Raskaaksi 2015

lauruskaah, itse kerroin äidille että pillerit on jätetty pois, toki kerroin alkuperäisen syyn olevan se kohonnut riski aivohalvaukseen. Mehän päätettiin miehen kans vain kuukausi lopettamisesta, että jätetään kumikin pois.

Molemmilla vakityö ja ikää lähemmäs 30.

Tinttarilla- rv 6+6

Meillä varmaan kaikki jotka tietää edellisestä raskauksesta ja keskenmenosta arvaa että yritys jatkuu..

Hiiiii!!! Onnea Unicorn!!! :happy093

Beisla, aivan ihana peitto! :love017 Toivottavasti saatte sille pian pienen käyttäjän! ❤️

Azalealla hienosti vahvistunut viivat :dance018

Aivan mahtavaa Tyttötiikeri! :dance011

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa! :welcome

Junibea ja Anni, olen niin pahoillani :hug013 Toivon teille pian pysyvää plussaa ❤️

Ui Mariska! Onnea ultraan! ❤️

On. Aamulla oli ultra ja syke löytyi :love7 Lääkäri ei onnistunut nappaamaan sieltä ääniä, mutta kysyi haluanko viikon päästä tulla uudelleen kuuntelemaan. Totta kai haluan! Lääkärikin huomasi, etten tahdo uskoa olevani raskaana :grin viikot meno uusiksi, viime kerralla oli laskennallisesti 6+1, mutta tänään on todellisuudessa 6+1. Tänään on muuten ovulaatiota 6+1, oli pakko tarkistaa kalenterista :grin LA-arvioksi antoi noin 12-13.11.

Myy82 rv 6+1

onnea plussanneille ja uusiakin taas tullut mutta jospa vierailu kaikilla lyhyt!:)

paljon taas viestejäki tullut ja kaikkia muista mutta ihania plussakuvia ainaki!

sitten omaa tilannetta niin viime su olis ehkä ovis ollu ja hyödynnetty mutta miten ku taas ihmeesti limaa tulee ja eilen ykäsin kerran ja kunnolla muttei muuten huonoa oloa eikä pitäs vielä mitään oireita kyllä ollakkaa..mahaaki vihlonu ihmeellisesti muttei mitään menkkajomoja kuitenkaan..ihmetouhua..nooh..

typy heräs pitänee mennä taas mutta kuulolla ollaan ja plussatuulia kaikille!

Mami91, mä tein ovistestit (digitaalinen) noin klo 16-18, ja sain sen huipun bongattua kahtena päivänä :) ja vähintään neljä tuntia koitin virtsan pitää rakossa.

Mulla on vuorotyö joten aluks olin että kuinka pystyn samaan aikaan joka päivä testaan? Ja kun ymmärsin, että niitä ei kannata aamuisin ekasta virtsasta tehä, koska voi antaa väärän tuloksen. Oliko nyt syynä se että Lh erittyy jatkuvasti virtsaan, ja eniten sitä erittyy hereilläoloaikana, tai näin joku testiohje oli. Mutta joissain testeissä kyl sanotaan että voi testata jo heti aamusta :) pääsääntö kai se että samaan aikaan joka päivä, ja huipun lähestyessä vaikka kaks kertaa päivässä jos pelkää että ei ehdi sitä huippua testiin saamaan :)

Ja siis sillain vähensin juomista että tiesin pystyväni pidättämään sen neljä tuntia, välillä teki tiukkaa :D

Ai niin! Silv:llä aivan ihana kulkupeli! :love017 Sun olos kuulostaa nyt ihan samalta, kuin mun dpo 7 oli :wink niin toivon, että siellä olisi pikkuinen tarraamassa lujasti kiinni! :smiley-angelic001

Muoks. Mitäköhän Gatusalle kuuluu? :eek:

Muokattu viimeksi:
Myy oon myös miettinyt mitä gatusalle kuuluu! Ei oo pitkään aikaan käynyt täällä foorumilla.

Mulla ollu hirveitä päänsärkyjä ja tänää yrittäny koneella tulla lukee juttuja tänne, mut kone vaan hidastelee ja sit meniki hermo. No nyt on kumminkin puhelimella luettu noin. 350viestiä :D onnea kaikille plussanneille ja uusille tervetuloa plussatkaa pian! +++

Ainut mitä oon tosta imetyksestä näin lapsettomana ajatellu et pitää ottaa nännikorut pois :D sen kai näkee sitte mitä tapahtuu, jos nyt ikinä äidiksi tulen.
Taas päässy negatiivinen kärpänen purasee. Viikon jaksoin hymyillä ja tänään olin ihan sillä fiiliksellä, et haen kouluihin ja tein ammatinvalinta testejäkin, sit kaveri sano et se loppu 17.3 ja siis oon koko aika luullu et yhteishaku alkoi 17.3 :/ itku ja masennus siitä sit tuli.
Taas sellanen olen turha fiilis :S
Ajattelin myös et jos pitäisin täältä taukoo sen kuukauden verran ja palaisin kertoo mitä lääkärissä sanottiin (20.4), mut oon niin "riippuvainen" muiden kuulumisista et en voi jättää teitä. Womanlog ennustaa menkatkin ennen lääkäri reissua.
Oli taas tosi oudot menkat kesti just just 3päivää tai 2.5 nyt on ollu pissalla käynnin yhteydessä vähän punertavaa limaa :/ no ehkä mussa on siis vika, toivottavasti korjattavissa!

