Sydänpylly, mulla on vähän samanlainen kokemus ekasta raskaudesta

Tein ekan testin vasta kun mulla oli kaikenmaailman oireita ja multa kysyttiin oonko raskaana. Olinkin sitten jo 7+ viikolla. Jäi kaikki se vouhutus, kuumeilu ja ennen kaikkea keskenmenon pelko pois

Nyt sitten tokaa kuumeilin senkin edestä

Ja koko alkuraskaus oli ns uusi kokemus.
Tämä on kyllä ihanan aktiivinen ryhmä

Kuumeilu ja yritys on niin iso juttu elämässä ettei sitä oikein ymmärrä kuin muut samassa tilanteessa olevat. Tsemppiä meille kaikille ja kunpa nyt tällä viikolla tulisi plussia +++++++++
Mulla on tänään tullut enemmän vuotoa. Eiköhän siis ne ensimmäiset synnytyksen jälkeiset menkat ole sieltä tulossa. Selkääkin vähän jomottelee. Ihan hyvä vaan että lähtee kroppa toimimaan :) Tässä kuitenkin huomasin miten herkästi alan toivomaan raskautta... Ihan vaikka olisi älytön todennäköisyys... En halua vielä ruveta kuumeilemaan. Siksipä joudun lähteä täältä yhtä pikaisesti kuin tulinkin

Täällä nimittäin se kuume vaan kasvaa kun saa "hörhöillä" muiden haaveilijoiden kanssa

Ajattelin jopa että ottaisin minipillereitä ainakin sen yhden 3kk erän. Voisin keskittyä nauttimaan näistä kahdesta pienestä ilman sitä jatkuvaa "entä jos, jos kuitenkin, mitäs jos" -jossittelua.
Taidan kuitenkin seurata nämä tämän viikon piinailijat :) Plussauutiset ovat niiiiiin maailman parasta