Raskaaksi 2015

no täs

Liitteet

• WP_20150314_008.jpg
    WP_20150314_008.jpg
    427.9 KB · Katsottu: 223
Täällä haaveissa pikku kakkonen! Meidän esikoinen syntyi 08/14 ja leikkikaveri on tilauksessa. Tosin esikoinen vielä rintaruokinnalla ja synnytyksen jälkeen kierto ei ole vielä palannut, voipi olla että saadaan peittoa heilutella tovin enneku tärppää :) Tsemppiä kaikille ja plussiaplussia! :smiley-bounce012

Mymmelisti, mun aamuheräämiseni on täysin pieneläinten armoilla :cat: Vahva veikkaus on 6.30-7.00, siihen aikaan niillä yleensä on nälkä.

Voi mahdoton mikä plussa-aalto täällä tosiaan on! Kohta oon ypöyksin täällä. :D
Eli siis ONNEA liliina ja Minttulaku! Ja Pepelle onnea digin tuloksesta ja pikkuveljestä (?)!! Ja Aneskalle myös onnea digin tuloksesta!

On Täällä ei kummempia... ens viikolla alan ovista metsästämään testien. Taas on tosin vähän ristiriitaset fiilikset et pitäskö tää kierto jättää väliin ihan "varman päälle" ja käyttää kumia.. Näitä ajatuksia siksi, että mulla on vihdoin paino lähtenyt vähän laskuun ja pudotettavaahan mulla olis ainakin sellanen 30kg... varmasti vielä enemmänkin pitäis et olisin ihannepainossani, mut olkoon tuo nyt ensimmäinen pidemmän tähtäimen tavoite... Ja jotenkin mielummin alkuvuoden lapsi kui loppuvuoden... ..vaikka eihän sillä nyt loppupeleissä mitään väliä ole millon lapsi syntyy. Nää on vaan näitä pohdintoja. Kai sitä vähän hermoilee sitä et miten sitä pärjäisi kahden lapsen kanssa jos tärppi kävis, ja toisaalta taas yrittää löytää syitä miks ei harmittais niin paljoo jos/kun ei tärppää.

Mutta varmaan kuitenkin mennää tjottaillen, kun ei sitä toisaalta taas raski haastaa yhtään kiertoa kun ei ikinä voi olla varma siitä kuinka kauan saa yrittää että joskus sen toisen pienen saa.

-Tyttötiikeri kp 10/28-34, tjot-k 4-

Paljon onnea plussanneille!!!! :)

Meillä siis tilanne se, että lapsettomuushoidot laitettiin lääkärin toimesta jäihin toistaiseksi. Clomeja söin kolme kiertoa ja niilläkään ei saatu ovulaatiota verikokeiden perusteella tapahtumaan. Ja tosiaan lääkäri käski tiputtaa sen neljä kiloa ja ottamaan sitten yhteyttä uudestaan. Jotenkin miten itse tämän tunnen, niin koen valtavaa vääryyttä. Ensin luvataan auttaa, sitten sanotaankin että joo tää oli tässä, pärjäile.
Mut ei sille mitään voi elämä ei aina oo niin reilua...

Ovulaatiotikkujen viivat sen verta haalean et tuskin nämä limat oviksesta johtuisi. Ja mitä kroppaani tunnen, niin kyllä se oviksen aika oli viime viikonloppuna, mut eihän mulla sitä edes todistetusti pitäisi tapahtua. Voipi olla että kroppa vielä sekaisin clomeista. En tiedä...

Muokattu viimeksi:
Kerttu kiva, että pääsette yrittämään jo ihan pian. :happy: Onko sulla tarkoitus ottaa mitään kikkakolmosia käyttöön? Siis greippimehu, foolihappo mitä näitä nyt on.. :hilarious:
Pepelle onnea tuplasti! :smiley-bounce012

Murkku jospa siellä noi limat enteilis tuplaviivoja viikon päästä? :wink Eikös täällä muutamat oo juuri tuosta kertonu, kun limailuja jatkunut oviksen jälkeenkin? Mää pidän sulle kovasti peukkuja. Monethan plussaa juuri sen jälkeen, kun on ”yrittämisen” lopettanut. :rolleyes:
liliina haamulainen siellä kurkkii! Ihanaa!! :love017

Minttulaku vau onnea viivoista! :hello2

Nuuhku mä näen jotain, viivanpaikkaa ehkä? :thumright

Aneskalla komea digi, onnea vielä! :binkybaby

Kattipakana tervetuloa! :greet025 Toivotaan, että kierto alkaa palautumaan ja pääsette kunnolla yrittämään pikkukakkosta.

Beisla veikkaan, et mun ovisplussa oli sittenkin sillon torstaina. Laitan hetken päästä kuvan, koska tarvitsen tulkinta-apua.. :confused004

enu kp19/46-69

Hei tuli mieleen, että olisko innostusta tässä porukassa yhessä kilojen tipauttamiseen? Ajattelin että jos tekis listan ketkä painoa yrittää tiputtaa tyyliin oma nimi ja palloja sen verta monta kiloa haluaa tiputtaa ja sitten kun tippuu niin poksauttaa pallon?
Esim.
Muurahainen OOOOO OOOOX
Olen siis saanut tiputettua jo hurjan yhden kilon lähtö painostani.
Miltä kuulostaa?

Murkku eihän sun kroppa välttämättä mitään sekasin ole. Jostain luin, että clomien vaikuttava aine kertyy elimistöön ja vaikuttaa vielä niiden lopettamisen jälkeenkin. Toivon todella, että tämä olisi teidän kierto! :wink:happy:

Se vois murkku olla hyvä idea täällä kun muutama on jotka haluais pudottaa painoa ja sillä myös saisi paremmat mahikset raskautumiseen! :) onks sulla jo joku idea miltä se lista näyttäis? Mä voisin olla mukana!

Toihan kuulostaa murkku hyvältä idealta! Kyllä mäkin kerron teille mun herkkulakkopäiviä, vaik ei ne mitenkään tähän liity :D mut jos se itseään tsemppaa niin ilman muuta!!
Liisu kp 8/27 herkkulakko 15/100

Eihän sen pallorivin tarvii olla just 1kilo koska jos toisella pudotettavaa 20kg niin vois ottaa yhden pallon 2kg kohden kun taas toinen jolla 5kg niin ehkä se 1kg yks pallo. Jokainen tietää mitä se oma pallo painaa, sillon ei myöskään tarvis jakaa sitä tietoa muille jos ei halua :)

PALLOJEN POKSAUTTELIJAT

Azalea ooooo ooooo
Liisu oooo
'muurahainen' ooooo oooox
Mymmelisti ooooo o

muoks. jotain tollasta, ja on siis mullakin enemmänkin tiputettavaa, mutta tolla perus kympillä on hyvä aloittaa, ei kaikkea tarvitse heti tiputtaa pienillä tavoitteilla saa parempia tuloksia aikaan, itellä eka tavoite saada noi ekat viisi edes poksautettua :grin
Ja tosiaan voi toimia myös päin vastoinkin poksauttaa pallon, kun saa kilon lisää :happy:

Muokattu viimeksi:
Hmm vitsi kun tän allekirjoituksen vois tallentaa johonkin :P
Liisu kp8/27 herkkulakko 15/100 laihdutus 0000

Takaisin