Raskaaksi 2015

Sori kuvatulva, tässä sama testi about 20min päästä testin teosta.

Liitteet

• 1426569904154.jpg
    1426569904154.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 205
  • 1426569918298.jpg
    1426569918298.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 223
Azalea, munkin silmät näkee tossa jotain ihan ilman suurempaa tihrustamista. Toivottavasti parin päivän päästä on jo paljon selkeämpi!

Sydänpyllylle ja muille uusille lämpimästi tervetuloa ja toivottavasti pian myös tervemenoa :)
Beisla, toivotaan että nipistelyt ja jomotukset tarkoittaisivat hyvää :)
Azalea, jänskää!!
mindiS,kyllähän finnit kertovat hormonitoiminnan muutoksista,mulla tullu kans jokunen raskausaikana vaikka muulloin niitä ei oikeastaan koskaan ole.
Kiva idea tuo yksi päivä ilman luureja, töllöjä yms :)
TaikaTuuli,jos kerta tulee hymynaama,oviskivut ja limat, niin eiköhän se aika varmaa ole että ovuloi. Mä alotin vehniksen(ja mies kanssa)jo kesken kierron, eli vähän oviksen jälkeen. Prismasta ostin. Ei kai se ole niin tarkkaa minä päivänä alottaa,mitä aiemmin sen parempi.
Voi kuinka surullista tuo isosiskojesi kohtalo :(
Be,ihana kuva lähtimiehelle ♥ Mikä sulla on vointi?
Myy, voi kun jänskää,sykkeen kuuleminenon ihanaa ♥ Tsemppiä :)
Milttis, kiva kun kävit kirjoittamassa! Oon monasti miettinyt missä oot ja miten sulla menee.. Harmi että yritys jää siellä tauolle, mutta toivottavasti löydät paremman luovuttajan! :) Onnea perhenlisäyksestä ja uudestakaarasta! :)

on kp29/29-30ja dpo13. Aamusta oli ihan hetken menkkamaista jomoa,mutta loppui. Illalla taas supervahvat plussakiteet donnatestissä. Oireita ei ole, joten kyllä mä luulen että täti saapuu huomenna. Välillä on hetkittäisiä "jospa sittenkin" oloja, mutta en uskalla toivoa liikoja.. kaikissa aiemmissa raskauksissa on ollut plussaan viittaavia oireita edes hitusen jo ennen plussaa. Nuo plussakiteet kyllä ihmetyttää, harmi tosiaan kun ennen ei oo tullu testattua enää oviksen jälkeen. Mutta nyt viemään esikoista virikehoitoon ja koiraa lenkille, myöhemmin salille yms ja toivottavasti päivä menee pian ohi! :)

Muokattu viimeksi:
Azalea kyllä, siellä jotain näkyy! :) vahvistumista sille!

Jos saan napailla niin dpo 14 eikä tätiä, juhuu.. Yleensä heti aamusta alkaa menkat, Mutta ei näköjään nyt. Edelleenkään ei ole menkkaoloja. Yöllä sain herätä 1 aikaan vessaan ja sen jälkeen ei meinannu tulla uni enÄän ollenkaan ja nyt oon noussu jo ennen puolta 7.. :O

Ai niin ja tervetuloa kaikille uusille toivotaan että se visiitti täällä jää mahdollisimman lyhyeks!
Meitähän on tullu hirveesti lisää! :)

Huomenta!
Astmalääkkeistä.. mulle lääkäri myöskin sanonut että on pahempi sikiölle olla ottamatta, samoin yrittämisen kanssa. Kun olimme lapsettomuustutkimuksissa kysyin vielä erikseen siltäkin lääkäriltä miten astma vaikuttaa yrittämiseen niin sanoi että jos astma hallinnassa niin ei vaikuta juuri lainkaan, joten piippua suuhun vaan. :grin

Sarina1 mulla oli clomit käytössä joku vuosi sitten kun hoitoja aloteltiin ja söin 6kk mutta eivät vaikuttaneet mitenkään kun ultrissa piti aina käydä seuraamassa..annostusta siis aina nostettiin joka kierrolla mutta sitten vaihdettiin eri lääkkeeseen kun clomit ei tehonnu ja joillain ne ei kuulemma vain tehoa mutta useimmat niistä on kyllä avun saaneet äkkiäkin. Lugeja taisin saada vasta kun ivf siirto tehtiin ja niitä söin monta viikkoa..en nyt muista tarkkaan mutta auttoivat sitten siihen että pikkuinen pysyi matkassa :) Mulla vielä PCO ja kypsyttelyn tuloksena saatiin 21munasolua joista sitten 9 jäi vielä pakkaseen odottelemaan että nyt päästään Pas alottamaan..

Myy, apua kuinka nopeasti aika menee, kun sulla on viikkojakin jo noin paljon! Ihanaa!

Azalealla jotain nään. Oot kyllä alottanu aikaisin testaamaan :D eli hyvin sillä on vielä aikaa vahvistua!

Kiva kuulla susta Milttis! Ja kaikkea hyvää! Toivottavasti löydät ihanan luovuttajan tauon jälkeen. Vielähän sä ehdit tähän ketjuun, vuotta 2015 on vielä paljon jäljellä :)

Oon ite ihan sekaisin kiertopäivistä. Ehkä kp 11. Eilen ois ollut meijän lapsen LA, jos ei olis mennyt kesken :(

Azalea, miekin nään kyllä siellä jotain! Vahvistumisia! :)

Milttis, kiva kuulla siusta :) toivottavasti tauko tekee hyvää ja rauhassa löydät uuden luovuttajan :) tsemppiä!

