Raskaaksi 2015

Voihan be :Heartred

Ketäs täällä oli ensi viikolla testaamassa? :) Mulla on niin hankalaa vielä tämä nimimerkkien muistaminen. Varmaan kun vielä pari viikkoa seurailen, niin paremmin jää kaikki mieleen :)

Mun oli pakko tulla tänne vähän omanapaileen :sorry: Kun kauhee tarve jollekin kertoa. Toivottavasti en pahoita kenenkään pitkään raskautta toivoneen mieltä.... nimittäin mulla on sekava tunne, joko mulla on raskaus alkamassa tai kuukautiset :nailbiting: Mullahan ei ole vielä kuukautiskierto palautunut joulukuun synnytyksen jälkeen. Mahdoton siis laskea kp tai muita. Seksiä meillä oli ekan kerran nyt 13.3. Päivällä oli ollut jotain limaa, vaikka muuten olen kuiva kuin sahara. Mietin että olisiko voinut olla ovis... samana iltana sitten mies sattumalta teki aloitteen. Sen jälkeen mietin että teenpä sitten huvikseen testin parin viikon päästä, jos ei siis menkat satu alkamaan ennen sitä.
Tänään sitten oli vaaleanpunaista paperissa pyyhkiessä. Mietin että aha, nyt ne menkat alkaa. Mutta tuosta on jo useampi tunti aikaa eikä nyt ole tullut mitään paperiin :woot: Tulikin mieleen että voiko tuo olla kiinnittymisvuotoa?!? Tänään vois olla dpo 8-9 jos mulla tosiaan oli ovis ja se munasolu oikeesti hedelmöittyi... Mut oikeesti, meillä on ollut tasan kerran seksiä, täysimetän eikä mulla ole menkat alkaneet. Miten ihmeessä voisi käydä niin uskomattomasti että oisin raskaana...?!

No, tämähän selviää vain ajan kanssa. Todennäköisempää se kai on, että tämä kuukautiskierto vaan hitaasti ja rykien käynnistelee. Ehkäpä ne menkat tulee alkuviikosta :) Mutta jos jostain syystä ei niitä kuulukaan, niin pakko kai testata perjantaina!

Niin ja anteeksi jos pahoitan jonkun mielen :Heartred Uskon että voi tuntua pahalta niistä jotka ovat joutuneet pitkään odottaa odottamista ja mä sit epäilen jo odottavani seuraavaa.... Mun oli vaan pakko purkaa jonnekin :Heartred

Kiitos Beisla ja Mymmelisti <3
Poika oksens tovi sit ja kuumeiselta tuntu,otin senkin omaan sänkyyni ja tuossa nuo sisarukset viekukkain nukkuu <3 Toivottavasti saadaan tänä yönä nukuttua!

Kiva kuulla ihan konkreettisiä todisteita venhiksen hyvistä vaikutuksista,nousin heti ottamaan kun omin aiemmin unohtanu :)
Mä taidan jättää greipin tässä kierrossa tauolle,tuntuu et oli selkeemmät ovislimat ennen näitä kahta kiertoa,jossa sitä otin!
Aiemmin yrityksissä oon kyl todennu sen toimivaks,mut nyt jotenki toisinpäin.

Ei mulla ainakaan tuu pahamieli jos jollain tärppää nopeasti, eihän se multa ole pois :) tietty aina kun näkee pieniä vauvoja tai äitejä työntämässä vaunuja tulee semmonen fiilis et "millon mun vuoro on!? Tahon nyt heti ja voikun.." :D
Hitto en saa nukuttua ja mulla olis herätyskin 4.00 :(

Mä just kans luin siitä geleestä ja mietin et pitäskö sitä kokeilla kans tai jos joka toinen päivä ottais pelkän lusikallisen vehnäalkioöljyy (se on muuten aika ällöö ku joka päivä syö) ja sit joka toinen gelee royale kapselin. Siinä geleessä kun oli kans vehnäalkioöljyä mut ei kyl lukenu paljon, luki vaan et ei saa ylittää. :)

Moi kaikille! :)

Olen seurannut taustalla tätä ketjua tammikuusta ja tänään plussasin. <3 Minua hieman ihmetyttää, että sain niin vahvan plussan, koska viimeisten kuukautisten mukaan pitäisi olla vasta rv 3+5 tänään. Laitan kuvan testistä tuonne alas, kertokaa voiko tuollainen vahva plussa tulla noilla viikoilla? Mietin vaan sitä, että onkohan mahdollista, että edelliset menkat olisi ollut ne kuuluisat "valemenkat".. Ne kyllä oli ihan normaalin pituiset. :o Tai ehkä mulla vaan ovis tapahtui aikaisemmin..

Niin kuka teistä nyt seuraavaksi plussaa? :) Tuolla joulukuisissa on super tylsää kun ei ole ollenkaan seuraa. :D Lähetän kaikille isosti plussatuulia ja toivotan jokaiselle plussaonnea. :)

Edit.
Onnea hurjasti kaikille plussaajille ja mahdottamasti tarrasukkia ja vauvaliimaa kaikille. :)

Ja suuret pahoittelut kaikille keskenmenon saanneille, paljon voimia teille. <3

ImageUploadedByVau Foorumi1427059615.173610.jpg

Last edited by a moderator:
pöh, ei edes haamujen esiastetta:angry7:grin nyt siis kp 26/28-(32) ja dpo 10? no toisaalta kyllä mie ehkä mieluummin tammivauvan haluaisinkin, on nimittäin aika hanurista syntyä loppuvuodesta :p:grin taidan nyt kuitenkin ootella tuonne testipäivään jos ei menkat sitä ennen ala ja enskiertoon ostan sen vehniksen, hmph...

