Raskaaksi 2015

Taatusti on ollut rankka matka mutta uskon vahvasti että lopussa on ihana tulos :)
Hirveästi tsemppiä teille! Ja toivottavasti aurinko alkaa piristää myös sun mieltä pikkuhiljaa.

Mymmelistin opiskelujen mietinnöstä tulikin ittelle mieleen että onko täällä ketään joka olisi kesken opintovapaan jäänyt äitiyslomalle? Onkohan sellainen mahdollista ylipäätään? En pysty tekemään tätä omaa alaani edes 4h/viikossa jos alan opiskelemaan niin pakko ottaa opintovapaata jos kouluun pääsee mutta en haluaisi lopettaa esikoisen yrittämistä.

Kiitos :) täällä kyllä on hyvä olla ja välillä purkaa kun on joku aina tukemassa ja tsemppaamassa :) kiitos!
Plussa tuulia myös sinnne! Kyllä sitten kun oma pieni (ike) on sylissä niin olen tyytyväinen, mut odottaminen on ehkä pahinta.
Kauanko teillä mindiS yritystä?

Hyvä juttu Mymmelisti, että pääsette pian tutkimuksiin. Teillä on jo pitkä yritys kuitenkin takana. Oisko sulla jotain juttua, mikä auttais vähä piristymään? Joku harrastus tai hyvä ystävä, joka kuuntelee? Sä oot vielä nuori, joten sun elämässä on ihan kaikki mahdollista. Ehdit hyvin opiskella, vaikka muutaman vuoden päästä, ja nyt miettiä, mitä haluat tehdä myöhemmin. Tsemppiä tosi paljon! :)

Mymmelisti se odottaminen on kyllä pahinta! Meillä vasta kunnon yritystä 11/14, ennen sitä vaan katteltiin miten käy eli periaatteessa vasta muutama hassu kuukausi takana.
Ja komppaan unicorn81:stä. Hyvin sanottu. :)

Nii tiedän et olen nuori ja mulla on aikaa. Se vaan kun oon siirtänyt ja siirtänyt opiskelua ja ollut pa..a työssä nyt neljä vuotta ja pää hajoo siihen. Stressiä ja ketutusta joka päivä niin pitäs keksiä jotain muuta. Ja ehkä sekin et alko tuntuu etten saa lapsia, en pääse opiskelemaan hyvää ammattia tai ylipäätään kokeilemaan mitään, olen vaan jumissa nykyisessä työssä. Mulla on kyllä aikaa tehä vaikka mitä, suurimmaks osaksi tarvisin vain kärsivällisyyttä :)
Justiinsa hommasin salikortin ja tarkotus olis nyt saada se rullaamaan ;)

Tervehdys teille kaikille ja terkkuja sairaalan päivystyksestä. Ajattelin tulla katsomaan ootteko linjoilla, kun täällä on julmettu jono ja mies joutu lähtemään töihin niin ei ole seuraa täällä :P Mulle iski niskaan elämäni järkyttävin noidannuoli, tää kipu on ihan järjetön. :( Kipulääkettä ei uskaltanut kotona ottaa raskauden vuoksi, toivotaan että täältä saa apua ja helpotusta.

Vesta, onpa inhottavan kuulosta :/ päivystyksessä kestää aina paikkakunnasta tai vaivasta huolimatta!

Meillä täällä mies pelaa tietsikalla ja mie oon iha totaalisen tylsistyny. Pitihän se arvata että tuo miehen tarkoittama lauantai ilman telkkaria, puhelimia ja nettiä tarkottaa sitä että se pelaa tänään siitä asti ku tulee töistä siihen asti kunnes nukahtaa :(

Tulin juuri ystävän luota ja voi että piristi alakuloista viikkoa. Menin sinne lenkkeillen ja teki kyllä hyvää. Nyt puri taas viimekeväinen lenkkeilykärpänen ja kaivoin lenkkeilytrikoot kaapista. Ja oli mahtavaa huomata että kunto ei ole hirveesti rapissut, jaksoin hölkätä 5km ja aattelin asettaa tavoitteeksi että kesän jälkeen menis 10km kevyellä hölkällä. Jos sais nuo viimiset kilot karkotettua mitä on raskauksista jääneet.

