Raskaaksi 2015

Mimmu: Mäkin tein sen testin ja sain saman tuloksen, sillon ennen kaksosia ei tullut mieleenkään kaksosraskaus, mutta maha kasvoi kauheeta vauhtia, niin siitä pääteltiin miehen kanssa, että siellä on joko jättiläinen tai kaksoset :)
nyt pitää käydä nukkumaan, vähän uni kateissa kun ootan miestä kotiin niin kovasti :Heartred

En uskalla täältä vielä kadota ja on muutenkin mukava käydä täällä lueskelemassa kun tullut seurattua niin intensiivisesti teidän kaikkien juttuja viime aikoina.
Murkkua onnittelen ovis plussasta suunnattomasti!! Ehkä se aurinko pian pilkistää sinnekin :)

Tervetuloa uusille!

Silv sulla on kyllä kunnioitettava asenne! Ihana kun palasit taas tänne! Toivon kovasti sinne onnea uuteen yritykseen!

Taikatuuli ja muutkin tädin kohdanneet, suuret pahoittelut mutta olkoon uusi kierto teidän kiertonne! :)

Tsemppiä muille piinailuihin!

Mä ajattelin että voisin kertoa omasta plussauksesta siis lähinnä oireista jos jotakin kiinnostaa vertailla omiaan. Eli mulle oli epätavallista kierrossa viimeisellä viikolla valkovuoto, kun yleensä on kuivakausi menkkojen alkuun asti ja halujakaan ei yleensä ole oviksen jälkeen yhtään! Siis täysin nolla! Nada! Mut nyt ois kyllä maistunut useinkin ja alkoikin epäilyttää että mitä jos oletettu ovis ei ollutkaan ovis vaan se olisi siirtynyt myöhemmäksi, mutta ei se sitten niin kuitenkaan ollut. :) Ja taisi mulla olla jotain vihlontaakin mikä oli erilaista minusta kuin ennen menkkoja. Mies totesi myös että en ollut niin kiukkuinen tällä kertaa kuin yleensä ennen menkkoja vaikka jotain vastaavaa oli kyllä myös viikkoa ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Olen myös ollut ehkä väsyneempi. En siis yleisesti väsynyt vaan sillä tavalla että yht äkkiä iskee kaamea väsy eikä auta ku nukkua.
Sitten silloin oletettuna alkamispäivän aamuna tein testin ja sain vahvat viivat. Saman päivän iltana alkoi myös kipuilu kohdussa. Olisko kasvukipuja. Nälkä mulla on myös ollut nyt plussauksen jälkeen tiheämmin. Eikä siis tosiaan ole menkat alkaneet vaikka yleensä alkavat tosi säännöllisesti eli kyllä mä nyt aika luottavainen tämän suhteen olen! Ajattelin kyllä tehdä vielä digin ja sitten varaan ajan neuvolaan. Kuinka pian te muut olette tehneet yleensä sen digin sitten vielä jotka olette plussanneet? Anteeksi tää valtavan pitkä viesti. Toivottavasti joku jaksoi lukea :D

Nyytti, http://www.sinunapteekki.fi/catalog/intiimituotteet/lunette-tuotteet-c-34_268.html
Tuosta osoitteesta katsoin, että oli yksi halvimmista, kun värillisen Lunetten nyt päätin tahtoa :)
Muun merkkisiä näytti olevan jonkun verran halvemmallakin, enkä noita värittömien hintoja edes vertaillut. Tässä siis oli yhden unettoman yön pikaisten googlausten tulos :)
Noissa kuvissa näyttää kyllä aika rumilta nuo värit :D muualta kun katsoin, olivat aika paljon kirkkaampia, etenkin tuo purppura Cynthia :)

Minttulaku, kiva kun kerroit oireistasi! Niitä on aina kiva ja jännä lueskella :) ja jotenkin rupee omia tuntemuksia vertailemaan niihin :o :D

Silv, kiva kuulla ett siellä teki tauko täältä hyvää ja nyt löytyy uutta puhtia :) ja kiva ettette ole kuitenkaan joutuneet km:n takia taukoa pitämään! :) tsemppiä ja toivottavasti et joudu lääkäriaikaa käyttämään, tai saisit sen edes toisenlaiseksi toimenpiteeksi varata ;) :)

Ömh muita juttuja?!
Ketkä nyt olivat tehneetkään noita kaksostestejä, nyt alkoi kiinnostamaan :D miun äite on toinen kaksosista nimittäin esimerkiksi :D

Taikatuuli, toivottavasti vuoto ei pahene, vaan olisi nyt ne kuuluisat "valemenkat". Tsemppiä!

