Raskaaksi 2015

Unicorn, tässä tuon ekan pregcheckin kanssa saman päivän aamuna tehty sama testi kuin sulla :D

Liitteet

• 1426830237616.jpg
    1426830237616.jpg
    27.3 KB · Katsottu: 171
Onnea unicorn! Kyllä on selkeä viiva siellä! :)
Täällä on niin järkky väsymys iskeny että meinaa vaan nuukahtaa mihin kellon aikaan tahansa samoin kun pään särky. Joten voi olla että tätä ei kauheesti näy. Kun ihan arki askareet on täyttä tuskaa. En kyllä odottanu että ihan näin aikaisin tämä alkaa.
No vielä pari kuukautta niin tää menee ohi. :)

Nuuhku rv 4+3

Onnea unicorn!! :)

Nuuhku täällä myös järjetön väsymys!

Pepe 5+3 <3

Mulle iski eilen järkyttävän huono olo, mikään ruoka ei maistu millekkään, koko ajan etoo ja mahassa kiertää. Taitaa se reilun 20 viikon yrjööminen taas mua odottaa :D

Azalea toivottavasti ei kuitenkaan!

Mariska sä oot jo noin pitkällä. Vau :) milloin teillä nt ultra?

Pepe, joo kädet on kyynerpäitä myöden ristissä, että niin ei nyt kävis, mut kaks kertaa jo oon sen lusinut, niin enkös kolmannenkin kerran siitä selviä, jos niin käy. Pieni pakko olis :D

Onnea plussanneet. Mariska hyvänen aika joko sullakin on noin paljon viikkoja. .no itse epäilen et ei ollut tämäkään kierto meidän. Johanna kp 22/28-30. Tjot. Kierto.8 tai 9. Tai jopa 10...:(

täällä kärsitään vatsakivuista/vihlasuista, vaikkakin hieman nostaa toivo päätään että josko jotain olis tapahtumassa...niin kuten Ilpuri tuolla aiemmin sanoikin niin itselläkin näitä "oireita" ollut aiemmissakin kierroissa joten ei toiveet kuitenkaan (kovin:p) suuret ole :) kp23/28-32 dpo7?

Pepe ensi tiistaina on nt ultra, jännittää ! Toivottavasti kaikki hyvin, nuo alun vaikeudet mietityttää.
Äkkiä nää viikot menee, tänäänkin taas jo perjantai :) olo on ollut ihan ok, aamuisin etomista mutta helpottaa kun muistaa syödä.

Johanna älä vielä heitä kirvestä kaivoon ! Oikein kovasti plussaa toivon sinne ! :)

Mindi, sulla tosi rankkoja kokemuksia takana. Toivottavasti raskaus nyt onnistuisi nykyisen kumppanisi kanssa.

suvii-i, mä luulen että yrityskin voi vähän sekoittaa kiertoa, tai sitten on tosiaan sekaisin keskenmenosta. Mä en ole vielä yhtään plussaa testeihin saanut, mutta tässä kierrossa yhtäkkiä menkkojen jo loputtua oli parin päivän päästä kunnon vuotoa taas. Eikä mulla ole ikinä käynyt niin!

Elyssei, tervetuloa! Komppaan muita että menkkojen alkupäivän perusteella sulla pitäis vasta olla ovulaatio käsillä, ja r-testi näyttää plussaa vasta parin viikon päästä jos on tärpännyt. Mutta jos on ruskeeta töhnää, kuulostaa vain vanhalta vereltä joka ei jostain syystä tullut ulos ajallaan. Joskus naisen kroppa vain tekee tepposet.

Junibea, tervetuloa! Oon pahoillani keskenmenosta, ikävää viruksen takia. :sad001

Anskunen, toivottavasti sun kierto on normaali. :)

Sandy, hyvä että puhuit myös imetyksen haasteista. Mun mielestä hyvä, että niistä puhutaan etukäteen (edes täällä, jos ei neuvolassa ymmärretä kertoa), niin ei sitten ensikertalainen (kuten minä) pelästy heti vaikeuksista. Haluaisin kyllä selvittää haasteet ja imettää pitkään. Ja hyvä että puhuit siitä, että vaikka imetys on välillä vaikeaa, ei se ole vain tuurista kiinni miten maitoa tulee vaan sille voi myös yrittää tehdä jotain. (Vaikka ei sitten onnistuiskaan.)

