Raskaaksi 2015

Tyttötiikerin ehdotus oli kyllä niin yksinkertaisen hyvä että käytän sit sitä jos rupeen tilailemaan :) tai sit juoksen muorin kans kilpaa postilaatille :D

kohta3 meillä on kans sanaton sopimus että ilmoitan jos on tärpänny eikä oo ennen kyl muutoin halunnu olla mukana täs mikskä sanois "kuumeilussa" tai jotain mut nyt uskon että rupes enemmän puhtia löytyyn kun ei halua enään kolmatta kekenmenoakaan. Ja pelkää mun terveyden puolesta..

Pepe näin määkin onn ymmärtäny et ois mut en tiiä oliko se toi pikku ukko mun pään sisäs joka sano että et kuitenkaan ovuloi :hilarious:

Luckylle piti jotain kai sanoo mut enään en muista mitä..:wideyed:

Muoksmuoks. Niin ja jollain oli jotain viivanpoikasta! Vahvistumista! :)

Pikaisesti puhelimella, jatkan kun pääsen koneelle.

Mariska, mä on suunnattoman pahoillani. :sad001 Ihan liian epäreilua!

On. Täällä on tuhru taas löytänyt tiensä mun luo. Ei hyvältä näytä tämäkään kierto siis. Mulla siis yli vuoden ajan tiputellu 3-4 pv ennen menkkoja, paitsi kahdessa edellisessä vaan päivän - pari. Pe pitäis tädin tulla eli nyt kai palattu kolmeen päivään. :sad001

Mymmelisti, eiköhän me sitten yhessä lähetä ekakertalaisina häsläämään, kun muut kiipeilee jo ku ammattilaiset! ;D
Vihaan kans oksutautia. Onneks oon yleensä taltuttanu ne parissa päivässä, kun toiset kärsii lähes viikonkin..

Larissa, hahah oot kyllä ihanan hassu ku yrität kaikille saada raskausoireita aikaseksi! :D
Itseasiassa, äitelle mie aiheutin yli puolen raskauden kestäneen pahoinvoinnin.. :D
Eli no, kestäisin sen kyllä, jos sillä saisin pienen syliin❤ :)
Jos tädistä ei ole merkkejä ensmaanantaina (tiistaina pitäisi pyrähtää paikalle) niin sitten tilaan testejä, eli varmaan menee keskiviikkoon testaamiset, jos enää tarvis silloin :)

Muoks. Nenna kp25/33 dpo10

Voi ei Mariska... ei oo todellista. Liikaa nyt teitä koetellaan.

Saas nähdä menikö tämä kierto harakoille. Inssiin oli tarkoitus mennä alkuviikosta mutta enpä ole ovista pongannut. Eilen oli liuskassa lähes yhtä paksut viivat joten oletin että cb näyttää aamulla hymynaamaa. Mutta eipäs näyttänytkään, ja päivällä ei ollut mitään ovistuntemuksia enää. Kyllö meinas itku tulla ja veetutus on aikamoinen. Vkl oli hyvät limat joten ajattelin oviksen olevankin tänään. Katotaan huomisaamu vielä ja jos ei hymyä tule,on se soitto klinikalle, että mitäs nyt ens kierrossa ettei vastaavaa pääsis enää tapahtumaan! :sad001 :eek: :smiley-angry016

Kp 12/25-27

Mariskalle iso halaus ja paljon voimia. <3 Mä niin muistan kun sä plussasit täällä ja vaikka teillä olikin alussa niitä ongelmia, mutta lopulta kaikki näytti hyvältä eikä huolta pitänyt enää olla. :(

Johannalle varovaiset onnittelut. :)

Tänään tuli postissa kaksi cb-digiä , mutta mietin että pitäiskö odottaa huomiseen vai testaanko jo nyt.. Apteekin testi kun kuitenkin näytti niin vahvan plussan pari päivää sitten, että kai mä kohta pisin siihen. Vähän jännittää mitä viikkoja se näyttää..

Beisla mäkin haluun kiipeileen!! :)

Johannan viivalle vahvistumista! :)

Aphrael, niinhän sitä sanotaan että tärppi käy kun sitä vähiten odotat! ;)

Naurattaa lukea toi mehiläisenkakkakapseli ja miettii mitä joku uus ketjulainen aattelee :'D

Voi ei Mariska! Olen todella pahoillani. Kuten varmaan tiedät meillä on tuolla keskenmenon kokeneiden salainen keskusteluryhmä, jos haluat tulla sinne purkamaan tuntojasi, kun olo siltä tuntuu. Meitä on siellä aika monta jolla on todettu keskeytynyt keskenmeno. Voimia teille molemmille.