Tsemppiä kaikille muillekin ja hyvää alkavaa viikkoa! :)

On; mie istun miehen kans akuutissa, toivottavasti en enää kauaa. Miehellä kai metallia silmässä :(
Tänään lorahteli taas vv pari kertaa. Muistaakseni oli viimekierrossakin samaa..

Nenna (nyt 16.3.) kp 17/33(30-35) dpo2 ja yk11 :)

Silv, kiva kuulla susta :Heartred toivottavasti tauko teki hyvää ja saisit pan uuden, pysyvämmän plussan! :)

Paljon oli taas uusia tullut, joten tervetuloa! Toivottavasti visiittinne jäisi lyhyeksi (kuten uusilla on tapana..) :grin

Ja paljon, paljon onnea plussaneille!

Onnea ovisplussan saaneille, nyt peitot heilumaan ja parin viikon päästä kaksi viivaa tikkuun! :wink

Pahoittelut tädin ja negan kohdanneille :sad001

Anskunen kp 21/27

Soma okei! Mä luulin että sulla oli DPO10 niin siks sanoin että liika aikaseen? :) mut joo mullakin on kokemusta noista tuhru menkoista ja niistä kaksviikkoo niin alko uudestaan kunnon vuodolla menkat tein testin ja hailakka plussa.. Joten meni siis kesken. Ja ekat oli valemenkat.
Mutta toivotaan että sulle se plussa sieltä tulis! :)

On oli kyllä hieno se sirkus! Ja muutenkin hyvä päivä eilen! Jee! Tääl on ny sit DPO13 ei oo menkkaoloja kerran oli viikko sitten mutta yleensä ne kyl jatkuu menkkojen alkuun asti. Toivotaan parasta pelätään pahinta.

20150316_070353.jpg Kyllä tää nyt pikkuhiljaa pitää alkaa itekin uskoa. Vielä ei ole tullut sellaista ymmärryksen tunnemysrskyä, vaan tuntuu kuin tihrustelisi jonkun muun testejä.

Tässä kierrossa pupuiltiin oviksen ympäryspäivinä mutta ei itse ovispäivänä, dpo5 aamulla oli menkkamaisia kipuja ja illalla tuli pari veripisaraa, sen jälkeen iski flussa ja lämmönnousu. Pari päivää oli pää hurjan kipeenä ja posket loimotti. Dpo8 tuli runsaasti haisevaa valkkaria, mutta sen jälkeen alkoi aavikkokausi ja jatkuva nälkä ja vessahätä. Ja myös ne omituiset ruokamieliteot (paprika). Viimeisen viikon on ollut ihan tuskaa herätä aamuisin, vaikka yleensä olen aamuihminen. Dpo 11 eteenpäin on joka päivä ollut "menkkakipuja" ja rinnat tosi kosketusarat. Nyt siis "kp27, dpo 14" ja

liliina rv 3+6

Sandy kiva kuulla sinusta! Ja voi poikakin jo noin "iso" ;) kaikki on muuten mennyt hyvin? :)
Ja tervetuloa vain takaisin piinailemaan paitsi jos vaikka se plussa parin viikon päästä tulisikin :)

Silville toivon todellakin pysyvämpää plussaa! :)

Muurahaisella on hieno ovisplussa!

Ililiinan (meniks se nimimerkki noin? Tää on yks hankalimmista nimimerkeistä muistaa ja sorry jos meni väärin.:oops:.) testissä nään haalean viivasen! Sille vahvistumista! :)

Kiitos kaikille onnitteluista :) olen vielä itsekkin hieman hämilläni, että noin vahvat viivat sain.

Minttulaku, kuvaamasi oireet sopii kyllä hyvin vahvasti tämän hetken oloihini, tosin epäilen kyllä että lääkkeiden käytön lopettaminen on siirtänyt vaan ovulaatiota.

Mutta noita oireita kun mietin, niin täällä on hyvin limaista ollut monta päivää.
kauhea näläntunne iski sellaisessa tilanteessa jossa ei koskaan aiemmin ole iskenyt.
Kohdussa oli eilen omat bileet se sykkimällä vihloi monta tuntia.

Jahka sängystä jaksan nousta käyn taas tekemässä ovistikun katsotaan josko alkais haalistumaan.

Tänään siis kp 25/30.

Liliinan viivat vahvistuu hienosti, onnea!!! :)

Muoks. Ovistestiin ei tullut enää niin vahvaa plussaa mitä nyt kahtena päivänä tullut.
Joten hyvin pitkäksi venyy tämä kierto.
Tänään siis kp 25/30, dpo 0, yk 15.

