Raskaaksi 2015

:crybaby2Voi ei mitä uutisia. Osanottoni ja jaksuja kaikille.
Täytyy muuten kehua teitä. Harvalla foorumilla pysyy keskustelu näin hyvässä hengessä näin pitkään. Vaikka tunteita todellakin kuohuttavista asioista puhutaan. :hello2

En oikeastaan pelkää erityistarpeisen lapsen saamista, vaan sitä, että tilanne olisi sellainen, että syyllistäisin siitä itseni. Pahimmassa tapauksessa hoitohenkilökunnan avustuksella... Kertomusten perusteella kun sellanenkin voisi olla mahdollista. :sorry: No, onneksi tunnen itseni ja aika hyvin oppinut elämään oikkujeni kanssa. Vieläkin terveellisempi elämä alkoi, kun ehkäisy jäi.

Meillä mies ei oikeastaan edes halua puhua koko vauva asiasta. Lapsia haluaa kyllä, mutta isojen päätösten teko on hankalaa. Kerroin, että ehkäsyn jätin ja kerron sitten, jos/kun on tärpännyt. :cool14 Todennäköisesti helpompaa moemmille näin.

Kp 7/28

Johanna kyllähän siinä hairulainen viiva näkyy. Toivottavasti vahvistuu!

Anteeksi nyt vielä pähkäilen tota ovisasiaa, mutta tosiaan paikat on ihan kuivina nytten, kun eilen oli ihan selkeät ovislimat. Periaatteessahan kun plussan saa ovistikkuun ei enää pitäis testata, kun niillä sen jälkeisillä tikulla ei enää ole merkitystä. Mutta silti tuo eileninkin tikku tuli vähän liian myöhään jos oireiden perusteella ovis olis jo eilen ollut... plaah. Ärsyttävää kun jää kaikki näin epäselväksi...

Tyttötiikeri, tavallaanhan se limojen loppuminen kertoo siitä, että hormonipiikki on ohi. Se munasolu irtoaa 2 vrk:n kuluessa siitä piikistä. Eli ne limathan liittyy siihen hormonipiikkiin eikä munasolun irtoamiseen. Olinkohan riittävän epäselvä, jäikö punanen lanka hukkaan? :D :D

Murkku, niin törkeä on ollut se lääkäri sulle :sad001 Jospa tulisi ylläriplussa ja näyttäisitte sille pitkää nenää! Ja KYLLÄ! Myös minä näen haamun tossa sun testissä! :woot: :nailbiting:

Onnea o-plussasta Tyttötiikeri! :)

Kauheaa Mariska! Isot pahoittelut, ei sanat riitä nyt :sad010

Harmi Maaritmarianne, mutta uusi kierto on uusi mahis!

Nuuhku, toi Tyttötiikerin ehdotus on hyvä! Ja jos tilaat liuskatestejä niin nehän on niin ohuita ettei niitä edes erota miksikään ihmeelliseksi kirjekuoressa, jossa ei ole edes mitään firman logoa päällä.:wink

Lucky, mun mielialaan vaikuttaa kans sää ja valon määrä hirveästi! Lapissa asuminen ja pitkä kaamos ei ollu mulle oikein hyvä juttu aikoinaan siinä mielessä :grin

Johanna, kyllä siinä joku haamulainen näkyy!!! :woot: Vahvistumista sille!

Kohta3, meillä on mies samalla asenteella. Ja näin mennään :) Mulle riittää, että saan höpistä asiasta täällä teidän kanssa :grin

Larissa kp 25/27-30, dpo 6, tjot-k. 9

Mariska, leuka tippu lattialle ja tuli ihan hirvee suru. Voimia teille sinne!<3 :(. Ihan epäreilua.

Johanna näyttää kun viivan toinen rauna olis saanu väriä, eli nyt vahvistumisia sille!! Mikäs dpo?

Beisla, pahoittelut negasta! Toivotaan kumminkin et on vaan liian aikasta! :)

Muurahainen, oon samaa mieltä muiden kanssa! Nyt näytä sille lääkärille et tuut raskaaksi!!!
Joku haalee kohta sun testissä on!!!

Laskin eilen yk:ita womanlogista ja siis nyt menossa oikeesti yk32
Kyl nyt jossain on pakko olla jotain vikaa, kun ei edes kertaakaan tullut haamun haamua tai mitään sinne päinkään.. En usko et luomusti tulee raskaaksi, muuten kai olisin saanut jonkun vihjeen siitä!?

