Raskaaksi 2015

Carnagan, mun km:n jälkeiset menkat istuu olohuoneen sohvalla nyt. :) eli toisen km:n jälkeen tämä kolmas raskaus pysyi mukana. :)

On: olen taas alkanut miettiä, kun mieheni on hieman etäisen oloinen ollut, että alkaako hänkin tajuta tilanteeni pysyvyyden? Että jos tosiaan jatkaa minun kanssa parisuhteessa, hän ei tule koskaan saamaan omaa lasta... Ja mietin haluanko viedä toiselta sen mahdollisuuden? Olisiko kuitenkin parempi erota... Ikäviä juttuja, asiaan hän ei ole mitään kommentoinut kun olen yrittänyt jutella asiasta.
Silti vaikka lääkäri sanoi etten lasta voi saada joka kierrossa kuvittelen että kyllä nyt on tärpännyt. Kuten juuri nyt kun tässä sängyssä makaan, koen tuntevani etovaa oloa ja pääkoppani kääntään sen heti joksikin oireeksi... :( Huoh. Ehkä lopetan vain ajattelemisen!

Murkku, onko sun miestä tutkittu? Kun jos sinä olet jo yhden lapsen saanut niin voihan simpoissakin olla jotain eikä vain sinussa..? Kuten Pepe osoitti niin simppojen laatua ainaki voi parantaa kotikonstein ;) Toivottavasti miehesi ei nyt tuollaisia ajattele, että lähtisi! :O

Ma oon nyt varmaan vahan blondi, mutta miksei murkku muka vois saada lasta ikinakoskaanmilloinkaan, kun sulla kerran on jo yksi ennestaan? :confused: Mika sen jalkeen on muuttunut? (Paitsi ilmeisesti mies).

Ja jos oot viela raskautunutkin perati kolme kertaa, niin miksei se nyt sitten onnistuisi?

Voi ei Nuuhku, oon tosi pahoillani! :sad001

ON: ovistesti lähti haalenemaan eilisestä, vaikkei eilenkään vielä yhtä tumma ollut. Eilen kuitenkin myös limat loppu (eli se rusehtava nyt mulla) ja tuntui ainakin samalta mitä yleensä kun olen ajatellut ovulaation olevan, eli oisko se kuitenkin jo eilen ollu? Ois pitäny testata myös illalla jos missasinkin sen huipun tikussa. Mietityttää kyllä että mitä jos en edes ovuloinu :mad: Ei oo mihinkään verrata kun tää oli ensimmäinen tikutuskierto. Noh, nyt me kyllä ollaan hyödynnetty ja hyödynnetään tämä ainakin ja varalta tikutan vielä pari pv.

Ootteko muut saaneet aina täysin vahvoja viivoja vai onko osalla jääneet vajaiksi? Mulla eilen kuitenkin selkee vahvistumiseen toissapäiväiseen oli ja nyt sain taas samanlaista mitä toissapäivänä.

Nuuhku pahoittelut, km ei toivoisi kellekkään :(

Mulla tyhjennettiin lääkkeillä ja melko varmasti ovuloin siibä kierrossa kun kivut ja tuntemukset ja limat oli sen mukaiset. Sitä ei kyllä hyödynnetty ku haluttiin oottaa ne ekat menkat vähintää.

Voi Nuuhku, oon todella pahoillani! Voimia ja jaksamista sinne! <3

En muista kenelle kaikille muille piti kommentoida, ootte taas kirjoitellu ahkeraan. :)

Ainakin plussanneille onnea ja piinailijoille kunnon plussapuhuri! :)

On. Viikonloppu aloitettu töiden merkeissä. Täti se vaan ei oo ilmestyny vaikka välillä menkkamaista kipua onkin ollu mut vaan lyhyitä aikoja.. Oisko vinkkejä millä sais menkat alkamaan minipillereiden lopettamisen jälkeen..?

