Raskaaksi 2015

Kiitti ansu85 vaatauksesta! Harmi ettei sulla sit tehonnu. Mulla ei todettu tarkastuksessa pco:ta eikä mitään muutakaan poikkeavaa joten lääkäri epäili että tehoaisi mulle varsinkin kun terolutitkin tehosi ja saatiin täti alkamaan (vaikkakin 10 päivää myöhässä mutta tuli kuitenkin). On tää kyllä raastavaa. Tänään dpo2 ja vatsa aivan kuralla. Limatkin loppu eilen kuin seinään.

Azalea, kyllä mäkin siellä jotain olin näkevinäni. Vahvistumista! :)

Viime viikon pohdinta kiinnittymisvuodosta oli sittenkin turha...Olikin vaan lyhyempi kierto. Täällä siis nyt kp 7/28-36. Jatketaan harjoituksia. Keväisiä terveisiä kaikille ja onnitteluja plussanneille!

Puhvikselle pitikin aamusta vielä laittaa eli minultakin on joitain vuosia sitten poistettu kaikki neljä viisaudenhammasta kerrallaan. Hammaslääkäri kysyi haluanko kärsiä 1, 2, 3 vai 4 kertaa ja valitsin toki yhden :) Itseasiassa pääsin tosi helpolla tuossa. Söin ensimmäiset päivät säännöllisesti kipulääkkeitä ja pidin kylmäpakkauksia tiuhaan poskilla ja parissa päivässä oli koko tuska ohi jos unohdetaan poskissa olleet mustelmat ja suu ei toki auennut ihan täysin. Syömäänkin kuitenkin pystyin pehmeää ruokaa melko pikaisesti. Ja mikä parasta.. Ei tarvinnut kärsiä useammin :D

Peepe, Harmi, ettei kyse ollutkaan kiinnittymisvuodosta. No, nyt sitten täysillä tähän kiertoon. Toivottavasti tämä on _se_ kierto!

Puhvis tääl on kans poistettu viisauden hampaita mulla niitä sattumoisin oli 6 neljä ekaa poistettiin kerralla kun puhkes puolivälissä likan raskautta. Ja hyi olkoon että oli sit ihan hirveetä! Marraskuussa poistettiin loput kaks kun rupesivat jyskyttämään.. Mutta nyt niistä ei enään tartte kärsiä! Ukolta poistettiin kaikki 4 kans kerralla.. :)

Milttis kiva kuulla susta pitkästä aikaa! :) Kiva että asiat on mennyt hyvin, toivottavasti myös uusi luotettavampi luovuttaja löytyy pian. :)

Azaelan testissä näkyy jotain, nyt kovasti vahvistumista sille! :)

Nyytti kiitos kysymästä, täällä on vointi ollut todella hyvää. :) Välillä mietin että pitäiskö huolestua kun ei ole oikein mitään oireita, mutta esikoisenkin raskaus oli todella helppo. :) Ja tuo aurinkoinen ilma on piristänyt niin paljon ja oon ihan ylienerginen, koko ajan jossain jotain tekemässä. :P Plussatuulia sinne :) , toivottavasti täti pysyy erossa susta!

Peepe onnea uuteen kiertoon! :)

Nuuhku plussatuulia myös sinne! :)

On. Soitin neuvolaan tänään ja varasin esikoiselle sekä itselleni neuvolan. Sain ne onneksi samalle käynnille. :)

Be rv 4+6

Azalealla jotain olen näkevinäni :) vahvistumista sille! :)

Täällä ihan järkky turvotus ollut oviksesta lähtien... Ja hauskinta on se, että tän tauon aikana laihduin 4kiloa mut toi turvotus saa mut näyttää siltä kun raskaus olis jo pitkällä :D työnantaja siis alotti juttadieetin ja sen seurauksena edes töissä tulee syötyä kunnolla :) seuraavaan kiertoon taidan minäkin hakea ton geleen, meinasin jo viimeksi ottaa mut jätin ottamatta kun piti jo olla pullat uunissa. Uus yritys ;)

Ja Liisu: meidän vauva täyttäis 2v jos ois selvinny, sinä päivänä kun mulla on se lääkäri :(

Silv kp 23/30-31 yk 10

Noista kaksosista viä, varmaan monesti aika sattuman kauppaa. Meillä on kait miehen serkulla kaksoset ja mun isänpuolen serkulla myös, mutta tuskin sillä geneettistä vaikutusta. Itelläni ajattelin, että 33v. ikä mulla oli suurin syy ja mitä enemmän ikää tulee, niin useamman munasolun irtoaminen kerralla on todennäkösempää. Mut olihan se aika kokemus se raskaus, kun puolivälissä raskautta maha oli jo lähestulkoon yhtä iso kuin loppuvaiheesta yksösistä :wideyed: Siinä viimeset viikot mentiin aika hissukseen ja käynnistyskin oli sitten jo 37+1...

Vielä omaanapaa (taas) eilen mies tuli kotiin ja ihanalta tuntuu, oviskin saatiin hyödynnettyä pariin otteeseen, mut saas nyt nähä ehdittiinkö, ja tapahtuko sitä irtoamista edes tällä kerralla...

aphrael tervetuloa, ja toivotaan että tulevan kolmannen kanssa olis sitten paljon helpompaa noiden allergioiden suhteen!

