Huh että täällä on taas ollut vilkas keskustelu!
Neelia, rankkaa varmasti miettiä mahdollista keskeytystä jo etukäteen, mutta toisaalta hyvä olla valmistautunut.
Jatkeena erityislapsikeskusteluun, mekin ollaan vähän puhuttu, että mitä tekisimme jos löytyisi jokin vamma, esim. down. Vaimolla yksi sisarus vaikeasti vammainen, ja hän sanoi että pitäisi kyllä vammaisen lapsen, sisko on rakas silti.
Muurahainen, mulla ei taas niitä viivalaseja ole, mutta hailuralle vahvistumista!
Tyttötiikeri, melkein voisin arvata että se kp19 oli plussa eli ovis olis ollut kp20. Digi on kyl hyvä vaihtoehto, tai sit puikko. Siinä mun mielestä paljon selkeämmät viivat kuin liuskoissa.
Hampaaton, teillä on ainakin dropit kunnossa, sais noiden avulla jo plussa tulla! :)
Junibea, joo, tikutin oviksen. Jos jotain niin dpo:t saattaa olla yksi enemmän. (Oon laskenut ovispäivän kahden päivän päähän plussasta, kun plussa tulee vasta illalla.) Eli saattais tänään olla jo dpo13. Ovistesteissä mä aina liputan puikon perään, selkeämpi kuin liuska ja halvempi kuin digi. Liuskat on täällä kyllä olleet suosittuja. Monilla ei kuitenkaan niin absoluuttisen tärkeää tietää ovispäivää, kun voi puuhastella pitkin matkaa.
Maaritmarianne, pahoittelut negasta.

Hyvä että kuitenkin uskalsit tehdä testin, nyt vaan kohti uutta yritystä.
Silv, voi harmi jos sinne nyt menkat tuleekin. Mutta toivoa on vielä! :)
Liisu, onko mahdollista että limoja tulis jostain muusta syystä? No, hyvä kuitenkin talletella varalta. Oikein muistat, mulla tulee seuraava kierto taukoa jos ei nyt ihmettä tapahdu. Mulla ja luovuttajalla pitkähkö lomamatka eri aikaan. Uskon kyllä että kuukauden tauko tekee pääkopalle ihan hyvää.
Johanna, kyllä siinä jotain haaleaa näkyy, varovaiset onnittelut!
Huippua kun on muitakin jotka on edes kokeillut kiipeilyä! Tässä jo alustavasti mietin raskausvaljaiden ostoa, että missäköhän vaiheessa ne pitää hankkia.
Kiipeilyhalukkaista, en tiiä onko hullua sanoa näin, mutta asun pk-seudulla ja käyn Helsingissä kiipeilemässä, jos joku oikeesti haluaa mukaan, niin heittäköön yksärillä. Mä käyn pari kertaa viikossa, köysillä ja boulderilla (niin kuin Carnagan sanoi, matalahkoja seiniä patja alla) eikä tässä lajissa aloittelija haittaa mukana. :)