Raskaaksi 2015

Voi Mariska :sad001 Toi on niin epäreilua! Kovasti voimia toipumiseen.

Mitä??! Voi ei Mariska <3<3 oon niin pahoillani <3 voimia teille :(

On: täällä taitaa oloista päätellen menkat tulla ihan ajallaan.. Vielä ei toki muuta kuin vv-lorahduksia mut siihen malliin polttelee häpyluuta että kyllä ne sieltä tulossa on... Meidän vauvasta tulee siis vuosimallia 2016.

Junibea, mun on kamalan vaikea ymmärtää, miksi keskosuus aiheuttaa loanheittoa :confused004 Miksi se vähentää teidän oikeutta haluta lisää lapsia? Mutta tosi hyvä, että teidän tyttö on terve; yllättävän rankoista jutuista lapset selviää.

Mariska eikä! Ei oo todellista! Oon niin pahoillani! Voimia!:Heartred

Bleisa toivotaan että perjantaina(sillonko taas testaat?) on selvä plussa testissä! :) eihän mullakaan näkynyt dpo 11 mitään.. Ja dpo 14 oli niin selvä :)

Muurahainen ihan kuin jotakin siellä olisi! Toivotaan että siittä vahvistuu! :)

Lucky ja muut ovis testeti tilaamisesta :) joo täytyis vaan valmiiks keksiä joku vale.. Toi kynäpaketti on vähän ontuva ja jos jotain askartelujuttuja niin sit toi muori haluu ne ainakin kattoo.. Kun keksis jonkun hyvän.. :)ehdotuksia otetaan lisää vastaan;)

Muuten tunnistan kyllä oviksen muuten jo ihan hyvin. Mut sanoko joku että keskenmenon jälkeisessä kierrossa ei välttis ovuloi? Koska mä en kyllä ainakaan haluu mitään taukoo pitää... :oops:

Muoks. Nuuhku kp 4/27-31 yk11

Nuuhku, etkö vois sanoa että oot jollekin kaverillesi tilannut jotain, mitä nyt sen kokoisessa pussissa vois olla, ja haluat antaa sen suoraan siinä paketissa...?
Olis hyvä syy olla näyttämättä mitä siellä oikeesti on.. :D

Jm. On ollut mielessä haluanko toista olleskaan enää ja oon vakavasti harkinnut jo luovuttaa mutta lasta haluan silti enemmän kuin mitään muuta. Haluaisin vaan että mies pystyis olemaan päivittäin kotona. Ei oo hyvä näin että jokatoisen viikon on poissa

Täällä tosiaan on liikaa huonoja uutisia :sad001 se on kyllä todellinen ihme jos raskaus kestää loppuun asti :Heartred

Aphrael on kyllä teillä ollut aika sitkeä simppa! Ja niin, onhan se tietysti aina mahdollista, vaikkakin kovin epätodennäköistä että näin pitkällä välillä tärppi kävis. Mutta katsotaan nyt... Vähän kyllä vaan ihmetyttää tää oireiden ja testien yhteensopimattomuus. Siis pelkkien oireiden perusteella olisin sanonu et ovis olis ollut eilen, mutta testien mukaan se on huomenna, tai tänään mikäli toi kp 19 testi sit kuitenkin on se plussa...

Mariska mitkään sanat ei varmasti lohduta sua nyt yhtään, mutta myös minä olen todella pahoillani ettei teidän pähkinä jaksanutkaan pysyä mukana. :sad001 Nyt kyllä tulee ihan liikaa näitä huonoja uutisia tänne. :confused:

Tyttötiikeri kyllä se vois olla toi kp19 se ovisplussa. Siltä ainakin mun silmään näyttäis. :happy:

Ai niin jm:lle piti vielä sanomani että meillä kyllä mietittiin silloinkun yritys aloitettiin että onks tää ny hyvä juttu.. Mutta joo on tää! Meillähän kävi siis niin että miehen äiti kuoli vuosi sitten ja Vielä viimeisenä toiveenaan pyysi että tehtäisiin toinen. Vähän tuota alussa tarvitsi sulatella ja miettiä ja harkita ja punnita mutta nyt ollaan kummatkin ihan täysillä mukana. :) eli hitaasti lämmettiin asialle mutta ehkä sen ymmärtää kun ajatuksena on ollut että kun yksi täydellinen tytär jo on niin eihän me muuta tarvita. Mut ois se pieni poika ihan kiva kuiteskin ;)

Viimeviikolla ku paisto aurinko ni olisi ollu enemmän juttu tuulella... heti Kun meni pilveen ni Alko päänsärky ja ahistus. Mun pitäis varmaan muuttaa etelään :)

Mariska! <3 liian monta kertaa oot jo tän kokenut! Sanoja ei tähän löydy :( vaikka et varmaan jaksa ajatella koko asiaa, niin nythän ne varmaan alkaa tutkia...Vaikkei varmaan tippaakaan auta, niin joskus se päivä vielä paistaa risukasaankin <3

Beislalle pahoittelut negasta! Jospa sieltä vielä plussa tulis, tai jos positiivista pitää keksiä negasta, ni saatpahan reissussa ottaa vähän viiniä :) eikö teillä ollut seuraava taukokierto vai muistanko ihan väärin?

Beisla ja Larissa, mä lähen kans teijän kaa kiipeilemään! :D

Tiikeri, voimia vatsatautiin. Mäkin olin pari päivää, mutta nyt taas elämä voittaa! Voin kyllä kuvitella ettei tallettelut noissa oloissa paljon kiinnosta..kyllähän toisaalta toi kolmas alin on ainakin melkeen yhtä tumma kun alinkin, että en kyllä osaa varmasti sanoa :S

Hampaaton, toivottavasti vitamiinit auttaa ja jouluvauva tulee! Ois se jo teidänkin aika!

Muurahainen, parin päivän päästä testi uusiks!

On. Luulin, että ovis oli fiilisten ja kalenterin mukaan viikonloppuna, mutta tänään tuli "limatulppa" eli onkin varmaan vasta nyt tulossa. Testasin kyllä ovistestillä selvän negan, en tajua. Harmi, "joutuu" kuitenkin jatkaa aktiivista tallettelua ;)

Liisu kp 18/27 yk 9 herkkulakkopäivä 24/100

En tiedä onko oikein edes suru uutisten jälkeen laittaa mitään kuvia.........mut .....
20150324_175143-2.jpg

Takaisin