Ja Esmalle suuren suuret onnittelut. :) Todellisuudessa mäkin varmaan kuuluun joulukuisiin, mutta laskuri antaa la:n marraskuulle. Toivottavasti saat pian seuraa tän palstan piinaviikkolaisista. ;)

Esma, onnea! Mä sain esikosta aikoinaan samaan testiin 4+0 kontrolliviivaa vahvemman viivan, eli olis hyvinkin voinut näyttää tolta 3+5 :)

Mä taas oon hyvilläni, kun kerrankin LA on niin loppukuusta, että tod näk oikean kuukauden puolella sentään syntyy :D Esikon LA oli 10.3., syntyi 8.2.. Kakkosen tuloa esteltiin lääkkeillä, niin syntyi vasta 2pv ennen laskettua.

Onnea Esma! Upeat viivat! :)

Sandy, toivotaan että olisi kiinnittymistä! :woot: :nailbiting:

Kyfi, vielä ehtii menkat jäädä tulematta :wink Eihän kaikki plussaa vielä silloinkaan, kun menkat on jääny jo pois! Mutta kyllä mullekin mieluummin tammi-lapsi kelpaisi, jos ei joulu-lasta oo tulossa :grin

NAPAA: Ihanaa maanantaita tytöt! Pitkä päivä (ja viikko) tiedossa töissä niin en välttämättä täällä niin paljoa ehdi pyörimään. Viime yön aikana on naama ja kaula puhjennut kukkaan (finnejä jee). Onkohan pms-oire vai THE OIRE :grin:grin:grin Suupielet on kans auennu yön aikana :shifty:

Larissa kp 24/27-30, dpo 5, tjot-k. 9

täällä naama kans alkanu kukkimaan :shifty: joo onhan tää nyt vielä aikasta, tosin nyt alko mahan vihlasut joten eiköhän ne menkat ihan "ajallaan" taas tule

Huomenta likat,

Täällä moni jännäilee tällä hetkellä, toivottavasti kaikille se plussa tulisi! :)

On: vihlaisuja ja kipuilua kohdun tietämillä ollu muutamana päivänä. Paikat edelleen hyvin kosteat, yleensä vissiin pitäis olla kuivakausi oviksen jälkeen... No eipä noi oireet kerro kyl mitään suuntaan tai toiseen. Aika varma olen, ettei tästäkään kierrosta mitään tule. Järki kuitenkin muistuttaa lääkärin sanat...

Muurahainen kp 32/30 dpo 7, yk 15

Murkku, eihän kaikilla sitä kuivaa kautta tule oviksen jälkeen ;)
Oisin kyllä niin superonnellinen jos plussaisit! :)

Onnea plussista ja kaikille plussatuulia! :)

On; miulla tuli eilen 2 kertaa verta nenästä, eipä oo koskaan ennen tän parikymmen-vuotisen elämäni aikana tullu. Pyörin vaan kotona ympäriinsa ku menin ihan paniikkiin ett mitä pitää tehdä ja miehellä meinas mennä hermot jo :D
Ja tää jatkuva nälkä! Siis söin eilen kolme lämmintä ruokaa, kolme välipalaa ja siin väleissä karkkia ja sipsiä ja pullaa ja kamala nälkä oli silti kokoaika :( tää on niin raastavaa! :D
Oireitapa ei edelleenkään ole, ja vielki sitä mieltä ett hyvä niin :)

Nenna kp24/33(30-35) dpo9 yk11

Sandy, mä ainakin hyvin ymmärrän! Mullakin oli ihan samaa tuossa vaiheessa, mulla vain hormonit heitteli ja aiheutti ties mitä oiretta. Tuolloinhan on tosi vaikea tulla raskaaksi kun synnytys ollu vasta ja yhä täysimettää! Toivottavasti kaikki menee parhain päin :)

Esma, jos pitäis veikata niin kyllä epäilisin raskauden olevan jo pitemmällä! Tai sit tulee tuplat!? Nyt digiä kehiin niin näet mitä viikkoja se tarjoaa. Joka tapauksessa lämpöiset onnittelut! :Heartred

Mä oon ite syntyny loppuvuodesta enkä kyllä ikinä oo kokenu kärsineeni siks. Pärjäsin aina hyvin koulussakin joten olis ollu varmaan todella tylsää ootella jos olis menny syntymä seuraavan vuoden puolelle... Ja nyt toivon -14 alkuvuodesta syntyneelle esikolle -15 loppuvuoden sisarusta, olis kiva kun ne menis peräkkäisinä vuosina mut lähes 2 v ikäerolla :happy: Mut kelpaa kyllä ihan mikä tahansa vauva, kaikki on täydellisesti jos se vielä on ihan terve.

Esma, tee tosiaan digitesti, niin näät, olisiko LA sittenkin marraskuun puolella (siellä on jo kova keskustelu menelillään). Jos LA kuitenkin osuu joulukuulle, niin ei hätää, täältä on melko varmasti siirtymässä sinne porukkaa lähipäivien aikana. Ainakin Beisla, Sarina ja Nennaa plussaa, ja ilmeisesti Sandykin.

:hug013en tiedä miks tollanen kuva tuli. Mut pahoittelut km saaneille. Onnittelut plussista. Kyl aika vahvat viivat tullu esmalle. On. Repäisy kipua oikealla puolella. Jostain kumman syystä pahoinvointia, tosin mahatautia liikkeellä. ..en kuitenkaan usko tähän kiertoon. Mut voisin Larissan mukaan lähteä testailemaan jos tarve. Eli testi päiväksi jos joku voisi laittaa vaik 26-27.3. Johanna kp 25/28-30

Takaisin