En muista enää kuka kysyi suupielten rohtumisesta tai halkeilusta, mutta vanhat ihmiset sanoivat miulle ett hiivaa pittää syyä ku siin on jotain vitamiinia (ehkä B??) ja auttaa kyllä :)

Nenna kp 18/33(30-35) dpo3? Yk11

Okei nennaa mäpäs käyn apteekissa ni kysäsen vielä siellä että oisko se sit b-vitamiinin puutosta.. :)

Anskunen, toivottavasti sun kilpparilääkitys puree pian.

Tsemppiä ja plussatuulia piinailijoille! Ainakin oli mindiS, Azalea, Kohta3, Nyytti, nuuhku. (sori jos joku unohtui) :wav :wav

Puhvis, hyvä varmasti tossa tilanteessa ottaa kaikki kerralla. Eipähän enää ikinä tartte niistähuolehtia! Mua itteä jännittää, kun yks viisaudenhammas on edelleen aika piilossa, että mitenköhän sen sais... vaikka kaipa ne lääkärit osaa.

MindiS, tosi hyvä idea toi pari päivää ilman puhelimia ja nettiä. Vois meilläkin kokeilla, tai ainakin rajoittaa päivittäistä aikaa. Hah, pitäis laittaa itselle nettirajat niinkuin lapselle. :grin

Lissu, toivottavasti sun mies ehtii ajoissa kotiin ja pääsette aloittamaan yrityksen!

Taikatuuli, kyllä suretti lukea sun isosiskojen kohtalo, aivan kamalaa! :sad001

Be, ihanan paidan löysit! :)

Myy, tsemppiä ultraan, varmasti ihanaa kuulla syke! :) Luulis, että ne antaa siellä LA:n.

Milttis, kiva kuulla susta taas! Harmittaa vieläkin se luovuttaja, toivottavasti jos seuraavan saat niin on fiksu tyyppi, tai sit jos keräät rahaa klinikalle. Mutta kilppareita, voi miten ihanaa! :Heartblue

Kyfi86, mihin aikaan testasit ovista, ja testasitko kerran päivässä? Mulla näkyy plussa reilusti yli vuorokauden, mutta ovishan tulee vuorokauden (tai reilun vuorokauden) päästä piikin alkamisesta. Eli jos testaist vain kerran päivässä, voihan se kipuilu olla just ovis. Vaikka tosiaan, tuskin sillä päivän päälle on merkitystä. :)

Aphrael, hyvä että saitte yrityksen käyntiin nyt. :grin

Azalea, ehkä noissa testeissä jotain näkyy. :) Vahvistumista!

Liisu, voimia suruun, varmasti raskas päivä muistella. :hug013

Beisla kp 20/29, dpo5.

Täällä poika elämänsä ekassa flunssassa, ollut jo viikon :sad001 Mitenkähän sitä jaksaa talletella näissä univeloissa ja pojan heräillessä kesken unien. Painonpudotuskaan ei oikein luista tässä väsymystilassa.

Azalea, Ihan hyvin voi jo nyt olla plussa, Mää sain plussan viikkoo ennen menkkojen oletettua alkamista, tosin oli kaks kyytiläistä. :) Ja testasin silloin huvikseni kun tilaamieni ovistestien mukana tuli r- testejä, kyllä meni pasmat sekasin kun tulikin plussa :grin

Hmm, mitähän muuta mun piti kirjottaa, pää lyö tyhjää.. No ainakin plussatuulia kaikille, sekä oviksiin että raskauksiin! :happy:

Pepeeee, niin söitkö sä itsekkin sitä gelee royalea? Kävin eilen hakemassa sitä vahvempaa. Ja onko väliä missä välissä kiertoa sen alottaa jos sitä itsekkin alkaa syömään? Mies otti eilen ensimmäisen pillerin :P

Azalea kyllä siinä jotain näkyy!! :) vahvistumista hirmusesti.

Timbe söin itse myös. Mies söi kuukauden tupla-annoksella ja itse söin yhden päivässä. Aloitin syömään viime kierron kp23 alkaen ja plussasin tässäkierrossa :)

En oo kerinnyt käydä kirjoittelemassa juurikaa. Hirveä väsymys vaivaa ja huonosti nukun yöt.

Pepe 5+0 <3

Azalea, noissa jälkimmäisissä kuvissa näen haamun. Mutta en vielä onnittele, kun on kyse "roskishaamuista" :wink Toivotaan haamulaisille vahvistumista ja että saisit testiajalla viivat!

Kiva kuulla sustakin Milttis! Hyvä, että elämä luistaa vaikka vauvahommat onkin jäässä. Kaikkea hyvää jatkoon ja käu välillä meitä moikkaamassa! :)

Nyytti, sulla on kans jännät paikat! Toivottavasti ne kiteet kertoo raskaudesta :wink Mutta jos ne menkat silti tulee, niin tietääpähän jatkossa ettei tee sylkitestiä enää oviksen jälkeen :grin

Nuuhku, jännää jännää! Saa pysyä se täti pois sieltä! :cat:

Napaa: Vieläkin on ovislimoja ja eilen oli aika karmea olo :depressed: Mulla on etovaa oloa aina oviksen tienoilla. Oiskohan tänään se o-päivä.. Toivotaan, sillä ukko on reissussa ja tälle päivälle sunnuntain tallettelut vielä ehtisi. :grin Vähän kyllä ärsyttää, että näyttää tämä mun ovis tasoittuvan vasta kp 17-19 tienoille eli liian myöhään suhteessa siihen että kierto on kuitenkin yleensä vaan 27 päivää pitkä... :shifty: Nooh katellaan. Ja töihin käy mun tie taas! Ihana ilma jälleen ulkona! :joyful:

Larissa kp 18/27, tjot-k. 9

Takaisin