Raskaaksi 2015

Larissa, mä tuun!

Oon maanantaina vasta takas täällä, kun huomenna lähetään miehen kanssa Köpikseen. Ovis just sopivasti ;) älkää kirjotelko liikaa ni pääsen taas kärryille! Plussailkaa paljon! Puuh puuh!

Pk- seudulla asutaan eikä mitään revontulia näy! Liikaa valoja :( kuvia tänne joo!

Joo, meki miehen kans tiirailtiin taivaalle iltalenkillä ja ei siellä mittää revontulia näkyny :/ näin siis p-savossa :/ todellakin kaipuu pohjosen kauniiseen luontoon <3

Mimmu, tsemppiä piikitykseen! Mä en pelkää neuloja, mutta silti vähän arveluttais ajatus itsensä pistämisestä.

suvii-i, toi on hyvä idea että kropan pitäis palkita hyvä asenne! :grin

Sarina, harmi kun et nähnyt revontulia. :sad001 Aika himmeitä tosiaan, niin varmaan valonsaaste häivyttää ne tehokkaasti.

Nyytti, tsemppiä huomiseen testaukseen ja toivottavasti tulee kaksi viivaa! :)

Toffee sori, ei toivoakaan kuvasta ainakaan mulla. Oli muutenkin vain känny mukana, eikä sillä onnistu. No, ne oli muutenkin aika epämääräisiä, ts. ei mitään tarkkarajaisia.

Liisu, ihanaa reissua teille! Köpis on mukava kaupunki. :)

Beisla kp19/29, dpo4

mindiS, ai P-Savon asukki sielläkin :) Täällä myös :hello

Nyytti, sun testiä ootellaan sitten aamulla! :hello2

Liisu, ihanaa matkaa! :signs003

Noniin kai se olis yöpuun aika! Koiran pissatus ja pehkuihin :greet025

Larissa kp 18/27, tjot-k. 9

Larissa, miekin taidan tulla tjottailemaan sinne 2020-ketjuun :D

Mimmu, tsemppiä huomiseen piikitykseen, hyvin se menee! :)

Beisla, aivan ihana supersöpö viltti! :) voikun saisitte pian sen alle pienen lämmittelemään❤ :)

Liisu, hyvää matkaa, malttakaahan katsella kaupunkiakin oviksen hyödyntämisen ohessa ;) :)

Nyytti, iiso plussapuhuri siulle aamua varten!❤ :)

Höh, en mie mitään revontulia päässyt bongailemaan, kun olin töissä :( mut kiva kun edes jotkut näkivät! :)

Mimmu,tsemppiä pistämiseen! Hyvin se menee varmasti,terveisin piikkikammoinen,joka joutui tökkimään mahaansa klexanepiikin kymmenen päivän ajan viime synnytyksestä,kun kotiuduin..ja selvisin!

Liisulle ja miehelle ihanaa reissua, köpiksessä oon nuorena pyörähtäny :)

Muumikertsi ja testi viety vessaan,sillä herään kuitenki tosi aikasin pissalle enkä muista tehdä ellen nää.
Katoin periodtrackerista et viimeks täti kurvas paikalle dpo15 vasta eli samanmoista 30pvän kiertoa vois nytkin odottaa. Pelottaa et testaan ihan turhaan kyllä ja ilman tuota radin takia tehtävää sokerirasitusta en ees testais.. Mut onhan se aina jännää :)

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille myötätunnosta. Oishan se ollu huisin kivaa, jos ois ollu isosiskot!:) Tiiä sitten oisko minnuu ja veljee täällä maailmassa.

Nyytti: Kiitos et tsemppasit.:) Niinhän miekin aattelin, et onhan se ovuloinnin tapahduttava, mut kaikkea sitä alkaa miettimään ja epäilemään kun plussaa ei tule!

Peepe: Onnea uuteen kiertoon.:)

Nennaa: Harmi ku testit meni pieleen!:sad001

Nuuhku ja Azalea:Hurjan paljon onnea!:happy093Vauvaliimaa ja tarrasukkia pienille matkaan mukaan!:happy:

Nuuhku:Hienon yllärin teit miehelle!:)

Beisla: Ihana vauvanpeitto.:)

Pepe: Siul ihana kuva.:)

Nyt miulla on muuten vähän semmonen hassufiilis, ett jos vaikka saattaisinkin plussata :o kovin on oireetonta ollut tässä viime ja tää kierto, paitsi eilen tuntu noi suolisolmut sun muut :D
Tosin todennäkösempää on, ett kroppa tosiaan on vaan niin sekasin..
Noh, postiivisella tuulella jokatapauksessa olen tänään ollut :)

Nenna kp18/33(30-35) dpo3 yk11

Nega testattu,joten illalla alkaa paasto. Harmittaa,vaikka tämän arvasinkin. Yk3 siis alkakoon,kunhan täti kurvaa paikalle. Jospa molempien syömä vehnis auttais ja mies on tosi tunnollisesti ootanu vitskujakin,toki itsekkin :)

20150318_062226.jpg Mä vielä digin käytin, kun ekassa kierrossa tuli hommattua sellainen kaappiin odottamaan. Hassusti oli silti sydän kurkussa tulosta odotellessa, sellainen pöhkö pikku tunne, että mitä jos oon saanut kolme viallista testiä ja nyt digi näyttää karun totuuden. No, kierron alusta laskien nyt on rv 4+1, mutta ilmeisesti mun hormonit vaan nousee nopeasti, koskapa neuvolatädin mukaan plussan ei vielä lauantaina olisi pitänyt näkyä.

Nyt kovasti naiset plussatuulia! Marraskuisissa on vielä pari viimeistä LAta vapaana! :talk017

Nyytti, pahoittelut negasta :sad001 toivottavasti täti kaartaisi pian paikalle jotta pääsisitte uuteen kiertoon! :)

Nyytti :confused: Halaus! Mikään ei oo niin kurjaa ku oottaa ja jännätä ja saada tyhjää, nimim. Kokemusta on.

Täällä bongattu revontulien sijaan valkovuotoa runsain määrin ja testattu kohdunnapukkaa... Pehmeyttä en osaa arvioida mut venyvää limaa, olisko ovis tuloillaan? Taidan testata myöhemmin tänään ku ehdin! Kiitos tsempeistä!

Muokattu viimeksi:
Ja vielä piti laittaa että nennaalle peukut pystyyn että nyt plussaat :)

liliina, iiks ihana digitulos! Hyvä että hormonit nousussa! Voiko myös olla et ovis ollu jo aiemmin? Mulla sai esikoinen alkunsa todella aikaisena kp:nä, kp 8, ja siinä meni sitte LA:t ultrassa uusiksi kun eivät uskoneet mua että menkkojen perusteella laskette sen LA:n muuten väärin :grin

Sydänpylly, mulla on vahva veikkaus, että ovis oli kp13, mutta vatsaa jomoili ekan kerran jo kp10, että sinänsä ihan mahdollista. Mulla on tosiaan aina ollut niin epäsäännölliset kierrot, että neuvolan täti ei alkanut edes arvailla, mikä rv oikeasti on meneillään, kirjoitti vaan samantien lähetteen varhaisultraan.

Takaisin