KP 5 ja vuoto se vaan jatkuu yhä kovin verisenä.. jospa se pian loppuis.. mua harmittaa kun mulla on pitkät kierrot, niin ovulaatiota saa aina "tovin" odottaa, eikä sitä joka kierrossa tuukkaan. Kierrot vaihtelee 36-55 välillä.
En millään malttais odottaa että tulen uudelleen raskaaksi, mutta samalla pelottaa keskenmeno.

Muokattu viimeksi:
MindiS, annat herralle valomerkin kahdeltatoista jos ootte vielä hereillä, että nyt loppu ;) Meillä mies pelasi koneella kun mulla tää noidannuoli iski. Kyllä se siinä hetken aikaa arpoi että onko nyt niin paha tilanne että pitää peli keskeyttää... Jos ei olisi tuskat ollu niin kovat, olisin saattanut suutahtaa. Voi miehet.

Junibea ystävät ja lenkkeily ittelläki toimii piristäjänä ja toki peiton heiluttelu miehen kanssa on myös hyvä mielialan nostattaja ;)
Vesta, ihan loistava idea ;)

Onnea plussasta Unicorn! Taalla on plussia ropissu viime aikoina kylla ihan sikana! :)

Ma en omaa naamaa vois ikina laittaa profiilikuvaksi (nimim. susiruma suohirvio), mut voitte ihailla mun kaunista vauvaa. Ihan kasittamatonta vielakin, etta mun sisalla kasvaa joku, joka nayttaa jo ihan ihmiselta.. :love7

Larissa, joo, kuukupin osto jäi varmaan pois siltä "vippaskonstilistalta". :wink

Mami, harma varmaan jaksaa yritystä ilman että koskaan iskee masentunut fiilis. Kyllä se vielä iloksi muuttuu, ja toivottavasti plussan merkeissä. :hug013 Ovistestin tekoon, oon pantannut vaan pari-kolme tuntia, koska oon huomannut että jos odotan neljä tuntia niin että on järkyttävä hätä, tulee vaan vaalea viiva. Tosin joskus oon tehnyt myös (onnistuneesti) aamupissasta. Testaan siis kahdesti päivässä.

Elyssei, hyvä että sait kuitenkin lääkärin kiinni, toivottavasti terojen lopetus hetkeksi tepsii.

Lauruskaah, ei olla kerrottu vielä vanhemmille, mutta alustavasti puhuttiin että jos klinikalle joudutaan, niin kerrotaan siinä vaiheessa. Mut varmaan kerrotaan heti plussan jälkeen.

Myy, ihanaa kun syke löytyi, ja pääset vielä heti ens viikolla uudestaan! Huippua! :grin

Mymmelisti, voi pahus että haku meni jo ohi. Tollasta sattuu kaikille, mut aina ketuttaa yhtä paljon. :sad001 Ei oo helppoa kouluun haku eikä työnkään.

Kiivimami, yritän kaivaa listan jostain syövereistä niin pääset lukemaan plussanneista. Niin paljon on tullut, etten uskalla yrittää luetella ulkomuistista, ettei joku unohdu. :)

Tyttötiikeri, jos sulla on vaan niin nopea lh-huippu, että ei jäänyt kiinni tikutuksella?

Vesta, onpa inhottavaa, toivottavasti lääkäri antaa sulle jotain turvallisia droppeja.

MindiS, no höh sun miestä. Kunhan nyt pitää nettilakosta kiinni sentään.

Junibea, voimia pitkien kiertojen kanssa. Mutta ystävät ovat ihana tuki. :)

Katapultti, ihana sun uus profiilikuva. :Heartred

On. kp23/29, dpo8. Tänään ei juurikaan oireita. Tai otin mä epätyypillisen pitkät päikkärit, en tiiä mitä tapahtui mut aivan totaalinen simahtaminen. :grin

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 27.3.
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14 TESTAA su 29.3.
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
suvii-i yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
anní yritystä 11/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
mindiS yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.3.
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Carnagan yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
Skippi yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15
piglet yritystä 2/15
Sydänpylly yritystä 2/15
Catja85 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?

(81 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
nuuhku yritystä 5/14 LA 25.11.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
be yritystä 1/15 LA 18.11.
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.

(42 kpl)

Unicorn, joko sut saa siirtää plussanneisiin, vai haluatko vielä testailla?

anní, Junibea, Pippi ja Elyssei_ lisätty. Annille laskin tekstin mukaan aloituskuun, mutta miten teillä muilla, niin saadaan listaan paikalleen? :)

Muokattu viimeksi:
Beisla : mulle saa laittaa yritystä 03/15 alkaen. eli aletaan tässä kuussa yrittämään, tähän asti menty tjottailulla.