Varovaiset onnittelut Johanna!
Pahoittelut negoista ja tädeistä niitä kohdanneille.

Beisla, nyt se tuhru hiiteen sieltä! Ootko käyny lääkärillä tosta juttelemassa? Voihan loppukierron tiputtelussa olla syytä siihen ettei plussaa ole kuulunut..?

Maaritmarianne, ei ainakaan mulla. Kuulemma on enemmänkin raskaus- kuin ovisoire :rolleyes:

Hahaaaa tässä tulee listaa mun loppukierron "oireista" :grin Plussaan en siis ton tuhrun takia jaksa uskoa, mutta hauska näitä on ihmetellä silti :grin Dpo:sta en ole satavarma, kun en oo ovista testannu.

Finnit ympäri naamaa ja rintakehää (normaalia mulle kierron lopussa)
Kipeät tissit (myöskin normaalia)
Vaaleanruskea tuhru/tiputtelu (normaalia mulle)
Juilimiset alavatsassa (liittyy ehkä tuhruun?)
Suupielet auki
Lievä flunssa/kurkkukipu, joka tulee ja menee
Kipeät nännit (tätä ei ole ikinä ollut loppukierrossa :rolleyes:)
Kipeä napa :grin

Larissa kp 25/27-30, dpo 6, tjot-k. 9

Muokattu viimeksi:
Apuaa! Aikaisemmin olisin kovasti toivonnut tälläistä tulosta testiin, mutta nyt oon ihan stressaantunut tuloksesta!! :o Nyt siis pitäisi olla rv 4+0 ja digi näyttää 3+. Edelliset menkat olivat siis 24.2. Joko ne edelliset olivat valemenkat tai sitten on tuplat tulossa!! :o :o Meidän lähisuvussa ei kyllä kaksosia ole.. Just kun ajattelin, etten tällä kertaa menisi ar-ultraan vaan odotan kiltisti nt-ultraa, mutta nyt..
ImageUploadedByVau Foorumi1427223490.666765.jpg

Susannne: tai kun joku yrittää googeloida geleetä ja päätyy löytämään tämän ketjun :D

Kakkakapseleista puheenollen, mies kehui jo tänään (kun on kahtena päivänä kapselin ottanu) että ei oo yhtään ahdistanu ja huimannu tänään ollenkaan, että ehkä niistä sun ihmepillereistä onkin apua. Lumevaikutus? ;) Nyt sit kerroin et sen pitäs auttaa meitä molempia täs "kakara-asias" ni lupas ottaa jatkossakin :)

Voi ei Mariska, olen niin pahoillani! Paljon voimia sulle ja miehelles, ei tässä oikein muuta voi sanoa...

Kyllä siinä Johannan testissä jopa mä näen jotain, vahvistumista sille! :) Muurahainen, toivon kauheesti että sullekin tulis vahvistumista!! Hyviä uutisia tarvittais niin uskotaan että teiltä niitä tulis! :happy:

Beisla, onpa tylsä toi tuhru. :confused: Sais pysyä sieltä poissa!

Larissa, enpä kyllä tiennyt ett napakipukin olisi raskausoire, taidan olla aika ulalla, kun en siitä nenäverenvuodostakaan ollut ikinä kuullut :D
Tulipahan vaan mieleen, ett eilen mies hiero mua sängyssä ja sano ett miulla on useampi finni selässä! Eipä oo ennen kyl muistaakseni/tietääkseni ollu.. Noi finnit kyllä taitaa oireilla vaan jotain megamenkkoja (otetaan nyt kiinni ne viimemenkatki, jotka oli vaan sitä tuhrua) :D

Tekaisinpa tuossa mutakakunkin. Taikina ku oli valmis, tajusin ettei miulla oo irtopohjavuokaa :D noh, laitoin sit tuollaseen sydänvuokaan ja sormet ristissä laitoin uuniin, ettei tulisi paljoa yli :D onneks ehti pinta jähmettyä ennenku nous melkein tuuman verran vuoan yli reunat :D
Tää oli Nenna Leipoo osa23750 :D

Ulos kun vielä raahautuisi ja sitten pääsisi nukkumaan :)
Hyvää ja rauhallista yötä kaikille! :)

Takaisin