Mukkis ja
Ruusa, hihitin täällä katketakseni teidän kettu-jutuille! Ihania!

Ilpuri, nyt kyllä punastun sun kehusta

Itse olen tässä muutaman vuoden aikana oppinut juurikin tekemällä ja kokeilemalla. Ei kai sitä muuten voikaan oppia!

Kasvihuone on musta aivan huippujuttu ja sellainen henkireikä! Se tettää työtä lähinnä keväällä ja syksyllä, kun pitää kaikki laittaa kuntoon. Kesällä ei paljoa tartte tehdä, mutta kastella kasvit tietty joka päivä. Itse olen myös haaveillut omenapuista yms. Meillä on vaan piha vielä niin kesken, että ei kannata niitä istuttaa kun ei tiedä mitä muuta tulee (terassia, grillauspaikkaa yms). Tsemppiä sinne myös! Pidä ihana vapaapäivä! Ja hyvältä kuulostaa mun korvaan oireettomuus

Ps. Oletpas ihana kun jaksat niin monelle kommentoida
Beisla, komppaan Tyttötiikeriä! Oot ihana!

Äää jännät vaiheet alkaa olla sullakin!
Anskunen, jospa se täti ei nyt sinne eksyisikään
Azalea, komeat viivat on! Mun mielestä noi on jo leffaviivat!
Muillekin piti kommata, mutta en muista enää että mitä, kun kävin aamulla vaan puhelimella nopsaa lueskelemassa..
NAPAA: Vapaapäivä! Sitten onkin taas 5 päivää putkeen töitä. Mutta onpahan muutakin miettimistä kuin kierto

Kohta lähden salille, sitten siivoilen vähän, laitetaan miehen kanssa tacoja, käydään koiran kanssa hyvä lenkki ja löhöillään sohvalla

Tajusin just, että en ole noin kolmeen viikkoon juonut yhtään alkoholia

Hyvä näin! Näemmä, kun jää ne saunasiiderit ostamatta niin eipä tule juotua niitä

Valkovuotoa lorisee ja tissit on kipeät eli normi meininki tässä vaiheessa kiertoa. Vielä ei ole tiputtelu alkanut, joten se on positiivista!
Larissa, kp 23/27-30, dpo 4, tjot-k. 9