Muiden nukkuessa tulin oikein koneelle läpikäymään lukemattoa viestejä.. :)

Unicorn, onnea valtavasti!!

Azalean viivat vahvistunut hienosti, ihanaa!

Nuuhkulle jaksuja väsymyksen ja muiden raskausoireiden kanssa :)

Larissa, tsemppiä piinailuun nyt oviksen mentyä ohitse :) Sulla on kyllä ihan asenne :) Meidänkin pitäis alkaa siemeniä jo ostelemaan ja esikasvatusta laittaa pystyyn!
Meidän vesimeloneista ei pari vuotta sitten kyllä tullu mitään, pelkkiä lehtiä vaan:p mutta avomaalla olivat isossa puutarhalaatikossa. Ollaan siis rakennettua kolme isoa "lootaa" ehkä 1,5x5m, joissa sit kerroksittain kevosen kakkia ja multaa. avomaan kurkku on viihtyny tosi hyvin, samoi sipulit, herneet yms ja erikseen oli viime vuonan sittenjo kunnon pottumaa :) Kasvihuone rakennetaan mökille varmaan ensi kesänä :)

Mami91, aktiivisuusranneke on kyl huippu juttu :) Itellä ollu polar loop jo jonnii aikaaja jouluna sain mieheltä sykevyön sen kans käytettäväks salilla ja lenkillä, tulee hyviä prosentteja :)

Lauruskaah, en ole kertonu omalle perheelle yrittämisestä, pari kaveria vaan tietää ja kuopuksen mammaryhmässä tiedetään että ehkäisyttä mennään:)

Myy, oi että!! Ihanaa että syle kuului ja kaikki ok :)

Mymmelistille halauksia!

Miten Vesta voit nyt?

Jokohan nyt ois kaikki luettu :)
Mä täällä edelleen tätiä odottelen, dpo16 menossa.
Ihmetyttää tää touhu, mutta oli mulla 4 kiertoa sitten yksi 32pvän kierto(muut 29,26 ja 30) ja mulla tuo luteaalivaihe on vaihdellut, joten senkään perusteella ei voi ihmeitä olettaa.
Mulla oli oviskiteitä ja alavatsakipuja kp16, jolloin oletan oviksen olleen, mutta uudet oviskiteet ja limat, joita aiemmin ei tullu oli sit kp 22 ja siitä eteenpäin, joten voihan olla että ovis yritti tulla päälle sillon kp16,mut jostain syystä "jäi vaiheeseen" ja tulikin oikeasti vasta tuolloin kp22 tietämillä,jolloin limatkin tuli. Siinä tapauksessa nyt kp32 oiskin vasta dpo10.
Mistä näistä tietää :) Huomisen ainakin oottelen vielä ja teen sit varmaan uuden testin ellei täti ilmaannu, jos nega jälleen, niin odottelen taas muutaman päivän. Jotenkin hassulta tuntuu että kierto yhtäkkiä lähtis tälleen pitenemään,mut sattuuhan näitä. Imetänkin vielä ahkerasti(tai siis tyttö on ahkera, minä en ;) ) :)
Salille pääsin tänään muutaman päivän pakollisen tauon jälkeen(tytön sairastelu) ja huomenna meen varmaan uusiks,niin säilyy tää 3x viikossa rytmi. Ihanaa kun innostus treenaamiseen on taas löytynyt ja mahdollisuus siihen tullut kun tyttö ei oo enää ihan äitiriippuvainen,vaikka tänään olikin poikkeuksellisesti itkeskelly koko ajan kun olin poissa :/ Ja oli sitten hyvin onnellinen, kun äiti tuli kotiin ♥
Ensi viikosta alken saankin oman pt:n käyttöön kuudeksi viikoksi (kerta viikkoon), kun pääsin siskon kautta mukaan ohjelmaan,jossa nuoret urheiluopiskelijat tekevät jotain näyttöä tms ja tarviivat ohjattavia :)

Lauruskaah: meillä mun äiti tietää, kun edellisen km jälkeen kysyin että onko sillä ollu jotain ongelmia raskautumisen suhteen.. Ja siis sanoin et viim puolen vuoden aikana tullu kaikki km:t... Että kai se luulee et puol vuotta yritetty..

Takaisin