Raskaaksi 2015

Hei kuka täällä olikaan lisänny sen hyvän taulukon niistä raskautumismahollisuuksista ja prosenteista ovulaatioon nähden? :)

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14 TESTAA 28.3.
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 27.3.
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14 TESTAA su 29.3.
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 26.-27.3.
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
suvii-i yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
anní yritystä 11/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
mindiS yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.3.
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15
Carnagan yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
Skippi yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15
piglet yritystä 2/15
Sydänpylly yritystä 2/15
Catja85 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
Sandy yristystä?

(85 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
Unicorn81 yritystä 11/14 LA?
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.

(42 kpl)

Lisäsin itelle testipäivän tonne viikon loppuun, jos edes tarvii testailla :) tuolloin olis tarpeeksi myöhässä.

Sarina: mulla on toi keskiarvoversio siitä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1427111491.643383.jpg

jm, kyllähän se nyt kun ilman ehkäisyä tosissaan yrittää vähän hassulta kuulostaa mutta meillä oli esikoinen oikeastaan vahinko. Tai no, tiedettiin raskauden mahdollisuus ja otettiin tietoinen riski mutta oltiin aateltu aloittaa yrittää vasta muutamia kuukausia myöhemmin :grin Muistan yhä miten silloin ehkäisystä vastannut mieheni kysy ensin (ei oltu pariin viikkoonn nähty miehen työn takia) "mikä aika kuukaudesta nyt on" ja kun mulla oli silloin kp 8 ja mun kierrot ei oo koskaan olleet alta 30 päivää niin sanoin että "no en voi mitään varmaa ehkäisyä luvata mut ei ollenkaan mikään todennäköinen" :grin Rv tais olla 7 kun sain tietää :Heartred Rv 4-5 söin iltaisin suolapähkinöitä pussillisen ja seuraavalla viikolla ne oli kauheinta mitä tiesin :grin Kaiken tänkin takia otan nyt joka jännityksen murun irti tästä kakkosen yrittämisestä ku ekasta jäi yrittäminen ja raskauden alku kokematta. Miehellä olis kohta synttäritkin niin olis huippua kertoa plussasta silloin!

Dpo 2. Aika kuluu niiiiiiiiin hitaasti :singing:

Jm: mulla myös ensimmäinen raskaus (päätyi aborttiin) oli vahinko. Hormonaalisesta ehkäisystä huolimatta tärppäs. Sen takia tää nyt tuntuukin vähän siltä että karmalla on näppinsä pelissä meidän yrityksessä :D

Sydänpylly te tiesitte että riski aina on eikä se ilmeisesti teitä haitannut :winkminulla ystävä raskautunut pillereitä syödessään, yksi kierukan kanssa ja 7 ystävistäni on tunnustanut tehneensä abortin jossain vaiheessa elämäänsä. Yksi tehnyt parikin kertaa ja sanoo tulevansa raskaaksi pelkästä ajatuksesta. Voisi lahjoittaa osan hormoneistaan meille niitä tarvitseville :laughing002

Kuinka pitkään teillä yleensä on jatkunu kuivat päivät oviksen jälkeen? Mulla ei yleensä oo ees ollu varsinaista kuivaa kautta ja aina sieltä tulee jotain mut nyt oon ihmetelly ku ovista edeltävä viikko oli todella kosteeta menoa ja heti oviksen jälkeen kuiveni ku seinään ja edelleen jatkuu samalla linjalla, nyt menossa dpo8! Eikai tässä mitään ihmeitä oo mut jännä juttu.

Ja tosiaan yksi näistä ystävistä jokunen vuosi myöhemmin halusi lapsen, yritystä tuli loppujenlopuksi 3 vuotta. Sanoi ettei olisi kyllä ikinä uskonut. En siis tuomitse mitenkään vahinkoraskauksia tai abortteja, jokainen tietää parhaiten oman elämäntilanteensa ym. :) Oli ehkä tyhmää edes heittää ilmoille ajatusta aiheesta:happy:

Sarina: mullakin normaalisti ainakin vähän limoja, mut nyt dpo 11 ja Sahara vallitsee.. Siis heti oviksen jälkeen täysi kuivuus eikä loppua näy. Aikamoisen työn takana on edes touhuiluun vaadittava kosteus :D toisaalta tekee mieli mut heti alkaa *tuttaa kun ei mikään auta, joten mieliteotkin lakkaa nopsaan..

Jm: eihän se nyt tyhmää ole :) jokainen meistä on joutunut omat päätöksensä tekemään, ei niitä sovi paeta :) mä alkuun ajattelin etten voi edes tulla juttelemaan tänne yrittävien keskelle ku oon abortin tehny mutta hyvin mut on vastaan otettu ja yhtälailla kannustettu kun muitakin :)

Larissa, en pidä kovinkaan luotettavina oireina noita :D miulla on aina välillä kausia kun on kamala nälkä kokoaika :) ja tuota nenäverenvuotoa en kyllä heti olisi itse liittänyt mitenkään raskausoireisiin :o :D

Silv, toivottavasti saat miehes popsimaan geleetä, ja siitä olis vielä apuakin!❤ :)

Hei millä dpo:lla uskoisitte ett vois tulla jo plussa, kun on näin pitkä kierto ja lutis ku miulla? :D

