Raskaaksi 2015

Mariskalle suurensuuret pahoittelut, ihan itku silmassa taallakin. :sad001

Muurahaisen ja Johannan testeissa oon kylla nakevinani jotakin!

Esmalla on huimat viikot digissa, onnea! :grin

Mulle tuli tassa mieleen, etten ole koskaan tainnut kertoa teille tadistani. Han yritti pitkaan miehensa kanssa lasta tuloksetta, kunnes todettiin etta han ei voi tulla raskaaksi (en tieda tarkkaa syyta). He paatyivat sitten eroon, ja tati loysi uuden miehen, jolle myos oli todettu etta simpat niin kehnoja, ettei voi saada lapsia.Eivathan he sitten suotta mitaan ehkaisya kayttaneet, ja yllatys yllatys, yht'akkia tati olikin raskaana! Se olikin oikea ihmelapsi ja niin sita kohdeltiinkin, oikea pilalle lellitty hirvio oli pienena.. Meni muutama vuosi ja yllatys oli kahta kauheampi, kun tati oli toisen kerran raskaana. Ja sitten viela monta vuotta myohemmin saivat kolmannenkin. Eli niin vaan kaksi lapsettomuustuomion saanutta onnistuivat sikiamaan ilman mitaan hoitoja perati kolme kertaa. Toivottavasti tasta saatte tekin kaikki vahan toivoa (Muurahainen ja Mymmelisti erityisesti), aina on toivoa! :)

MrsH, tervetuloa! :)

Katapultti82, oho!! On mahtaneet olla ihmeissään :wideyed::joyful:

Täällä uni ei tule kun selkä meni yhtäkkiä ihan jumiin! :bored: Nukahdin kyllä normisti vaan esikoisen ääntely herätti ja nyt en saa rentouduttua uneen selän takia :singing:Alavatsakin vähän kramppailee ja pistelee :wideyed: Hitsit kun ei oo kuukautiskiertoa ollu kahteen vuoteen niin ei oikein osaa nyt sanoa miltä näihin aikoihin on tuntunu... Jos olis isommat dpot niin veikkaisin kiinnittymiseksi. Nyt siis dpo 4 tai korkeintaan 5. Limat loppu ku seinään pe-la-yön aikana, lauantain laitoin ovispäiväksi. 2WW on niin tätä :grin

Minä oon ihan poikki. Illalla meni kouluhommia tehdessä ptikään ja kuopus itkeskeli yöllä niin monta kertaa etten laskuissa pysyny mukana. Herätys 5.45 jotta ehdin lapset viiä hoitoon ennen ku koulu alkaa itellä.. tällasina hetkinä sitä toivoo että ois käynyt koulut loppuun ennen ku alko lapsia tekeen.. mutta on siinäkin puolensa että nuorena alotti.. :grin

Jokohan nyt viimein ois viiminenki tiputteluvuoto loppunut... tänään ois kp 10.. eilen vielä tiputteli..

Kiitos kaikille.

Johannalle toivon viivan vahvistumista koko sydämmestäni !! Olisi ihanaa jos kunnon plussa nyt pärähtäisi :)

Teille muillekkin toivon plussaa hurjan paljon ja toivottavasti huonot uutiset unohtavat nyt tämän ketjun, joka on täynnä upeita kannustavia naisia joista jokainen ansaitsee pysyvän plussan <3

Täällä huonosti nukutun yön jälkeen herätty itkuuseen aamuun. Ollaan tänään molemmat miehen kanssa kotona, parantelemassa haavoja. Kyllä voin sanoa , että nyt ottaa todella koville. En ymmärrä miten olemme ansainneet tällaisen höykytyksen.
Tässä on jo melkein hanskat tiskissä, ettei meille pientä enää suoda, tai uusi yritys tuntuu hirveältä, koska en kestä näitä pettymyksiä enää yhtäkään. Suren sitäkin että jos joskus vielä yritetään , on minulta jo viety mahdollisuus nauttia raskaudesta täysin.
Lääkäri lohdutteli, että nyt päästään tutkimuksiin, mutten usko että vastauksia löytyy. Toki asia voisi olla helpompi hyväksyä jos näille tapahtumille olisi jokin syy...
Joudun odottelemaan kutsua naistenpolille, sekin tuntuu epäreilulta, haluaisin vaan jo päästä parantumaan tästä tuskasta ja epätoivosta rauhassa.
Olen ylettömän onnellinen kahdesta ihanasta tytöstäni <3 raskaana pysyminen tuntuu olevan niin suuri ihme.

Anteeksi kaikille purkaukseni :/

Toivon teidän plussaavan pian ja luulen että seurailen taustalta teidän juttuja :) jokaisen teidän plussa kun luo pientä toivoa siihen että ehkä mekin vielä joskus.

