Voihan be 
Ketäs täällä oli ensi viikolla testaamassa? :) Mulla on niin hankalaa vielä tämä nimimerkkien muistaminen. Varmaan kun vielä pari viikkoa seurailen, niin paremmin jää kaikki mieleen :)
Mun oli pakko tulla tänne vähän omanapaileen
Kun kauhee tarve jollekin kertoa. Toivottavasti en pahoita kenenkään pitkään raskautta toivoneen mieltä.... nimittäin mulla on sekava tunne, joko mulla on raskaus alkamassa tai kuukautiset
Mullahan ei ole vielä kuukautiskierto palautunut joulukuun synnytyksen jälkeen. Mahdoton siis laskea kp tai muita. Seksiä meillä oli ekan kerran nyt 13.3. Päivällä oli ollut jotain limaa, vaikka muuten olen kuiva kuin sahara. Mietin että olisiko voinut olla ovis... samana iltana sitten mies sattumalta teki aloitteen. Sen jälkeen mietin että teenpä sitten huvikseen testin parin viikon päästä, jos ei siis menkat satu alkamaan ennen sitä.
Tänään sitten oli vaaleanpunaista paperissa pyyhkiessä. Mietin että aha, nyt ne menkat alkaa. Mutta tuosta on jo useampi tunti aikaa eikä nyt ole tullut mitään paperiin
Tulikin mieleen että voiko tuo olla kiinnittymisvuotoa?!? Tänään vois olla dpo 8-9 jos mulla tosiaan oli ovis ja se munasolu oikeesti hedelmöittyi... Mut oikeesti, meillä on ollut tasan kerran seksiä, täysimetän eikä mulla ole menkat alkaneet. Miten ihmeessä voisi käydä niin uskomattomasti että oisin raskaana...?!
No, tämähän selviää vain ajan kanssa. Todennäköisempää se kai on, että tämä kuukautiskierto vaan hitaasti ja rykien käynnistelee. Ehkäpä ne menkat tulee alkuviikosta :) Mutta jos jostain syystä ei niitä kuulukaan, niin pakko kai testata perjantaina!
Niin ja anteeksi jos pahoitan jonkun mielen
Uskon että voi tuntua pahalta niistä jotka ovat joutuneet pitkään odottaa odottamista ja mä sit epäilen jo odottavani seuraavaa.... Mun oli vaan pakko purkaa jonnekin 

Ketäs täällä oli ensi viikolla testaamassa? :) Mulla on niin hankalaa vielä tämä nimimerkkien muistaminen. Varmaan kun vielä pari viikkoa seurailen, niin paremmin jää kaikki mieleen :)
Mun oli pakko tulla tänne vähän omanapaileen
Kun kauhee tarve jollekin kertoa. Toivottavasti en pahoita kenenkään pitkään raskautta toivoneen mieltä.... nimittäin mulla on sekava tunne, joko mulla on raskaus alkamassa tai kuukautiset
Mullahan ei ole vielä kuukautiskierto palautunut joulukuun synnytyksen jälkeen. Mahdoton siis laskea kp tai muita. Seksiä meillä oli ekan kerran nyt 13.3. Päivällä oli ollut jotain limaa, vaikka muuten olen kuiva kuin sahara. Mietin että olisiko voinut olla ovis... samana iltana sitten mies sattumalta teki aloitteen. Sen jälkeen mietin että teenpä sitten huvikseen testin parin viikon päästä, jos ei siis menkat satu alkamaan ennen sitä.Tänään sitten oli vaaleanpunaista paperissa pyyhkiessä. Mietin että aha, nyt ne menkat alkaa. Mutta tuosta on jo useampi tunti aikaa eikä nyt ole tullut mitään paperiin
Tulikin mieleen että voiko tuo olla kiinnittymisvuotoa?!? Tänään vois olla dpo 8-9 jos mulla tosiaan oli ovis ja se munasolu oikeesti hedelmöittyi... Mut oikeesti, meillä on ollut tasan kerran seksiä, täysimetän eikä mulla ole menkat alkaneet. Miten ihmeessä voisi käydä niin uskomattomasti että oisin raskaana...?!No, tämähän selviää vain ajan kanssa. Todennäköisempää se kai on, että tämä kuukautiskierto vaan hitaasti ja rykien käynnistelee. Ehkäpä ne menkat tulee alkuviikosta :) Mutta jos jostain syystä ei niitä kuulukaan, niin pakko kai testata perjantaina!
Niin ja anteeksi jos pahoitan jonkun mielen
Uskon että voi tuntua pahalta niistä jotka ovat joutuneet pitkään odottaa odottamista ja mä sit epäilen jo odottavani seuraavaa.... Mun oli vaan pakko purkaa jonnekin 

Mut kelpaa kyllä ihan mikä tahansa vauva, kaikki on täydellisesti jos se vielä on ihan terve.
en tiedä miks tollanen kuva tuli. Mut pahoittelut km saaneille. Onnittelut plussista. Kyl aika vahvat viivat tullu esmalle. On. Repäisy kipua oikealla puolella. Jostain kumman syystä pahoinvointia, tosin mahatautia liikkeellä. ..en kuitenkaan usko tähän kiertoon. Mut voisin Larissan mukaan lähteä testailemaan jos tarve. Eli testi päiväksi jos joku voisi laittaa vaik 26-27.3. Johanna kp 25/28-30