Hyi ikävä keli :(
Tänään ei oo viel ainka tullu verta nenästä, mut tää nälkä alkaa menee yli jo pikkuhiljaa :D

Nenna kp24/33(30-35) dpo9 yk11
Näinköhän meni kaikki oikein, ulkomuistista ku laitoin :D

Sydänpylly, mulla on vähän samanlainen kokemus ekasta raskaudesta :grin Tein ekan testin vasta kun mulla oli kaikenmaailman oireita ja multa kysyttiin oonko raskaana. Olinkin sitten jo 7+ viikolla. Jäi kaikki se vouhutus, kuumeilu ja ennen kaikkea keskenmenon pelko pois :Heartred Nyt sitten tokaa kuumeilin senkin edestä :grin Ja koko alkuraskaus oli ns uusi kokemus.

Tämä on kyllä ihanan aktiivinen ryhmä :Heartred Kuumeilu ja yritys on niin iso juttu elämässä ettei sitä oikein ymmärrä kuin muut samassa tilanteessa olevat. Tsemppiä meille kaikille ja kunpa nyt tällä viikolla tulisi plussia +++++++++

Mulla on tänään tullut enemmän vuotoa. Eiköhän siis ne ensimmäiset synnytyksen jälkeiset menkat ole sieltä tulossa. Selkääkin vähän jomottelee. Ihan hyvä vaan että lähtee kroppa toimimaan :) Tässä kuitenkin huomasin miten herkästi alan toivomaan raskautta... Ihan vaikka olisi älytön todennäköisyys... En halua vielä ruveta kuumeilemaan. Siksipä joudun lähteä täältä yhtä pikaisesti kuin tulinkin :confused: Täällä nimittäin se kuume vaan kasvaa kun saa "hörhöillä" muiden haaveilijoiden kanssa :grin Ajattelin jopa että ottaisin minipillereitä ainakin sen yhden 3kk erän. Voisin keskittyä nauttimaan näistä kahdesta pienestä ilman sitä jatkuvaa "entä jos, jos kuitenkin, mitäs jos" -jossittelua.

Taidan kuitenkin seurata nämä tämän viikon piinailijat :) Plussauutiset ovat niiiiiin maailman parasta :love7

Silv, just niinkun mulla!!! Oikeen pitstää ärsyttämään välillä. Mieskin on huomauttanu et mitäs nyt on meneillään ku yleensä oon aina "valmis" pelkästä ajatuksesta kun niin hyvä liman eritys ollu. Jopa gyne huomautti siitä :D tää on ihan uutta mulle! Toivottavasti enteilis jotain hyvää meille ;)

Onks täällä vaan loppuviikon testailijoita? Eikö kukaa testaa ennen viikonloppua? :D

Kyllä nyt väsyttää ihan hulluna, kun eilen valvoin myöhään :/
Ei saa mennä nukkumaan. Huomenna vielä herätys 4.00 sit olis yks vapaa!! :)
Mulla tosi tylsä vaihe menossa.
Toisin ollaan menossa laivalle torstaina ja 24% mahiksella sillon jos tallettelis! :D

-Mymmelisti kp9/29

jm, ei haitannu raskautumisen mahdollisuus koska kumpikin tiedettiin että lapsia ehdottomasti halutaan. Ei vain oltu vielä silloin aateltu, mun piti opiskella loppuun ensin. Onneks nyt ehin ennen seuraavaa :grin

Onnea vaaditaan aina että tärppää, onnekkaita hetkiä kaikille :happy:

Mymmelisti, täällä tehdään raskaustesti torstaina 26.3. Jos maltan, pitkitän ja teen testin vasta perjantaina 27.3. Vaikka tiedänhän mä, etten malta. :happy093Pelkään niin paljon, että petyn, kun teen testin, että tekis mieli tavallaan jättää tekemättä. Tää on mulle niin uutta, kun ekaa tässä väsätään.

Itse asiassa tein testin jo eilen, kun tuntui, että pää hajoaa ahdistuksesta. Eihän se vielä mitään näyttäny, ja siitäkös tuli pieni lannistuminen. :crybaby2
Sydänpylly, nyt on kp 25/31.

Mutta niin, ovulaatiotesti (älkää kysykö, miksi tein...) näytti eilen 2 viivaa (ovulaatio oli 15.3.). Voisiko tästä päätellä edes jotain..?

Voi että mua alko ahistaa. Luulin että vuoto loppui jo, mutta niin vaan alko taas tulla veristä vuotoa, ei paljoa, mut sen verran että pitää suojaa käyttää. Ja mun kohtua aristaa :sad001 hirvittää ettei vaan oo kohtutulehdus iskemässä. Mulla on 3 viimisen synnytyksen yhteydessä/jälkeen ollut kohtutulehdus ja tiedän mitä se on.. hoituu kyllä lääkkeillä, mutta tympäsee jos nytkin sellainen iskee.. eihän tässä sitten uskalla edes yrittää mitään.

Ja kuinkakohan pitkään voi vuotoa seurailla ennen ku varaa lääkärille ajan. Nyt on 8 vuotopäivä. Ja raskaus meni kesken ihan alussa.

Takaisin