Mukavaa päivää ihanaiset <3

Mariska, älä turhaan pyytele anteeksi, täällä saat puhua niin paljon kuin siltä tuntuu <3 mä toivon paljon voimia ja jaksamisia sinne sinulle ja miehellesi <3

Enpä tiedä onko toi viiva vahvistunut, tuskin. Liekö ollu taas joku hipaisu :( mut mut testaan kuitenkin vielä illalla ja huomis aamuna mikäli tarvetta. Kamerakin on niin huono. Koittakaa saada selvää.
20150325_082415-1.jpg
20150325_074750-1.jpg

Mariska me ollaan täällä just sitä varten että tänne voi purkaa kaikki tunteet ja olot ja mietteet, eli jatkossakin vaan tänne avautumaan jos siltä tuntuu!
Kovasti voimia ja jaksamista nyt sinulle ja miehellesi! Ajan kanssa helpottaa taas. ❤

On se vahvempi! Sen mitä kuuluukin olla, eli noin lyhyellä aika välillä tosi vähän ;) Haeppa nyt kaupasta pari pc:ä, niin saat ihan varmana jo selvän viivan :)

Junttura, pahoittelut menkoista :sad001 Mutta onneksi teillä on hoidot alkamassa niin pääsette asiassa eteen päin! :wink Mie varmaan seuraan sua menkkojen osalta lähipäivinä.

Tervetuloa mukaan MrsH! :)

Katapultti, mahtava toi tarina sun tädistä!

Mariska, iso halaus sinne! Tänne saat kyllä purkaa oloja niin paljon kuin haluat! On kyllä niin epäreilua, että teitä koetellaan, mutta on se tosiaan ihana ihme että teillä on jo 2 tyttöä! :shy:

Johanna, mun mielestä on vähän vahvistunut. Mutta hcg tuplaantuu joka toinen tai kolmas päivä, joten ei se viiva välttämättä saman vuorokauden aikana vahvistukaan. Eli ota rauhassa sen testaamisen kanssa :wink

Napaa: Täällä tuhru voimistuu hiljalleen ja samoin vihlonnat alavatsalla eli eiköhän ne menkat kurvaa sieltä viikonlopuksi. Tissit ja nännit on kans ihan prkln kipeänä, naama kukkii ja on muutenkin punalaikukas. Ah tätä naiseuden ihanuutta! :grin:grin:grin Ihanaa, kun paistaa aurinko! :cat:

Larissa kp 26/27-30, dpo 7, tjot-k. 9

Larissa mä kyllä ihailen tota sun positiivisuuttas! Mä en käsitä miten pystyt tutkailemaan oireita vaikka (muka ) tiedät että ei oo tärpänny. (Toivottavasti ois!) :)

Missä ne testaajat on?;)

Mun raskauoireet viimekierros oli
Ensimmäiseks tuli se tissikipu. Mulla ei menkoista tuu tissikipua. Toki tätä edellisessä kierrossa oli :D
Sitten oli se verenmaku suussa tai raudan? verta tuli sillon tällön ikenistä.
Sukkapuikko juilimiset tuolla alakerrassa hyi. Oli kiva kävellä kaupas..
Aivastelu
Päänsärky mulla ei oo piitkään piitkään aikaan särkeny päätä ollenkaan. Loppu kun seinään perjantaina kun alkoi se tiputteluvuoto.
Ja sillon tällön etovaolo piti mennä makuulleen että meni ohi mutta ei tarvinnu vessanpöntöö halailla :)

Sit toi valkovuoto mulla meni nyt niin että oviksen jälkeen loppu kun seinään tuli parin päivän kuivakausi ja sit alkoi taas ei niin paljon kun oviksen aikaan mutta tuli noin 3-4 päivää ja siittä plussaan asti lorahteli saman lailla kun negakierroissakin. Mä en kyllä voi siis päätellä mitään tosta vv:stä että jos rupeen jotain loppukierronsta höpöttään niin palauttakaa mut maanpinnalle ;)

Katapultti: Minun ystäväpari yritti lähes 10 vuotta lasta. Mitään syytä lapsettomuudelle ei löytynyt ja kaikki keinot käytettiin. Lopulta he saivatkin kuin saivatkin ihanat kaksostytöt. No, tästä meni 10 kk ja ihan yllärinä (saman vuoden aikana) tuli vielä kolmas tyttö! :p

Nuuhku, pakko se vaan on pysyä positiivisena, eihän sitä muuten pääse eteenpäin :) Ja mulla siintää mielessä se toukokuun alun lekuriaika :wink Kiitos kun laitoit sun edellisen plussan oireita, niitä on aina mukava lueskella :) Mulla ei tosiaan nyt ole muita poikkeavia oireita kuin toi nännikipu, mitä ei ole ikinä ollut loppukierrossa. Mutta toi tuhru vaan jotenkin lannistaa mieltä plussan suhteen, joten mieluummin ajattelen että ne menkat ja uuden kierron uusi mahdollissuus alkaa.

Hyvä Mariska! Törkeää olisi ollut, jos olisit joutunut pitkään oottelemaan!

Täällä synkistellään tänään. Eilen iski masennus. Ne oireet, mitä aluksi oli, viime viikolla, ei tunnu enää. Eli negatiivinen testi tehdään todennäköisesti loppu viikosta.

Takaisin