Ilpuri, sano miehelles että kyllähän puita pitää hoitaa jos haluaa että ne tuottaa hedelmää. Esim. omenapuu tekee runsaasti vesiversoja (keskeltä isoa oksaa suoraan ylös kasvavat oksat), mutta kukat muodostuvat vain vaakasuoriin oksiin. Eli vesiversot ainakin pitäisi kaikki poistaa, vievät vain voimia kukkimiselta. Ja jos hedelmäpuun oksia ei esim. painojen avulla yhtään taivuta muotoonsa, äkkiä käy niin että hedelmiä on erittäin vaikea kerätä korkeuksista. Mutta ihanaa kyllä jos on piha mitä laittaa! Mä niin odotan, että mullakin joskus olis. :)
Puolison kanssa juttelemisesta ollut puhetta. Varmaan johtuu siitä että mulla on vaimo, mutta se kyllä jaksaa kuunnelle mun juttuja ja itekin pohtii paljon. Tosin en tiedä jaksaisko, jos en tänne purkis kaikkia nippailuja ja muita.
Tyttötiikeri, Larissa, ihanasti sanottu, vallan liikutuin.

Tekin ootte tosi kannustavia, ja tiedän että kaikilla ei vaan ole aikaa kommentoida vaikka halua olis.
Larissa, kuulostaa ihanalta sun vapaapäivä, ja hienosti oot ollut juomatta! Siitä on helppo siirtyä plussanneisiin.
Azalea hieno testisuora, tosi kivaa nähdä ne vierekkäin tolla lailla. :)
Nyytti, voi pahus mikä päivä sulla on ollut. Voimia.

Tästä on suunta vain ylöspäin!
Miilia, hyvä että oot saanut vehniksestä apua. Varsinkin kun raskautumisen kannalta ei monia liukkareita voi käyttää.
Nuuhku, voimia vielä.

Toivotaan, että kaikki tuli ulos jo ja pääsette pian uuteen yritykseen.
Anní, varmsti kestää päästä yli keskenmenosta.

Tuskin oli sun miehen vika eikä sinunkaan, eikö yleensä syynä ole jokin geeni/kromosomipoikkeama?
Sydänpylly eipä kestä, Larissalta tosiaan linkki alunperin. Testausajankohdasta, tällaisen linkin löysin myös:
http://www.countdowntopregnancy.com/tools/pregnancy_test_calculator.php Se ei tosin ole kovin kannustava aikaisen testauksen suhteen, mutta ihan mielenkiintoinen silti. :)
jm, hyvä että miehesi kuitenkin haluaa lasta sun kanssa, vaikkei jaksaisi niin puhua asiasta.
Sarina, ite en oo koskaan testaillut ovistestillä enää plussan (hiipumisen) jälkeen, en osaa sanoa miten normaalia. Toivottavasti on vain outo testi, eikä hormonit heittele tai muuta.
Kohta3, ehkä tuossa tilanteessa on just hyvä yrittää: jos ei plussaa tule, voi lohduttaa itseään sillä, että reissusta tulee rennompi. Jos taas tulee plussa, varmasti siitä on silti kiitollinen. Mulla sama tilanne, reissu tulossa ens kuussa ja saa nähdä siemailenko viiniä vai en.