Muiden nukkuessa tulin oikein koneelle läpikäymään lukemattoa viestejä.. :)
Unicorn, onnea valtavasti!!
Azalean viivat vahvistunut hienosti, ihanaa!
Nuuhkulle jaksuja väsymyksen ja muiden raskausoireiden kanssa :)
Larissa, tsemppiä piinailuun nyt oviksen mentyä ohitse :) Sulla on kyllä ihan asenne :) Meidänkin pitäis alkaa siemeniä jo ostelemaan ja esikasvatusta laittaa pystyyn!
Meidän vesimeloneista ei pari vuotta sitten kyllä tullu mitään, pelkkiä lehtiä vaan

mutta avomaalla olivat isossa puutarhalaatikossa. Ollaan siis rakennettua kolme isoa "lootaa" ehkä 1,5x5m, joissa sit kerroksittain kevosen kakkia ja multaa. avomaan kurkku on viihtyny tosi hyvin, samoi sipulit, herneet yms ja erikseen oli viime vuonan sittenjo kunnon pottumaa :) Kasvihuone rakennetaan mökille varmaan ensi kesänä :)
Mami91, aktiivisuusranneke on kyl huippu juttu :) Itellä ollu polar loop jo jonnii aikaaja jouluna sain mieheltä sykevyön sen kans käytettäväks salilla ja lenkillä, tulee hyviä prosentteja :)
Lauruskaah, en ole kertonu omalle perheelle yrittämisestä, pari kaveria vaan tietää ja kuopuksen mammaryhmässä tiedetään että ehkäisyttä mennään:)
Myy, oi että!! Ihanaa että syle kuului ja kaikki ok :)
Mymmelistille halauksia!
Miten
Vesta voit nyt?
Jokohan nyt ois kaikki luettu :)
Mä täällä edelleen tätiä odottelen, dpo16 menossa.
Ihmetyttää tää touhu, mutta oli mulla 4 kiertoa sitten yksi 32pvän kierto(muut 29,26 ja 30) ja mulla tuo luteaalivaihe on vaihdellut, joten senkään perusteella ei voi ihmeitä olettaa.
Mulla oli oviskiteitä ja alavatsakipuja kp16, jolloin oletan oviksen olleen, mutta uudet oviskiteet ja limat, joita aiemmin ei tullu oli sit kp 22 ja siitä eteenpäin, joten voihan olla että ovis yritti tulla päälle sillon kp16,mut jostain syystä "jäi vaiheeseen" ja tulikin oikeasti vasta tuolloin kp22 tietämillä,jolloin limatkin tuli. Siinä tapauksessa nyt kp32 oiskin vasta dpo10.
Mistä näistä tietää :) Huomisen ainakin oottelen vielä ja teen sit varmaan uuden testin ellei täti ilmaannu, jos nega jälleen, niin odottelen taas muutaman päivän. Jotenkin hassulta tuntuu että kierto yhtäkkiä lähtis tälleen pitenemään,mut sattuuhan näitä. Imetänkin vielä ahkerasti(tai siis tyttö on ahkera, minä en

) :)
Salille pääsin tänään muutaman päivän pakollisen tauon jälkeen(tytön sairastelu) ja huomenna meen varmaan uusiks,niin säilyy tää 3x viikossa rytmi. Ihanaa kun innostus treenaamiseen on taas löytynyt ja mahdollisuus siihen tullut kun tyttö ei oo enää ihan äitiriippuvainen,vaikka tänään olikin poikkeuksellisesti itkeskelly koko ajan kun olin poissa :/ Ja oli sitten hyvin onnellinen, kun äiti tuli kotiin ♥
Ensi viikosta alken saankin oman pt:n käyttöön kuudeksi viikoksi (kerta viikkoon), kun pääsin siskon kautta mukaan ohjelmaan,jossa nuoret urheiluopiskelijat tekevät jotain näyttöä tms ja tarviivat ohjattavia :)