- Mymmelisti kp6/30 yk31

Mymmelisti onko sulla aiempaa tutkintoa.? Oon ittekki hakemassa kouluun mut koska mulla on jo hyvi ikää ni mulla on jo ammattitutkinto ni se hakuaika tais olla 17.4 asti. Itte ajattelin hakea myös koska töissä oli yt.neuvottelut ja minun työt tippui todella pahasti eli jatkossa vain 4h/viikossa, joten kouluunhan tässä on lähdettävä.
Ja mymmelisti uskon että minunkin lisäksi täällä on muita sun tukijoita ja tsemppaajia. Toivottavasti piristyisit kesän tullessa hieman edes. Tsemppiä.

En päässyt puusta pitkälle että ketkä kaikki olivat plussanneet joten pahoittelen etten onnittele vanhoja tuttuja. Azalealle ainakin onnea :) <3 muillekin paljon onnea jotka ovat plussanneet oli sitten ovulaatio tai raskaus :)

Oon ainakin tikuttanut oviksen ja niin sen huomannut ja ennen tikutusta seurailin limoja ja aina kramppeja ja näin tunnistin oviksen joten siis oletan et ainakin olen ovuloinut.
Vuosi sitten kävin lääkärillä ja sillon otettiin verikokeita ja muita testejä ja kaikki oli ok. Sitten tuli miehen vuoro ja todettiin nivustyrä (miehillä nivustyrä saatta painaa piuhoja ja näin estää siittiöiden liikkumista), nivustyrä leikattiin syyskuun alussa ja ei vieläkään yhtään raskautta takana. Nyt sit soitin ja pyysin lähetettä lapsettomuustutkimuksiin kunnalliselle niin saatiin aika 20.4 lääkärille joka laittaa lähetteen.

En ole peruskoulun jälkeen ollut kunnolla missään koulussa, et pajoilla ja vuoden kestävillä koulutuksilla joilla piti saada lisä pisteitä hakuun, mut ei en silti ole päässy. Nyt siis ollu työelämässä yhteensä 5v ja tietty sillo 17-18v työkkärin järkkäämissä työharjottelu työssä.
No täytyy vaan toivoo et tolla työputkella saisin vähän jeesiä siihen hakuun. En kyllä oo hakenu kouluun 3vuoteen, kun alko kyllästyttää se et aina varasialla 450 vaikka kouluun otettiin 200 :D
Tää on tätä kun ei sillo 13v ollu kiinnostunut koulun käynnistä ja vanhemmat ei ollu läsnä. Nyt aikuisena 10vuotta myöhemmin harmittaa etten osannu ajatellä tänne asti ja ei ollu sitä roolimallia.

Mymmelisti kauan te olittekaan yrittäneet? Mietin että missä vaiheessa tutkimuksiin on mahdollista päästä kunnallisella puolella?
Joo, no itsekkin hain nyt kouluun mutta saas nähä pääseekö etes pääsykokeisiin saati kouluun. Mahdollisimman monelle alalle hain niin luulis että ammattikouluun pääsisin etes jollekkin alalle.
Pitäisikö sun kysyä erillishausta koska se on muistaakseni aikuishaku peruskoulupohjaisille. Tosin sillä haulla pääsee semmoisille paikoille vain jotka eivät ole täyttynyt yhteishaussa. Olen ottanut näistä selvää koska olen ittekkin ihan lirissä tulevaisuuteni kanssa vaikka 31v onkin jo ikää!
Ja onneksi teillä ei ole kauaa enää siihen lapsettomuus tutkimukseen.

Kiitos ihanat tsempityksistä!

Ihania ultrakuulumisia Myy! :)

On. Ovistesti oli tänään haaleampi kuin eilen. Eilinen testiviiva ei ollut läheskään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Mietin silti että limojen ja kipujen perusteella ovis voisi ihan hyvin olla tänään, esikoisen tärppikierrossakaan ei viiva vahvistunut läheskään oikean plussan vahvuiseksi, vaan meni juuri noin että viiva vahvistui vähän ja sitten haaleni, mutta todistettavasti se ovis kuitenkin silloin oli. :D
Toisaalta taas viime kierrossa testiviiva oli vahvempi.. No, tikutan ehkä vielä ainakin parina päivänä ja katon mitä käy..

-Tyttötiikeri kp 16/28-34 dpo 0? tjot-k 4-

Takaisin