Raskaaksi 2015

No ei sillä olekaan suurta väliä :) koska muutenkaan ei oo semmoiselle tarkkailulle vielä tarvetta niin ihan mielenkiinnosta kokeilen pitääkö paikkaansa :)

Muokattu viimeksi:
Nuuhkulle jaksuhalit!

On. Joko nyt ois tasavahvat viivat... katoin muuten mitä olin puhelimeen merkannu, nii tänään ois kp 18/?? (Oletan et kierto venyy n 32 päivään, kun ovis on näin myöhässä) kauheeta kun kierto on näin sekasin..

Liitteet

• 1426936901328.jpg
    1426936901328.jpg
    27.5 KB · Katsottu: 128
Haluan kiittää teitä kaikkia ihania kaikesta tuesta täällä. <3

Näyttää vahvasti siltä että joudun poistumaan marraskuisten ryhmästä. :( Pidän taukoa nyt koko foorumista. :(

Toivottavasti teistä jokainen siirtyy tuonne odottajien puolelle ja myös pysyy siellä loppuun asti. <3

Nuuhkulle :Heartred:Heartred:Heartred

Kaikille muillekin juuri keskenmenon kokeneille lohdutukseksi sanottava että tosiaan voi uusi raskaus alkaa heti :) Mulla oli juuri vuosi sitten kemiallinen raskaus, pientä tuhruvuotoa, mutta silti testit näytti plussaa. Vuoto loppui, plussaa vieläkin, mutta parin pvän päästä nega ja siitä sitten alkoi kunnon vuoto.
Seuraavasta kierrosta kuitenkin heti perään plussasin ja se plussa syntyi juuri ennen joulua :)

Mä oon nyt näitä juttuja lueskellut, mutta en ole vielä ihan päässyt perille kuka, mitä ja missä :grin

Noi raskaustestikuvat on parasta :happy: niistä tulee itsellekin niiiiiin hyvä fiilis :joyful:

Synnytyksen jälkeisiä menkkoja tässä nyt odotellaan... Sitten voi vielä kertaalleen miettiä alkaako yritys vai miten mennään :)

Täällä pahin vuoto ohi jo... Nyt tulee enään lähinnä vv sekasta verta... Onko kellään kestäny näin lyhyttä aikaa?

Nuuhku, soita huomenna sinne neuvolaan, että pääset varmistamaan oliko edes km ja sitten jos oli, että kohtu on myös tyhjentynyt.

Mulla kesti vuoto kaikenkaikkiaan 5 pv. Ja aika niukkana koko sen ajan. 2 viimeistä päivää tosi vähän vaan vanhaa verta

Voi ei be, miksi sinullekin kävi näin :( iso halaus!

Joku laittoi O-testistä kuvan. Mun silmiin on plussa eli petipuuhiin siitä! :D

Beisla ja Nyytti, viime kesä oli huono vesimelonin kannalta eli ei välttämättä olisi onnistunut kasvihuoneessakaan. Mitä meinaatte tänä vuonna laittaa? :) oon ihan kevätfiiliksissä! :D

Larissa kp 22/27-30, dpo 3, tjot-k 9

nuuhku: varmaan vaihtelee vuodon määrä. Mulla on juuri nyt keskenmeno meneillään ja kuudes vuotopäivä, vuotaa yhä kirkasta verta ja reilusti.:grumpy:

Voimia kaikille muille keskenmenon saaneille :Heartpink Toivottavasti uusi yritys tuottaa pysyvän tuloksen :Heartbigred

Paljon onnea raskautuneille :love2

Mulla on vähän sellainen odottava fiilis. Nyt laskettu aika ois ollut tosiaan marraskuussa, meillä vaan vauvat tuppaa syntymään etuajassa ja ois hyvä että la meni sitten 2016 vuoden puolelle niin ehitisin syyslukakauden opiskella loppuun. Ei me kuitenkaan meinata estellä raskautta, päinvastin. En ole koskaan osannut ajatella niin että vauvan täytyis syntyä jonkin tietyn kuukauden aikana tai edes tiettyyn vuodenaikaan. Jännä kutina on, että ei tässä välttämättä hirveän kauaa joudu odottamaan.

Voi ei mitä uutisia täällä :(((((( pahoittelut nuuhku ja be :(

Nuuhku: mulla vuoto kesti 3 päivää muttei missään vaiheessa ollut runsasta..

Kylläpä tuolta laskettu aika marraskuulta tippuu paljo ihmisiä pois mun lisäks. En tiiä miten noista aiemmista on tippunut kun en oo ollu sillo viel seuraamassa. voimia :3some:Heartred

Takaisin