Mulla siis verikokeiden perusteella ei ovulaatiota tapahdu, ei tapahtunut vaikka clomeja söin. Hormooneissa vikaa.
Ei ole miestä tutkittu, ei haluta edes tutkia. Ja miehellä ja hänen exällään oli vahinko käynyt. Tosin he eivät tätä halunneet pitää. Että ei taida miehessä vikaa olla.
Itse tosin tiesin yritystä aloittaessa, että helppoa tämä ei tule olemaan. Ensimmäistä yritin kolme vuotta. Kahdessa eri parisuhteessa. Et kyllä voin varmaksi sanoa, että vika on minussa...
Ja silloin ei ollut hormooneissa mitään vikaa edes.
Nyt verikokeiden tulokset näyttää samalta, kuin menopaussissa.
Silti ihmettelen että sain Ovistikkuun plussan tässä kierrossa viikko sitten...

Suvii-i mulla silloin esikoisen tärppikierrossa tosiaan oli ovistikussa viiva mutta ei läheskään yhtä vahva kuin kontrolliviiva, seuraavana päivänä oli selkeesti haaleampi. Ja todistetusti ovis oli silloin kun kerran tuo meidän 1-vee sai silloin alkunsa. :D Ja mulla oli nyt sama että toissapäivänä oli tähä asti vahvin viiva vaikka silti aika haalea, mutta eilinen oli silti paaaaljon haaleampi. Ja myös limat ja kivut viittais siihen että ovis oli eilen. Mutta aion vielä testata muutamana päivänä, ehkä ainaki kp 20 asti, kun viime kierrossa vasta silloin oli ovis.

-Tyttötiikeri kp 17/28-34 dpo 1 (?) tjot-k 4-

Nyytti, meilläkään ei vesimeloni jaksanut (kasvatuspussissa parvekkeella). Tosin sitä nyt rasitti sekin, että kissa kävi nakertamassa. XD Tsemppiä testaukseen, ärsyttävää kyllä jos kierto noin heittelee. Varsinkin outoa että antaa pitkään niitä oviskiteitä. Ehkä jos nyt tulee nega, sun arvio on oikea eli yritti ovista aiemmin ilman että tulikaan...

Carnagan, taas joku tampio osunut lääkärissä, en voi käsittää että olis lääkärin asia päättää haluatteko nyt vielä lapsia. Ja "varmuuden vuoksi" antibiootit saa mut kyllä niin hakkaamaan päätä seinään! :mad: Ois kyllä niin oikein jos nyt tulisit heti uudestaan raskaaksi.

Vesta, hyvä että lääkäri osas antaa oikeat neuvot myös sun miehelle. :wink

Unicorn, oon varma että täti pysyy poissa sieltä! :grin Mä laitoin listaan itelleni testipäiväksi 27.3., silloin menkkojen pitäisi alkaa. Mutta voi olla että sorrun testaamaan jo päivää-paria aiemmin. Nyt kerrankin meillä on enemmän kuin yksi testi kaapissa.

Voi ei nuuhku! :sad001 :hug013 Oon tosi pahoillani.
Ehkä kannattaa kuitenkin pitää terkkarikäynti, vaikka et tutkimuksia haluiskaan. Voihan sillä silti olla jotain neuvoja antaa.

Muurahainen, voimia teille. :hug013 Toivon että pääset juttelemaan miehes kanssa. Jos tosiaan oot jo aiemmin saanut lapsen, ei kai nyt toinenkaan voi olla mahdottomuus? Ja vaikka mahdollinen oman lapsen puute olisi rankkaa miehellesi, ei se tarkoita välttämättä että hän haluaa tai pitäisi erota. Voi olla hyvin, että hän mieluummin pysyy kanssasi, tuli teille lisää lapsia tai ei.

suvii-i, mun mielestä vähän testistä riippuu, tuleeko ihan tasavahvat vai jääkö vähän vajaaksi. Mutta on se silti tosi tumma. Mulla ja joillain muillakin on kyllä käynyt niin, että viivat joskus halenee ja sitten tummuu uudestaan plussaan.

