!?

Muokattu viimeksi:
Takaisin