Mindi, sulla tosi rankkoja kokemuksia takana. Toivottavasti raskaus nyt onnistuisi nykyisen kumppanisi kanssa.
suvii-i, mä luulen että yrityskin voi vähän sekoittaa kiertoa, tai sitten on tosiaan sekaisin keskenmenosta. Mä en ole vielä yhtään plussaa testeihin saanut, mutta tässä kierrossa yhtäkkiä menkkojen jo loputtua oli parin päivän päästä kunnon vuotoa taas. Eikä mulla ole ikinä käynyt niin!
Elyssei, tervetuloa! Komppaan muita että menkkojen alkupäivän perusteella sulla pitäis vasta olla ovulaatio käsillä, ja r-testi näyttää plussaa vasta parin viikon päästä jos on tärpännyt. Mutta jos on ruskeeta töhnää, kuulostaa vain vanhalta vereltä joka ei jostain syystä tullut ulos ajallaan. Joskus naisen kroppa vain tekee tepposet.
Junibea, tervetuloa! Oon pahoillani keskenmenosta, ikävää viruksen takia.
Anskunen, toivottavasti sun kierto on normaali. :)
Sandy, hyvä että puhuit myös imetyksen haasteista. Mun mielestä hyvä, että niistä puhutaan etukäteen (edes täällä, jos ei neuvolassa ymmärretä kertoa), niin ei sitten ensikertalainen (kuten minä) pelästy heti vaikeuksista. Haluaisin kyllä selvittää haasteet ja imettää pitkään. Ja hyvä että puhuit siitä, että vaikka imetys on välillä vaikeaa, ei se ole vain tuurista kiinni miten maitoa tulee vaan sille voi myös yrittää tehdä jotain. (Vaikka ei sitten onnistuiskaan.)
Tyttötiikeri, ihanaa että sait viimein kellistettyä miehen ja vielä että ei enää miettinyt ehkäisyä!
Unicorn, selkeästi siinä on väriä eikä vain haamu!
Azalealla on jo hyvin viiva vahvistunut! :)
Nuuhku, voimia, vai pitäiskö sanoa toivottavasti saat levätä.

Voi kai olla että päänsärky johtuiskin vaikka lihasjumista? Joka tapauksessa toivon että menee pian ohi.
Kyfi, kumpa siellä olis nyt kunnon kiinnittyminen tapahtumassa!
On. Luulen että olin laskenut kp:t eilen ihan päin honkia, nyt tarkistin vihkosta ja kp23/29, dpo8 mennään. Eilen oli pitkään taas etovaa oloa. Ainoa kierto kun oon varma että oli kiinnittymisyritys, oli myös sama oire, muissa yk:issa ei.