Raskaaksi 2015

Mymmelisti, onneksi työpäivä on päätöksessä. En malttanut odottaakaan :D

Enkä osannut odottaa plussaa, ei sitten minkäänlaisia oireita ole..

Tinttarilla onnea sullekin. Täällä on kyllä hiukan mahtava plussa-aalto käynnissä. :happy:

Mun piti siitä kilpirauhasarvosta kysyä. Oliko se Anskunen, joka siitä puhui tuossa pari sivua aiemmin? Siis mulla otettiin sillon aiemmin ne verikokeet ja mulla se TSH arvo oli 3.70, mikä siis normaalin rajoissa, mutta ymmärsinkö nyt oikein, että raskautta yrittävälle se pitäisi olla 1-2? Eli silloin mulla toi arvo on aivan liian korkea. Terveyskeskuslääkäri ei silloin mitään tuosta sanonut vaikka siis varsin hyvin tiesi tilanteeni, että raskaus olisi toiveissa ja noista mun kiertohäiriöistä kanssa. :sad001 Hitto sentään, täytyykö tässä nyt sit ite alkaa tätä asiaa selvittämään ja vaatimaan lisää tutkimuksia tämän asian tiimoilta... :mad:

enu kp16/46-69

Onnea Tinttarilla! Hieno plussa! Tarrasukkia pikkuiselle!

enu, raskautta yrittävällä tsh pitäisi olla lähemppänä 1, mulla esim. tällä hetkellä 1,3. Suomessa kaiketi kaikki alle 4,5 on normaalin rajoissa eikä niitä tietääkseni lähdetä kovin helpolla hoitamaan. Mä en esim ovuloinut enään ollenkaan, kun tsh oli 4,6

Nyytti niin tiesin. Uskomatonta. :) plussatuulia sinne <3 ja hyvä että hyödynnitte nytkin ;)

Tinttarilla onnea plussasta <3

enu, Mimmu tuossa sulle juuri vastailikin mutta mulle tosiaan sanottiin että 4.2 on se normaalin yläraja mihin mun arvoni osu. Mutta kuitenkin lääkäri kertoi että raskautta yrittävän pitäisi olla lähempänä 2.5! Ja Mimmu vielä korjaili että Suomen ulkopuolella sanotaan että arvon kuuluisi olla raskautta haluavalla tuo lähempänä yksi. Että jäi taas tosi paska maku Suomen terveydenhuollosta, varsinkin tän asian suhteen. Ja miksei tosiaan näihin asioihin voi puuttua ajoissa! Mitäpä jos tääkin olisi todettu ajoissa ja mun km olisi voinut sillä estää.....

pepe, ihanaa mahtavaa ja mitä muita mä tähän keksisin :joyful: ONNEA PLUSSASTA! Oon ihan fiiliksissä sun puolesta! Tuot toivoa meille muillekin kun ensin saitte todella tylyn tuomion ja nyt sitten saitte näyttää pitkää nenää kaikille. Nyt pikkuiselle kaikki maailman tarrasukat yms mukaan :Heartred

Ehkäpä minäkin kohta hyppään plussanneisiin kun saadaan lääkitys kohdilleen :woot:

Niin ja paljon onnea muillekin plussanneille, ainakin Tinttarilla siellä plussan päräytti :)

UPEETA MAHTAVAA ONNEA PEPE!❤ :) Oli meinaan aivan mahtava tunne kun herää ja tulee tänne ja saa lukea noin ihania uutisia! Nyt vaan pillitän täällä ku oon niin mahdottoman onnellinen siun puolesta!❤ tarrasukkia ja vauvaliimaa hurjasti matkaan ja toivottavasti pieni pysyy loppuun asti mukana!❤ :)

Be, onnea digin tuloksesta! :) sinne kans tarrasukkia ja vauvaliimaa❤ :)

Tinttarilla, onnea plussasta!! ❤ :)

Johan on mahtava plussa-aalto!! Miten ihmeessä mahdan ite jaksaa olla soittamatta miehelle ett tuo miulle testin ku tulee töistä :o
Näistä plussista tulee aina niin hyvälle tuulelle! :)

Mimmu ja Anskunen kiitos vastauksista. Mitä nyt tässä pikaisesti googlettelin, niin kai nämä mun ongelmat vois johtua juuri tuosta arvosta. Mulla kun nuo kierrot on niin pitkiä enkä todellakaan ole tämän vuoden yrityksen aikana ovuloinut kuin kerran ja nyt ehkä toinen ovulaatio reilun vuoden sisään päällä.. Täytyypä siis ottaa asia hoitaakseen, ei kai tässä muu auta kun ite sit alkaa selvittelemään. Jännä vaan ettei se yksityinen gyne, jolla kävin niin kommentoinu mitään noihin mun tuloksiin (mulla oli siis paperit verikokeista mukana siellä). :sad001

enu, se voi olla että sun gynekin ajatteli että arvo on viiterajoissa joten ei tarvitse tehdä mitään. Eli hänkään ei vaan tiennyt tätä että raskaaksi haluavalle arvon kuuluisi olla pienempi.

Onnea kaikille plussan saaneille! Erityisen suuret onnittelut pepelle! Teidän tilanteenne tuo niin paljon uskoa myös omaan plussaamiseen! Jospa täälläkin saisi pian ne terot käyttöön ja pienen papusen niiden avulla tarrautumaan masuun!

Pepe jep mä luulen että multakin jää ostamatta vaikka ois toi tosi kätevä mutta aina sitä niin toivoo että jos nyt ois tärpänny! ;)

Nyyti mä niin uskon että toi on todella kätevä vekotin! Ja voihan se olla että ovuloit kahteen kertaan ei sekään vissiin niin kovin harvinaista ole! Ei muuta kun peitot heilumaan ;) ja plussatuulia! :)

Onnea Tinttarilla plussasta! <3

Joo täältä väki tyhjenee kauheeta vauhtia tonne marraskuisiin. Olis kiva kyllä päästä jatkaan keskustelua sinne. Joten nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn meille vielä plussaa odottaville :)

Pepelle paljon paljon onnea plussasta! ❤ Aivan mahtava uutinen ja mun on pakko sanoa, että kyyneleet itselläkin tuli, kun luin täältä, että sä oot plussannut! Ja minähän sanoin sulle, että se nälkä on aika selkeä oire raskaudesta. ;) Lähetän sinulle kilokaupalla tarrasukkia ja vauvalimaa! :)

Tinttarilla: Onnea plussasta! ❤

Ja mä yritän taustailla täällä, kun en taida enää kuulua tänne, mutta pakko sanoa, että te muut olette kyllä ihania ja kyllä mä aion jatkossakin tänne kirjoitella. ;) Plussatuulia ja tsemppiä kuumeiluun! ❤

Takaisin