Mukkis kp 14/26 dpo 1

Azalea: haamulaisen oisin nakevinani kaikissa testeissa, "roskishaamu" tietty tummempi ku testiajalla mut kummassaki nakyy!!! Vahvistumisia haamulle!!!

Huhheijaa taas tuota terkan toimintaa täällä! Silloin kun soitin labraan aikaa raskaustestiä, klamydiaa ja papaa varten, sanottiin miulle ett tunti pidättelyä riittää. No mie kuitenkin kolmisen tuntia pidätin. Koska vihaan pissatestien antamista, yritän tehä siitä mahdollisimman nopeeta ja kotona teen alapesun ja vaihdan housut yms just ennenku meen labraan (en tiiä saisko :D )
Sit menin labraan ja se täti alko kyselee noista, ett varmaan on aamupissa yms. Olin ett täh, just sanottii aikaa varates ett tunti riittäis. Eli se siitä raskaustestistä. Sit ei klamydiaa varten ois saanu tehä alapääpesuakaan, eli se siitäkin testistä sitten. Voi hyvää päivää! Sano ett voi se tehä ne testit, toivottavasti antaa jonkun vastauksen. Ja r-testi pitäis muutenki ottaa verinäytteellä?! Huhhuh. On taas hiukan turhautunu olo. Sai sentään papan tehtyä :D

Nyt pitäis sit saada jollain ihmeellä varattua puhelinajat lääkärille. Soitan sinne, ne ei vastaa mut soittaa takaisin (joskus) ja mie meen iltavuoroon töihin ja töissä en puhelimeen pysty vastaamaan. Ärsyttävää touhua :(

Azalealle vahvistumisia :) ja onnea!

mulla muuten plussakierrossa loppui limat kun seinään ja luulinkin etten varmaan ovuloinut ollenkaan :) ja loppukierrosta häpyluuta vihloi armottomasti ja pärstä oli ja on edelleen järkyn näköinen, posket punoittaa paukuroitaan ja leuassa sekä selässä! Finnejä o_O

Plussatuulia :talk017

Ruusa: mulla tää kierto just sellanen et limat loppu just sillä sekunnilla ku ovulaatio oli ohi :D toisaalta taas välillä tulee sen sortin lorahduksia ettei oikein tiedä onko lintu vai kala :D finnejä ei ainakaan toistaiseksi oo ilmestyny, ehkä jopa normaalia vähemmän näppyjä :o

Be kiitos! Ontan kyllä plussapuhurit mielellään vastaan! ;)

Larissa ja taikatuuli kiitokset kans tsempeistä! Mä en ehkä kestä ja pakko varmaan käydä hakemassajoku pc:n testi marketista ja testata vielä tänään..!
Mutta jos huomenna ei menkkoja kuulu niin sitten vastahaen apteekin oman testin.. Sillä plussasin likastakin kun menkat oli neljä päivää myöhäs :)

Nyytikö testaa huomenna? Oih toivottavasti plussataan kummatkin! ;)

nennaa, Kuulostaapas tutulta tuo oikean ohjeistuksen puute. Olen itse joskus korjannut minua ohjeistanutta terkkaria/sairaanhoitajaa kun olen tiennyt hänen ohjeistavan väärin. Itsekin olen siis sairaanhoitaja joten jotkut asiat ovat minulle työn puolesta tuttuja. Tosi harmi, että testisi menivät nyt ihan pieleen :(

Mä olen muuten toisesta lapsesta plussannut parin vuoden yrittämisen jälkeen sellaisesta kierrosta jonka jälkeen olin päättänyt vihdoin varata ajan tutkimuksiin ja olin myös ostanut digitaalisen ovistestin ja saanut sillä ovisplussan (jota ei edes mielestämme hyödynnetty kun oltiin kipeitä molemmat eli joku jemmasiittiö ilmeisesti löysi munasolun ;) ). Ja se mikä tekee asiasta vielä huvittavamman niin lähetin plussan jälkeen eräälle toiselle pitkään yrittäneelle loput siitä ovistestistä ja hänkin sai sillä plussan jonka jälkeen tärppäsi eli ehkä siinä testissä oli jotakin ;) Muutenkin tuo tärppi osui hauskasti juuri siihen hetkeen kun mies oli parin vuoden harkitsemisen jälkeen uskaltautunut irtisanomaan itsensä ja perustamaan oman yrityksen. Eli paras aika ikinä minulle raskautua ja jäädä kotiin kun koko perheen tulot riippuivat miehen yritystoiminnasta (joka onneksi alkoi hyvällä vauhdilla). Eli voisi melkein sanoa, että molemmat lapset ovat päässeet yllättämään plussalla, myös tuo nuorempi jota tosiaan oltiin yritetty kauan.

APUAA!
Tää ei voi ollatotta! Neljäntunnin pidätyksellä! Voi jestas mä en voi uskooettä nyt on mun vuoro!
Itkettää onnesta! Jännittä! Isännälle en oo viellä kertonut sitten vasta kun tulee töistä..
Ja joo kuva on huono kun kädit tärisee edelleeen.. Mutta livenä ei voi enään erehtyä..

image.jpg

Takaisin