Tyttötiikeri, ihanaa että sait viimein kellistettyä miehen ja vielä että ei enää miettinyt ehkäisyä! :grin

Unicorn, selkeästi siinä on väriä eikä vain haamu! :wav

Azalealla on jo hyvin viiva vahvistunut! :)

Nuuhku, voimia, vai pitäiskö sanoa toivottavasti saat levätä. :hug013 Voi kai olla että päänsärky johtuiskin vaikka lihasjumista? Joka tapauksessa toivon että menee pian ohi.

Kyfi, kumpa siellä olis nyt kunnon kiinnittyminen tapahtumassa!

On. Luulen että olin laskenut kp:t eilen ihan päin honkia, nyt tarkistin vihkosta ja kp23/29, dpo8 mennään. Eilen oli pitkään taas etovaa oloa. Ainoa kierto kun oon varma että oli kiinnittymisyritys, oli myös sama oire, muissa yk:issa ei.

Mariska tuu kertomaan sitten uutiset :) sulla ollut aikamoinen alkuraskaus kyllä. Tsemppiä ultraan <3

Unicorn, todellaki on haamu!!! :) onnea ja viivan vahvistumista!! :)

Johanna.. ja kyfi86 ja beisla on mun kans aika samoissa vaiheissa, vedettäiskö kaikki plussat ensi viikon lopulla? :)

Susannne kp23/28-29(31) yk1 keskenmenon jälkeen. Ei niin mitään oireita vattaseudulla tällä hetkellä. Aika kosteat paikat, ei mitään pelkkää pissaa pyyhittäessä. ÄLLÖVARO Eilen ja toissapvnä suihkussa kohdun nipukan vierestä sormeen valkovuotoa, ihan valkosta, ei venyvää. :o

Jee onnea Unicorn selkeästä viivasta! :)

Ilpuri, samaa mieltä, en miekä oo niin stressiä valmiiksi imetyksestä tehnyt (saas nyt nähdä, tarviiko edes koskaan enää tän jälkeen sitä imetystä miettiä tai puhua siitä). Ajatus miulla on ollut, ett yleensä imetetään, toisilla enemmin ja toisilla vähemmin ongelmia sen kanssa.
Toivoisin toki, ett saisin joskus imettää, ja tahtoisin imettää aika pitkään. Mutta en mie tahdo imettää jos se sattuu eikä mikään ole auttanut, tai jos kukaan ei pysty neuvomaan oikeaa asentoa, jotta vauva saisi oikean imuotteen. En usko sen palvelevan pitkällä tähtäimellä ketään, kun kaikilla on paha mieli..
Mutta siis ei stressiä turhaan näin aikasin, kun ei voi edes tietää saanko vauvaa ikinä :D

Tyttötiikeri, toivottavasti osui petipuuhat oikeaan aikaan kierrosta, ja hei ihan mahtavaa kun ei ollutkaan puhetta ehkäsystä! :)
Ja varmasti on nyt paljon parempi fiilis, tuon tauon jälkeen! :)

On, vv runsastunut takaisin omiin uomiinsa ja muuten ei niin mitään oireita. Eipä kyllä vielä pitäiskään miun kierrolla ollakaan :D

Nenna kp21/33(30-35) dpo6 ja yk11

Unicorn en minäkään näe haamua vaan ihan selvän plussan. :P Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan. <3

Azaelan viivat hienosti vahvistuneet. :) Voimia sulle ja Pepelle väsymyksen kanssa. <3

Mariska onnea ultraan ja toivottavasti pieni siellä masussa on voinut sekä kasvanut hyvin. <3

Be rv 5+2

Last edited by a moderator:
Laurushkaah: tiedän mitä tarkoitat, ei ollu semmosta :)

Unicorn onnea selkeistä tuplaviivoista! <3 ja azalealle onnet vahvistumisesta! <3

Onnea plussista, kamalasti tulee tekstiä joka päivä niin ei kaikkia ehdi lukea saati yksitellen onnitella :D

Itsellä jännät paikat kp 28/32, huomenna testaan ekan kerran illan juhlia ajatellen... Eipä kyl mitään tuntemuksia oo suuntaan tai toiseen, jotain pientä tuntemusta välillä mahassa ja huono olo jos ei syö... Mut voi kyl hyvin johtua jostain muustaki.. Mulla se rintojen kipeytyminen on ollu se selvin merkki, sitä ei vielä oo ilmaantunu.

Takaisin