-Mymmelisti kp 10/29 yk 32

Johanna, kyllähän siellä selkeästi joku viivanen näkyy! Vahvistumista sille :)

Mie en ikinä oo kiipeilly, kuullostaa kyl tosi mielenkiintoselta! :) pitää kyl joskus käydä kokeilemassa :)

Tein naminami kanaa ruoaksi meille ja voi pojat kun olikin hyvää! Mut sit käytiin tupakalla ja ku tulin sisään, ja hyi meinas kanan hajusta lentää yrkkä :( uskon kyl ett nyt se oksutauti on löytämässä tiensä tänne, siitä on meinaan niin monta vuotta ku miulla on viimeks ollu... :(

Nenna kp 25/33(30-35) dpo10 yk11

Mariska :( Voimia asian käsittelyyn! Itse olen jotenkin ajatellut, että alkuraskauden keskenmeno olisi helpompi käsitellä jos vaan alkaisi vuoto ja kamalampaa juuri noin, että menee ensimmäiseen ultraan ja kaikki ei olekaan hyvin..

Tyttötiikeri, Joo supersimppa todellakin. Ja huvittavintahan tuossa oli ehkä se, että takana oli 2v yritystä ja sit tärppi kävi tilanteessa jossa ei todellakaan pitänyt olla mahdollisuuksia.

Erityislapsista joku kyseli. Meidän lapset ovat kai vähän rajatapauksia näissä asioissa enkä itse pidä heitä erityislapsina vaikka "työllistävätkin" paljon keskivertolapsia enemmän. Esikoisella oli laajat ruoka-aineallergiat 4v asti suunnilleen ja noilla kieppeillä alettiin kiinnittämään huomiota myös muihin erityispiirteisiin. Vasta isompana on haettu diagnoosia kaikelle tälle takkuamiselle (koska koulussa eivät pärjänneet) ja dg tällä hetkellä add (eli adhd ilman ylivilkkautta), runsaasti asperger-piirteitä ja aistiyliherkkyyksiä ja taitaa kohta paukkua diagnoosi monimuotoisesta ahdistuneisuushäiriöstäkin. Ikää kohta 15v ja vaatii käytännössä koko ajan aikuisen läsnäoloa ja ohjeistusta. Koulumatkat onneksi hallitsee ilman apuja.. Nuoremmalla on vielä laajemmat allergiat, astma ja allerginen ruokatorvitulehdus ja "pelottavasti" olen alkanut huomaamaan osin samoja piirteitä kuin veljessään.. Toki vielä ainakin paljon pienemmässä mittakaavassa. Mut tosiaan.. Nämä on hyvin pientä siihen verrattuna mitä voisi olla.

Mariska voi ei pahoittelut!! <3 hirveesti voimia ja tsemppiä jatkoon.

Parin viikon päästä jännätään täällä taas kun monella ovis nyt käsillä :) plussatuulia kaikille ++++++ hyödyntäkää ovis hyvin ;)

Nuuhku jostain oon saanut päähäni että keskenmenon jälkeinen kierto olis tosi hedelmällinen. Ainenkin äitini raskautui heti seuraavasta ja kaks tarras kiinni ;)

Johanna jotain näkyy myös tänne! Missä vaiheessa sun kierto? :) vahvistumista.

Nennaa, taitaa olla vähän useamman kuukauden kestävä oksutauti tulossa sinne :wink Milloin testaat?! :grin

Voi Mymmelisti :hug013 Onneksi on sullakin tulossa se lääkäriaika. Jospa olisi jotain mihin olisi helppo apu? Mutta tiedän miltä tuntuu kun ei ole ikinä plussan poikastakaan tullut. :shifty: Tosin meillä onkin vasta tjot-k. 9 niin ei voi ihan verrata.

Voi mitä uutisia, mariska olen niin pahoillani. :(
Beislan nega myös harmittaa, olisit saanut jo plussata! No toivotaan että se siitä vielä iloksi muuttuu.
Johannalla näin ihan selvästi jotain ja muutahaisellakin ehkä häivähdyksen. Vahvistumisia niille, toivoisin niin kovasti että tänne saataisiin iloisempia uutisia ja paljon. No onneksi sitä varten on lähipäivinä monta testiä tulossa. :)
Harmittaa kun en millään muista kenelle piti kommentoida, tää kännykällä selaaminen (varsinkin Nokialla kun ei ole edes sovellusta) on niin tyhmää. Haluaisin niin tukea ja myötäelää ja kommentoida mutta aina kun pääsen ketjun loppuun on kaikki ajatukset ko unohtunut ja aiheet ihan loppuun puhutut. No olen "livenäkin" enemmän kuuntelijatyyppiä vaikka en välttämättä osaa mitään sanoakaan... Kuitenkin iso halaus kaikille ihanan kannustaville ja positiivisille naisille!

Oma napa on täällä melko hiljasta piinailua. Laihista takana viikon verran ja yritän uskotella itselleni että kaikki vähänkin oireeksi tulkittava johtuu siitä. Ainakin aamunuhaa on välillä ja välillä kamala nälkä vaikka samalla lailla joka päivä söisikin yms pientä. Ei oikeastaan mitään siis. Päätin että maanantaina testaan vaikka tiedän että on liian aikaista ja fiilikset on muutenkin melko matalalla mahtaisiko sieltä mitään näkyäkään... :/
Lukutoukka kp 12/20-24 yk3

Takaisin