Lissu, toivottavasti sun kierto nyt alkais pian. En ikävä kyllä osaa vinkkejä antaa, kun en ikinä ole pillereitä syönyt.

On. Kp24/29, dpo9. Mitäs tässä... eilen juteltiin luovuttajan kanssa, että jos pitää klinikalle mennä, haluaako edelleen jatkaa projektia vai mennäänkö klinikan siittiöillä? Oli sitä mieltä, että ei nyt tässä vaiheessa enää pyörretä päätöstä. :)

Larissa mä en nyt löytäny sitä vehnänalkio juttua mistään.. Mut mitenkä se vaikuttaa jos mieskin äyttää sitä? Voiko se käyttää?
Mä käyn kattelemassa mitä tartteis ostella. Ainakin jotain mikä ylläpitää keltarauhashormoonia ja mahdollisesti pidentää luteaalivaihetta.. Mamavitsukja varmaan vedän samaan tahtiin ja sit lisäis vielä noita.. Ja jos sit ei onnistu niin olkoon.

Bleisa jep mä luulen että tuo meidän nla täti on niin mukava että varmaan pitäis sen muutenkin tai sit likan neuvolas asiasta varmaan keskustellaan., sinne kun ollaan kaikki menos.. Toivoisin vaan että jos tästä vielä joskus raskaudutaan niin ottaa siellä tosissaan ja mahdollisesti jo aikaisemmin aletaan seuraamaan koska niin kuin jo sanoin tää on mulle henkisesti tosi tosi rankaa eikä pelkästään nää keskenmenot.. Vaan yleensä koko yrittäminen..

Ma oon kylla nyt paattanyt etta kylla se tarppi viela osuu murkullekin. En vaan suostu uskomaan etta se olis ihan ehdoton ei, kun on kerran onnistunut aikaisemminkin. Sanokaa mun sanoneen.. :wink

Nuuhku, suuret pahoittelut :( tsemppiä paljon!

Murkku, enpä tahtoisi kyllä uskoa ett mies niin ehdoton olisi lapsen suhteen, ett lähtisi muka muualta onnea etsimään. Myö kun keskusteltiin miun miehen kanssa, joka siis nimenomaan tahtoo lapsia, hän oli sitä mieltä ett pääasia ett mie oon sen elämässä,vaikkei lasta kuuluisikaan :)
Eikä ne lääkäritkään kaikkea tiedä, jos ovis oli ujo eikä siksi tullut seurannan aikana? ;) komppaan kyllä Katapulttia, sellanen fiilis on, ett kyllä se oma käärö vielä teidänkin sylissänne joskus on :)

On; vatsa senkun pömpöttää ilmapallofiilistä ja ihan taukoamatta kamala nälkä. Taas joutuisin vaan syömään kokopäivän jos tahtoisin pitää itteni kylläisenä :D
Oireitapa ei ole suuntaan eikä toiseen, ja hyvä niin :)

Nenna kp22/33(30-35) dpo7 yk11 :)

Tikru olen sitä mieltä myös, että ei maito välttämättä riitä vaikka lapsi roikkuis rinnalla koko päivän. Olen ite huomannut ainakin, että siihen vaikuttaa oma väsymys ja kivut, myös lapsen luonne, toiset on kärsimättömämpiä kuin toiset, ja kiva sitten väsyttää itsensä "tissiraivareilla" jos vaan vauva ei suostu imemään riittävästi tai riittävän tehokkaasti.

Kaikki syyllistäminen on syvältä! Olen joskus ärähtänyt aikoinaan neuvolantädille näistä, kun laitetaan äiti tuntemaan syyllisyyttä, sen jälkeen oli muuten harvinaisen hiljaa omien mielipiteittensä kanssa :wink

Takaisin