Muokattu viimeksi:
Täytyy täältä taustalta tulla paria asiaa kommentoimaan kun on ollu teillä niin mielenkiintosia keskusteluja. :)

Ihan ensiksi valtavan isot onnittelut kaikille plussanneille, aina on ihana kuulla noin mahtavia uutisia!
Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille, jotka sitä plussaa vielä odottaa. Erityisesti Silv jäit mun mieleen, toivon kovasti että saat pian pysyvän plussan!

Polttareista myös oli puhetta. Mä oon kaksia polttareita ollu järjestämässä ja ite olin ihan superonnellinen omista polttareistani. Kaikki kolme oli suht rauhalliset mutta sisälsi mm. mökkeilyä, vaimotestiä, ampumista, charleston-tuntia, lavatansseja ja paljon herkuttelua. Omissa polttareissani mut puettiin lotaksi ja sain myös vähän ensiaputoimenpiteitä tehdä keskellä Turkua.. (Oon siis ammatiltani sairaanhoitaja)

Ja oon kanssa saanu tottua siihen että mies kauheesti pohtii asioita omassa päässään eikä oikein saa niistä ääneen puhuttua. Uskon että paljon on sitä että vaikka haluaisikin puhua niin on vaikea löytää oikeita sanoja. Mun on ainakin ollu pakko opetella kärsivällisyyttä kun on huomannu että toinen tarvitsee sen oman ajatteluprosessin ennen kun pystyy jotain päättämään. Kun itse tarttee just sitä keskustelua että saa ajatukset selviksi. Et pientä taiteilua on kyllä välillä! :dance008 Mutta nyt oon tosi onnellinen siitä että ollaan nyt samoilla linjoilla vauvahaaveiden suhteen ja aina kun ollaan jossain kaveriperheiden tykönä niin om mahtavaa kattella kun toinen niin innoissaan lasten kanssa leikkii!

On. Täällä odotellaan edelleen kärsivällisesti menkkoja. Sais tulla kyllä vaikka heti.. Mies lähti just viikoksi työmatkalle niin nyt ois hyvä sauma tädin vierailulle!:grin

Tulipas pitkä viesti, toivottavasti joku jaksaa lukea loppuun saakkaa.. :p

kylläpäs nyt tuntuu päivät taas matelevan, saa nyt nähdä kuinka tässä kierrossa käy, jos ei tästäkään tärppää niin taidan kokeilla sitä vehnänalkioöljyä seuraavaks tuon greippimehun lisäks:p
kp19/28-32 dpo2?
niin ja liliinalle piti ainakin toivotella vahvistumisia viivalle :)

Kyfi86 itselläkin sama tunne että tuntuu ku päivät vaan matelee.. massussa taas perhosia ku oottelee menkkoja loppuviikoksi, tai jospa sittenkin täti jättäis tulematta. Joka kuukautinen pakollinen uusi r-testi polttelee laatikossa, koska onhan se joka kuukausi päästävä testaamaan ;)
Minäkin opettelen nyt juomaan tuota greippimehua ei kyllä ole lempparia, mutta kyllä sillä foolihappo pillerit hyvin saa kurkusta alas :D
Oikein aurinkoista päivää kaikille ja paljon plussatuulia.

Tänään kp 22/26-28

Voiko olla mahollista et täti lähti kp 4-5 ja nyt kun on kp8 ni tulee jo limoja?? :o mahaa vihloo siihen malliin et ovis ois tulossa :o

itse olen juonut noita missä on appelsiinia seassa kun en ole ihan pelkkää greippimehua löytänyt. ja itsellä on nyt neljä r-testiä odottelemassa kun tilasin noita o-testejä ni sai samaan "pakettiin" 3 r-testiä :grin ompahan millä testailla jos nyt hätähousuks tulee taas heittäydyttyä ens viikolla :oops::grin

Kyfi86 en malta koskaan millään odottaa vaan että täti tulis vaan aina päivää ennen testaan ni varmaan nyttenki loppuviikosta heiluttelen testipuikkoa :D hätähousu mikä hätähousu :D
Varmaan se appelsiini greippimehu on tuhat kertaa parempaa koska tuo greippimehu on ihan tosi pahaa :/ mut mitäpä keinoja sitä ei koettais ;)

Hitsi kun nyt puhelimella selatessa ei muista kelle kaikille piti kommentoida :D

Silv, tervetuloa takaisin! Sulle suosittelisin myös tota vehnänalkioöljyä. :) luin juuri kanadalaisen lääketieteellisessä julkaisussa olleen tutkimuksen, jossa tolla öljyllä oli todettu olevan apu toistuviin keskenmenoihin

Tuun kohta takaisin ja ajatuksella lukemaan viestit sekä kommaamaan enemmän kun ehdin koneelle :D

Takaisin